Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-21, 22:40
  #7909
Medlem
Vansnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Detta kan ju faktiskt leda till att Papa/Ghost får mer respekt och mer utrymme i våran egen media? Det är ju svårt att bli profet i sitt eget hemland....kolla ABBA. Visst, det var kanske mer tidens tand och de politiska vindar som blåste mer då men i alla fall.

Oj då, nu är Tobias Forge uppe i topp av alla sommarpratare, med ett snittbetyg på 4,0! Vad är det som händer?

Han kanske blir profet i sitt eget hemland iaf...

Är det bra eller dåligt? Marmoth?
Citera
2017-08-21, 22:54
  #7910
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vansnax
Oj då, nu är Tobias Forge uppe i topp av alla sommarpratare, med ett snittbetyg på 4,0! Vad är det som händer?

Han kanske blir profet i sitt eget hemland iaf...

Är det bra eller dåligt? Marmoth?

Aj, oj, va?

Det slog nog an en ton med blandningen av skräckfilmer, könsrock och lite rörig uppväxt och så tuff rockstjärna som vågade visa en känslig sida på något sätt.

Bara han, som vi yrade om, stannar där och inte hamnar i morgonsoffor, och dylikt, utan går tillbaka till Papa nu så tror jag det blir riktigt riktigt bra.

Nu har ju empati ingenting med juridik att göra men inför kommande förhandlingar, såvida de inte löst det redan, så är ju detta en "karaktär" att peka på och som kanske kan vara försonande.

Spännande med allt just nu och så en kommande platta på det....

Heja Ghost!
Citera
2017-08-23, 23:31
  #7911
Medlem
Lavettens avatar
Snart så. De gör en stor grej av det här.

Music video premiere
Citera
2017-08-24, 07:45
  #7912
Medlem
MissPrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavetten
Snart så. De gör en stor grej av det här.

Music video premiere

Jag antar att vi hela dagen kan se videon med kvalitet. Under tiden delade någon premiärströmmingen.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=227012114494443&id=1505635321 39302
Citera
2017-08-24, 07:46
  #7913
Medlem
Vansnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavetten
Snart så. De gör en stor grej av det här.

Music video premiere

... vad va det jag just såg?


Citera
2017-08-24, 08:40
  #7914
Medlem
Monsta2010s avatar
Oerhört märkligt. Nu såg jag knappt hela videon och det var väldigt dålig kvalité, men det var alltså "bara" en musikvideo? Till HE IS, av alla låtar? Fullständigt obegripligt för mig att man väljer detta nu. Är det någon här som kan förklara PR-logiken i detta?
Citera
2017-08-24, 08:46
  #7915
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monsta2010
Oerhört märkligt. Nu såg jag knappt hela videon och det var väldigt dålig kvalité, men det var alltså "bara" en musikvideo? Till HE IS, av alla låtar? Fullständigt obegripligt för mig att man väljer detta nu. Är det någon här som kan förklara PR-logiken i detta?
De "kör" ju detta i USA så de kanske har en helt annan marknadsföringsplan där på något sätt för ja, att promota He Is nu känns lite avigt. Inte riktigt med jag heller...
Citera
2017-08-24, 10:24
  #7916
Medlem
Black.Lipss avatar
Skivbolaget ville väl hålla upp hype:n som nått USA, eftersom det inte finns någon ny singel att tillgå föll det på att göra en musikvideo till en redan befintlig. Glöm inte att YouTube utgör en majoritet av streaming i dagsläget, därför är det rimligt att göra en musikvideo. Valet av låt är ren spekulation, men den släpptes väl inte mer än som promo och sedan på albumet? Visad populär, med på senaste släppta album, spridning som singel limiterad till radio. Nysläpp av gamla låtar är inget ovanligt. Kanske la TF in ett veto just för He Is, men något behövdes väl enligt skivbolaget nu efter turnén och innan nästa skiva.

Edit: inte en majoritet, utan i särklass flest användare gentemot betaltjänster likt spotify. För mest exponering är en musikvideo rimligt.
__________________
Senast redigerad av Black.Lips 2017-08-24 kl. 10:35.
Citera
2017-08-24, 12:48
  #7917
Medlem
Marmoths avatar
Kul video tycker jag även om jag gärna sett gastarna också men det kanske är ett statement för att en gång för alla poängtera att Ghost är hans egen grej?
Citera
2017-08-24, 13:26
  #7918
Medlem
MissPrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Kul video tycker jag även om jag gärna sett gastarna också men det kanske är ett statement för att en gång för alla poängtera att Ghost är hans egen grej?
Oh, yeah, dear friend! I do not have the slightest doubt, that is the purpose of the video: HE IS
Citera
2017-08-24, 13:32
  #7919
Medlem
Jaernregns avatar
https://youtu.be/7hMaHDTw-pI

Det lustiga är att MP skymtar förbi i videon, omaskerad.
Citera
2017-08-24, 13:37
  #7920
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaernregn
https://youtu.be/7hMaHDTw-pI

Det lustiga är att MP skymtar förbi i videon, omaskerad.
Minut/sekund på den?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback