Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2007-07-02, 17:54
  #49
Medlem
skadedjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljunggren
vilka lock ska du lyfta på då ?
det märker vi .. var och snokade runt lite förra året.. tar med större tillhygge i år.. "nej men jag ska bara ha den här stoooora kofoten för att ta upp tältpinnarna ur marken "
Citera
2009-12-24, 13:35
  #50
Medlem
playadelsol123s avatar
Jag hänger med , jag bor i husen där vid taserud/sjukhuset (:
Citera
2009-12-24, 16:05
  #51
Medlem
Hr.Gottfridssons avatar
Det är ju inte mer än två och ett halvt år sen de diskuterade detta, så de har nog inte kommit iväg än.
Citera
2009-12-24, 21:35
  #52
Medlem
http://www.vf.se/Arkiv/Nyheter/Arvika/2008/Maj/Vecka-22/Stig-in-i-hemliga-huset.aspx

går d fortfarande att ta sig in i storkasberget ??
Citera
2009-12-24, 23:00
  #53
Medlem
BJNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karate Kenta
går d fortfarande att ta sig in i storkasberget ??

Nej, vad jag hört hade de de sista guidade turerna för något år sen kanske. Sen dess är det igenmurat / bommat.
Citera
2010-07-12, 12:00
  #54
Medlem
Som alla vet kommer Arvika att fyllas rejält av människor denna veckan.
Den 15:e går ju stapeln av för Arvikafestivalen.
Kommer bli hur grymt som helst.

När man ändå är där vill man ju gärna göra ett besök i något schysst objekt.
Är det någon som sitter med lite tips på saker man kan besöka där?
Skulle vara kung om någon kunde tipsa!

P.S! Vi syns på Arvikafestivalen!
Citera
2010-07-12, 18:24
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesMannen
Som alla vet kommer Arvika att fyllas rejält av människor denna veckan.
Den 15:e går ju stapeln av för Arvikafestivalen.
Kommer bli hur grymt som helst.

När man ändå är där vill man ju gärna göra ett besök i något schysst objekt.
Är det någon som sitter med lite tips på saker man kan besöka där?
Skulle vara kung om någon kunde tipsa!

P.S! Vi syns på Arvikafestivalen!

Kommer själv också åka på festivalen. åker dit redan under morgondagen då campingen öppnar. Några tips på sevärdheter?
Citera
2010-07-20, 02:41
  #56
Medlem
Hej detta kanske inte hör till ämnet men , vill så gärna hitta det schyssta folket från arvika , De kallade sig för camp 3,5 , o vet att några var från göteborg.
O har ju hört att lägger man ut nått här hittas de snabbt som fan
Så nån som känner att de vet nått?
Citera
2017-05-04, 12:59
  #57
Medlem
Taeronais avatar
Hej hopp! Väcker en gammal tråd till liv. Det ser ut som att jag kommer flytta till Arvika nu i höst (2017) för att plugga folkhögskola ett år.
Här i Uppsala har man ju antingen rivit eller bommat igen de flesta övergivna platser, men en liten industriort i de bortre delarna av Värmland kanske har upplevelser att erbjuda? Nån som är sugen på att styra upp nåt i höst?
Citera
2023-05-21, 01:10
  #58
Medlem
Hei.
For å gjøre en gammel tråd aktiv igjen.... Var ved Storkasberget idag på geocaching. Nytt gitter framfor inngangspartiet er bygget. Hører at ventilasjon står på. Nødutgangen på toppen er nok umulig å komme inn gjennom. Er anlegget aktivert igjen? Geocachen fant jeg forøvrig ikke...
Citera
2023-06-29, 21:57
  #59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norwayboy
Hei.
For å gjøre en gammel tråd aktiv igjen.... Var ved Storkasberget idag på geocaching. Nytt gitter framfor inngangspartiet er bygget. Hører at ventilasjon står på. Nødutgangen på toppen er nok umulig å komme inn gjennom. Er anlegget aktivert igjen? Geocachen fant jeg forøvrig ikke...


Man rustade upp både inslag och nödutgång för något år sedan, så något har de där sig där inne iaf.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback