• 1
  • 2
2010-10-10, 14:11
Bannlyst
FAQ'en innehåller
1. Grund information
2. Effekt
3. Användning och dosering

Grundinformation
Kratom Resin är oftast en svart geggig klump, gjord av Bali Kratom löv. Det är samma sak som Bali kratom löv, men Kratom Resin är ett s.k extrakt av löven. Denna typ är väldigt potent och lätt att använda.

Effekt
Effekten kommer inom 5-10 minuter and varar i flera timmar efteråt. Dom aktiva ämnena har både lugnande och energigivande effekter. En låg dos av Kratom Resin ger oftast mer energi, medan en stor dos Kratom Resin ger en eufori, lugnande effekt. Väldigt likt Kodein, men jag tycker det är bättre.
Effekter som Eufori, lugnande, allt man gör blir kul osv.

Användning och dosering
Ett gram av Kratom Resin Extrakt innehåller ungefär 7 gram Bali löv. Om det är första gången rekommenderar jag att du ska börja med ungefär 2-3g Kratom resin. Toleransen höjs rätt så fort.

Dosen måste tillagas/förberedas på detta sätt; Kocka 100ml vatten, tillsätt Kratom Resin önskad mängd och koka det tills det smälter. Ta ett vanligt glas och tillsätt honung eller socker om du vill, rör om ordentligt och drick ditt té _SAKTA_. Rekommenderar dig att dricka det på ungefär 40 minuter.

Väntar på ett sample, Kratom Resin THAI från Worldwide-Suppliers.110mb.com. Återkommer!
Senast redigerad av SvenskaLagret 2010-10-10 kl. 14:44.
Citera
2010-10-10, 18:53
Medlem
varför köper du inte bara kratom/krypton från någon svensk sida?
Citera
2010-10-10, 18:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eskimon
varför köper du inte bara kratom/krypton från någon svensk sida?

Den är svensk om du läser...

Och det är faktiskt den första inrikes shoppen jag har hittat... Vill inte ha något sketet Krypton, utan vill ha Kratom. Stor skillnad faktiskt, gillar kratom resin mer
Citera
2010-10-10, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaLagret
Den är svensk om du läser...

Och det är faktiskt den första inrikes shoppen jag har hittat... Vill inte ha något sketet Krypton, utan vill ha Kratom. Stor skillnad faktiskt, gillar kratom resin mer

krypton och kratom 5x och va dom heter är ju extrakt på kratom precis som kratom resin verkar vara? lr har jag fel?

jaa jag såg de sen när jag gick in på sidan. adressen såg ju inte så jätte svensk ut.
Citera
2010-10-10, 19:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eskimon
krypton och kratom 5x och va dom heter är ju extrakt på kratom precis som kratom resin verkar vara? lr har jag fel?

jaa jag såg de sen när jag gick in på sidan. adressen såg ju inte så jätte svensk ut.

Well well.. Jag gillar just Kratom Resin mycket mer iallafall. Mycket skönare rus.
Citera
2010-10-10, 19:31
Medlem
Adks avatar
Intressant. Har provat allt det mesta inom kratom men aldrig just resin-extrakt. Läste nåt om att dom hade samples. Menar dom att man kan få gratisprov hemskickat alltså? Stod ju inget om priser eller förpackningar...
Citera
2010-10-10, 19:32
Medlem
jaa de såg ju ut som att dom hade 5 gratis prov kvar att dela ut så de är nog bara maila dom och be om att få ett
Citera
2010-10-10, 19:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adk
Intressant. Har provat allt det mesta inom kratom men aldrig just resin-extrakt. Läste nåt om att dom hade samples. Menar dom att man kan få gratisprov hemskickat alltså? Stod ju inget om priser eller förpackningar...

aa.. Gratis, hehe Dom står t.om för frakten

Får väl se ifall jag får något. Ska skickas på onsdag-torsdag sa dom på mailen. Återkommer om cirkus en vecka Ska bli första gången att prova Kratom resin gjord av THAI kratom löv
Citera
2010-10-10, 22:06
Medlem
Adks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaLagret
aa.. Gratis, hehe Dom står t.om för frakten

Får väl se ifall jag får något. Ska skickas på onsdag-torsdag sa dom på mailen. Återkommer om cirkus en vecka Ska bli första gången att prova Kratom resin gjord av THAI kratom löv

Sweet. Thai löv är ju något av en raritet verkar det som (förmodligen för att det är så hårt klassat med kratom i Thailand) och thailöv ska ju enligt vad jag läst ha den mest energiska karaktären av de olika kratomsorterna. Måste jag verkligen prova om dom är gröna.
Citera
2010-10-10, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adk
Sweet. Thai löv är ju något av en raritet verkar det som (förmodligen för att det är så hårt klassat med kratom i Thailand) och thailöv ska ju enligt vad jag läst ha den mest energiska karaktären av de olika kratomsorterna. Måste jag verkligen prova om dom är gröna.

Mjo.

Efter mailkonversationer så verkar dom vara väldigt seriösa.. Tror att dom är gröna faktiskt.. Eller jag hoppas, rättare sagt! Ibland kan hoppet bli så stort så att dom blir det, hehe.

Well well.. Är min FAQ värd en klistring ?
Citera
2010-10-10, 22:24
Medlem
Alltså det märks ju tydligt att TS har något med shopen att göra.
Citera
2010-10-10, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sajbersimon
Alltså det märks ju tydligt att TS har något med shopen att göra.

Haha, vadfan?

Fina spekulationer du har..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här