Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-18, 08:43
  #421
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qnazzibo65
Kan inte du bara hålla käften din idiot.
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Häpnadsväckande skamlöst. Dina föräldrar, vilka uppenbarligen skitit i att uppfostra dig, måste vara stolta
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Otroligt smaklöst inlägg, men med tanke på ditt användarnamn så är det helt rimligt - du har blåst ut varenda liten hjärncell och därmed även det lilla uns av förnuft du kanske en gång hade.
Citat:
Ursprungligen postat av ganghataren
Så jävla osmaklig du är. Så klart det kommer från en haschpundare. En sådan tragedi och du tycker det är roligt. SKÄMS!!
Citat:
Ursprungligen postat av exe.e
Din jävla horunge, två av våra landsmän har kallblodigt avrättats på Bryssels gator och då tycker du det är lämpligt att börja skämta om det i en FB-tråd?
Jag är ledsen att behöva spräcka bubblan men det här är inte erat trygga lilla flickrum där eran morsa kommer med oboy och mackor när ni runkat klart, det här är Flashback, välkomna!

Humor är dessutom ett otroligt viktigt verktyg för att hantera hemska saker, att distansera sig från det mörka för att kunna närma sig det hemska på ett mer intellektuellt och inte lika affektivt plan.
Jämförelsevis så kan det faktiskt vara än mer skadligt att älta och gå ner sig totalt, att vältra sig i ångest och sorg leder oftast bara till mer ångest och sorg, bättre att kunna se humorn i även det fula.
Sen är det ju som alltid, vet man om att man är så otroligt lättkränkt så kanske man ska välja en annan tråd än den man kissar på sig av, inte sant?
Citera
2023-10-18, 09:43
  #422
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haschpundaren
Jag är ledsen att behöva spräcka bubblan men det här är inte erat trygga lilla flickrum där eran morsa kommer med oboy och mackor när ni runkat klart, det här är Flashback, välkomna!

Humor är dessutom ett otroligt viktigt verktyg för att hantera hemska saker, att distansera sig från det mörka för att kunna närma sig det hemska på ett mer intellektuellt och inte lika affektivt plan.
Jämförelsevis så kan det faktiskt vara än mer skadligt att älta och gå ner sig totalt, att vältra sig i ångest och sorg leder oftast bara till mer ångest och sorg, bättre att kunna se humorn i även det fula.
Sen är det ju som alltid, vet man om att man är så otroligt lättkränkt så kanske man ska välja en annan tråd än den man kissar på sig av, inte sant?

Du vet uppenbarligen inte vad humor är och det spelar ingen roll om det är flashback, så fortsätt du och runka framför skärmen med din usla sk humor.
Citera
2023-10-18, 11:08
  #423
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haschpundaren
Jag är ledsen att behöva spräcka bubblan men det här är inte erat trygga lilla flickrum där eran morsa kommer med oboy och mackor när ni runkat klart, det här är Flashback, välkomna!

Humor är dessutom ett otroligt viktigt verktyg för att hantera hemska saker, att distansera sig från det mörka för att kunna närma sig det hemska på ett mer intellektuellt och inte lika affektivt plan.
Jämförelsevis så kan det faktiskt vara än mer skadligt att älta och gå ner sig totalt, att vältra sig i ångest och sorg leder oftast bara till mer ångest och sorg, bättre att kunna se humorn i även det fula.
Sen är det ju som alltid, vet man om att man är så otroligt lättkränkt så kanske man ska välja en annan tråd än den man kissar på sig av, inte sant?
Jag är fullt införstådd med vad humor kan vara för många. Jag är varken kränkt eller har kissat på mej. Jag påpekade bara att du skrev ett smaklöst inlägg och verkar helt sönderrökt. Att du prompt måste bemöta det kanske beror på att det är du själv som känner dej påhoppad. Får vi en utläggning om vad "kränkt" innebär nu? 😂
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback