Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-06-11, 05:07
  #25
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olah27
Har kollat förut och det är helt klart det bästa spökjägarprogrammet.

Vet inte om det är helt nya avsnitt dem visar nu eller är det gamla repriser ?

Verkar vara gamla avsnitt (2013), men de har väl inte sänts på svensk tv innan iaf?
Citera
2016-07-02, 06:23
  #26
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Såg just ett rätt fjantigt avsnitt (missade vilket, förmodligen s7e16) där en "do not disturb sign" fladdrade helt mystiskt, medan gardinen och sängkappan (heter det inte överkast?) 1,5 m bort "inte visade någon tendens till rörelse".

Nähä? Såg faktiskt att gardinen rörde sej en aning och överkastet var tungt, så varför skulle det röra sej? Ingen efterforskning eller debunking färsökte göras utan det var "unexplained" och lades fram som bevis. (Kunde det inte vara luft från korridoren, t.ex?) Det var väl egentligen hela avsnittet.

Herrejösses, varför tittar jag? Det är som en trafikolycka, eller "Days of our lives" (vart nu den serien tog vägen), jag kan inte sluta titta.

Nån annan som kollar på Zak och grabbarna på Tv4 Fakta?
Citera
2016-08-23, 17:46
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thursdays-Girl
För er som har missat det, så går nu Ghost Adventures på Tv4 Fakta (under den fåniga titeln "Andar, finns dom?")

Nån mer än jag som kollar?
Kollar på YouTube. Avsnitten brukar finnas att hitta i bra HD-kvalitet.

Håller med om att den svenska titeln är urlöjlig. Någon som inte ens sett serien tänkte ut någon random titel på två sekunder och det blev denna, verkar det som.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback