Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-02, 11:37
  #8413
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tyse
gick tillbaks till detta underbara spel nu under helgen, antalet servers som går att spela på är typ 5 vilket suger. Men herrejesus vilket bra spel det är när man har delar som klarar av att köra spelet med bra fps.

Call of Duty Black Ops är ett helt fantastiskt spel som jag ofta lirar! Jag brukar få upp massa servrar så jag förstår inte riktigt det problemet. Jag har dock spelet på PC. Antar att du också har det på PC i och med att detta är PC-tråden?!
Citera
2014-12-03, 00:12
  #8414
Medlem
tyses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrenghtCoach
Call of Duty Black Ops är ett helt fantastiskt spel som jag ofta lirar! Jag brukar få upp massa servrar så jag förstår inte riktigt det problemet. Jag har dock spelet på PC. Antar att du också har det på PC i och med att detta är PC-tråden?!

Självklart har jag spelet på PC. Jag får upp låt säga 8000 servers för att överdriva, men fortfarande så är det bara 3 som är spelbara, vägrar sitta med 300+ i ping på en amerikansk server. Så att få upp en massa servrar betyder inte att det finns lika många spelbara servrar.
Citera
2015-01-20, 14:43
  #8415
Medlem
Hade velat hitta någon server med skandinaviska spelare på. Verkar inte finnas några direkt. Synd!
Citera
2016-01-01, 23:46
  #8416
Medlem
Söker någon att lira lite black ops 3 med då ingen av mina vänner spelar det
Citera
2016-01-03, 18:17
  #8417
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scaarfaceee
Söker någon att lira lite black ops 3 med då ingen av mina vänner spelar det

Här har du en som lirar COD BO 3 på PC! PM:a mig så kan jag adda dig på STEAM så lirar vi!
Citera
2017-06-20, 13:21
  #8418
Avstängd
BroderSteels avatar
Rekommenderar alla som lirar att skaffa chronicles DLC. Skit kul
__________________
Senast redigerad av BroderSteel 2017-06-20 kl. 13:28.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback