2010-10-13, 20:32
Medlem
Celticos avatar
Ska flytta till London, och är ute efter div 3 och 2 lag där jag kan komma och provträna. Vill hitta ett lag där jag kan tjäna pengar och helst inte behöva ett jobb vid sidan om.
Citera
2010-10-13, 21:16
Medlem
zimon5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celtico
Ska flytta till London, och är ute efter div 3 och 2 lag där jag kan komma och provträna. Vill hitta ett lag där jag kan tjäna pengar och helst inte behöva ett jobb vid sidan om.
en fråga i vilken division spelar du nu,, div 2 och 3 är gaska bra om man jämför med de svenska div 2 3.. eller gör du det för att komma med i fifa 12
Citera
2010-10-13, 21:45
Medlem
Celticos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zimon5
en fråga i vilken division spelar du nu,, div 2 och 3 är gaska bra om man jämför med de svenska div 2 3.. eller gör du det för att komma med i fifa 12

Vad spelar det för roll? Jag har spelat i tvåan. Men håller högre mått. Saken är att det är omöjligt att klättra i banan fotboll Sverige hur bra man än är.
Citera
2010-10-13, 21:46
Medlem
Konrad Haifas avatar
Vad är det för jävla idioter som börjar starta trådar om att tjäna pengar på fotboll? Flera stycken senaste tiden.

Är du också 21 år, har inte tränat på ett par år men "tror" att du håller svensk div.2-klass?

Edit: Du är div.2-spelare Tror du skall vara stabil i Superettan för att bli påtänkt för något som helst utlandskontrakt. Träna på.
Citera
2010-10-13, 21:53
Medlem
Om du var bland dom bättre i Div.2 dvs Div.1 klass så borde du nog platsa i några av dom här lagen
http://www.footballconference.co.uk/clubs.php
Citera
2010-10-13, 21:53
Medlem
zimon5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celtico
Vad spelar det för roll? Jag har spelat i tvåan. Men håller högre mått. Saken är att det är omöjligt att klättra i banan fotboll Sverige hur bra man än är.
bara intressant att veta ,, men jag tror att det kan gå med lite tur och hårt slit
Citera
2010-10-13, 22:00
Bannlyst
Lycka till att platsa i Leauge One eller Leauge Two
Citera
2010-10-13, 22:12
Medlem
Rommelsteins avatar
Ska du tjäna pengar genom att spela i ett amatörlag?
Citera
2010-10-13, 22:38
Bannlyst
Hittade en lista med lag omkring London som du skulle kunna ta plats i med hård träning och rätt mängd talang. http://en.wikipedia.org/wiki/South_E...ootball_League
Citera
2010-10-13, 23:17
Medlem
skrudiss avatar
Wimledon är ju ett anrikt lag.
Citera
2010-10-13, 23:20
Medlem
MUFCFelixs avatar
Conference om du har tur... alltså du måste ju börja spela hos något halvamatörlag. Inte en chans att de vill ha dig i League 1 eller 2 om du inte platsar i Superettan.
Citera
2010-10-14, 00:52
Bannlyst
Nu vet jag inte hur bra TS är men jag tror det blir tufft för dig att platsa i Conference och jag vet inte om lagen där tar in testspelare, möjligt om du har ett fint CV.

Prova serierna under Conference, dvs sjätte och sjunde divisionerna i England. Där VET jag att många lag tar in provspelare och är du för bra för ligan eller laget så kommer du avancera direkt då andra lag kommer vilja ha dig. Tror dock du kan få det svårt eftersom ligorna är så pass fysiska.
Senast redigerad av Eikrem7 2010-10-14 kl. 00:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in