12 829 besökare online
858 482 medlemmar • 45 880 481 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Samhälle > Konspirationer och alternativa teorier
Svara på ämne
Ämnesverktyg
SexyBlatteKille84
Avstängd
SexyBlatteKille84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misAAntrop
Är det bara jag eller är det faltisnt så att alla domedags/uppvaknande konspirationer börjar svalna nu när vi verkligen nått 2012?
Tyckte det var ordentligt mer med fart i liknande trådar för ett år sen.
Tja!! Kul att du bumbpa tråden, har missat den helt. Har det kommit några nyheter angående detta?

Det sägs ju inte så mycket om guld of aden, mycket av konspiraotinerna går ju åt Galactic federation of light numer.

misAAntrop
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SexyBlatteKille84
Tja!! Kul att du bumbpa tråden, har missat den helt. Har det kommit några nyheter angående detta?

Det sägs ju inte så mycket om guld of aden, mycket av konspiraotinerna går ju åt Galactic federation of light numer.

Ok, jag förstår. Men jag fick intrycket att det fanns någon sorts rörelse dom faktiskt trodde benhårt på det här med stargates. Vad har hänt? Har man övergivit sina gamla hypoteser helt?

Akronym
Medlem
Akronyms avatar
Citat:
Tja!! Kul att du bumpa tråden, har missat den helt. Har det kommit några nyheter angående detta?

Äh Galactic Federation of Light börjar bli gammal med, den var ju bara inne förra veckan.
Nu är det tillbaka till Nazcalinjerna denna vecka, håll konspirationsschemat rullande för bövelen SBK8

SexyBlatteKille84
Avstängd
SexyBlatteKille84s avatar
Citat:
Ok, jag förstår. Men jag fick intrycket att det fanns någon sorts rörelse dom faktiskt trodde benhårt på det här med stargates. Vad har hänt? Har man övergivit sina gamla hypoteser helt?
Men vi får ju se hur allt faller på plats, jag tror dom flesta konspirationer tex pyrmaid byggandet, ancient aliens, stargates osv har en slags koppling till varann.

En jordbävning förstöde tydligen en underbas för reptilians aliens vid gulf of aden, hmm?

Akronym: Vad menar du med nazcalinjerna?

Cowtipper
Medlem
Cowtippers avatar
Citat:
Men vi får ju se hur allt faller på plats, jag tror dom flesta konspirationer tex pyrmaid byggandet, ancient aliens, stargates osv har en slags koppling till varann.

En jordbävning förstöde tydligen en underbas för reptilians aliens vid gulf of aden, hmm?

Akronym: Vad menar du med nazcalinjerna?

Hört talas google?

misAAntrop
Medlem
Har läst en del i tråden om det runda objektet i Östersjön, och är förvånad över att det inte är fler som gör stargate/ufo kopplingar Inte för att jag personligen tror det, men för att forskningsteamet lämnar mycket utrymme för spekulationer. Jag tar upp det för att denna tråden också dött.
Har andan i konspirationsteorier, t ex som stargateteorin i tråden, oftast sprugna ur någon sorts nyandlighet, gått ur tiden?

Inte för att jag bryr mig våldsamt, men lite undrar man var alla "stargatetroende" är nu.

JustBecause
Medlem
JustBecauses avatar
Citat:
Inte för att jag bryr mig våldsamt, men lite undrar man var alla "stargatetroende" är nu.

De är avstängda (som tur är).

KycklingIRymden
Medlem
KycklingIRymdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustBecause
De är avstängda (som tur är).

Ja, mer censur åt folket. De som tycker annorlunda måste till varje pris tystas.

Moffmeister
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KycklingIRymden
Ja, mer censur åt folket. De som tycker annorlunda måste till varje pris tystas.

Just.
Regler gäller inte för Sanningssägarna

Zeunert
Medlem
Zeunerts avatar
Det är det nya kalla kriget och den här gången så gäller det Afrikas olja.
Alla är nu där o visar upp sig och supportar var sin stat Kina supportar Somalierna Tyskland och Frankrike supportat två andra länder och har avtal med dem om offshoreborrning och US är där för att skydda allihop men ingen vet mot vad och kineserna är där för att visa att US inte äger rätten at äntra vatten o hamnar som det passar dem. US flotta har blockerat driften på tyska o franska oljeanläggningar vid ett flertalet tillfällen med hänvisnig till piratismen vilken de inte störs av då värdlandet ställer upp med tillräckligt skydd.

Så nu kajkar de där hela högen i fredens tecken....ett skott och WW3 brakar lös kan jag säga.

Zeunert
Medlem
Zeunerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeunert
Det är det nya kalla kriget och den här gången så gäller det Afrikas olja.
Alla är nu där o visar upp sig och supportar var sin stat Kina supportar Somalierna Tyskland och Frankrike supportat två andra länder och har avtal med dem om offshoreborrning och US är där för att skydda allihop men ingen vet mot vad och kineserna är där för att visa att US inte äger rätten at äntra vatten o hamnar som det passar dem. US flotta har blockerat driften på tyska o franska oljeanläggningar vid ett flertalet tillfällen med hänvisnig till piratismen vilken de inte störs av då värdlandet ställer upp med tillräckligt skydd.

Så nu kajkar de där hela högen i fredens tecken....ett skott och WW3 brakar lös kan jag säga.

Och återigen ska jag tillägga så matas folket med fantasifulla konspirationer och särskilt då massorna i Mö o Afrika som är ockulta o skvaller trogna, de tror på vampyrer zoombies häxor och allt annat förutom då också på den stora boken....makterna vill helt enkelt hålla folk borta och mörka sanningen att vi har där har en region med rika naturresurser och att man nu med maktspråk tvingar in sig på delar av eller helst hela kakan.

misAAntrop
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeunert
Och återigen ska jag tillägga så matas folket med fantasifulla konspirationer och särskilt då massorna i Mö o Afrika som är ockulta o skvaller trogna, de tror på vampyrer zoombies häxor och allt annat förutom då också på den stora boken....makterna vill helt enkelt hålla folk borta och mörka sanningen att vi har där har en region med rika naturresurser och att man nu med maktspråk tvingar in sig på delar av eller helst hela kakan.

Detta och ditt andra inlägg är en ny vinkling, en ny alternativ sanning, och svar på topic. Tämligen intressant, och jag undrar var du hittar info om detta? Skulle vara roligt om du kan länka något vettigt som du stöder ditt antagande på.

Svara på ämne
Topp Dela »