2011-03-01, 01:38
Citat:
Ursprungligen postat av kakm0nster
Tror vi åtminstone kan konstatera att han är mediakåt? Tre olika tv-program på kort tid är det inte många helt okända personer som slår.

4 olika Tv-program, Han ska ju vara med en frågesport tävling såg jag på reklamen
Citera
2011-03-01, 02:13
Medlem
banankakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av etoo
så som jag förstått är han Turk, men kallar sig vara kosovoalban? jag får inte in det i huvet. är han en turk från kosovo? eller är han halvturk? vad är han egentligen?

Grundat på hans namn (gökhan) och föräldrars namn så är han turk/alban från Kosovo. Mamman heter Besa i förnamn, efternamnet Gasi (Gashi) är albanskt.

Jag tror själv att han e zigenare från Kosovo.

Utseendet
Dialekten
Beteendet

Oavsätt så är det en skön och sympatisk filur.
Jag hoppas att han vinner BB. Han bjuder verkligen på sig själv.
Citera
2011-03-01, 02:22
Medlem
Bob'sYerUncles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banankakan
Grundat på hans namn (gökhan) och föräldrars namn så är han turk/alban från Kosovo. Mamman heter Besa i förnamn, efternamnet Gasi (Gashi) är albanskt.

Jag tror själv att han e zigenare från Kosovo.

Utseendet
Dialekten
Beteendet

Oavsätt så är det en skön och sympatisk filur.
Jag hoppas att han vinner BB. Han bjuder verkligen på sig själv.

Är man verkligen en skön och sympatisk filur om man går runt i hockeyfrilla och flint? Jag bryr mig verkligen inte om vem som vinner big brother men karln ser ju verkligen ut som ett miffo och då bor jag ändå i södertälje så man har ju vant sina ögon vid en hel del.
Citera
2011-03-01, 02:33
Medlem
banankakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob'sYerUncle
Är man verkligen en skön och sympatisk filur om man går runt i hockeyfrilla och flint? Jag bryr mig verkligen inte om vem som vinner big brother men karln ser ju verkligen ut som ett miffo och då bor jag ändå i södertälje så man har ju vant sina ögon vid en hel del.

Hahaha, du fick mig o skratta med det sista stycket.

Han bjuder på sig själv en hel del, har skänkt mig en hel del skratt! Att han ser lagom dum ut får ju hans bravader att se mer äkta ut.

Vi kommer nog få se mer av Gurkan i framtiden!
Citera
2011-03-01, 11:13
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:

Hockeyfrilla har han inte,dessutom skriver du det som om det skulle vara nåt negativt?
Citera
2011-03-01, 17:16
Medlem
Bob'sYerUncles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Hockeyfrilla har han inte,dessutom skriver du det som om det skulle vara nåt negativt?

Han har ju visst hockeyfrilla. Kortare hår på sidorna och uppe på och längre i nacken. Ingen ståtlig hockeyfrilla men ändock. Sen har han ju mer eller mindre flint uppe på som han försöker dölja.

http://hem.spray.se/mikael36/hockeyfrossa/trend.htm
Senast redigerad av Bob'sYerUncle 2011-03-01 kl. 17:25.
Citera
2011-03-01, 21:43
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Han har ju visst hockeyfrilla. Kortare hår på sidorna och uppe på och längre i nacken. Ingen ståtlig hockeyfrilla men ändock. Sen har han ju mer eller mindre flint uppe på som han försöker dölja.

En hockey måste man klippa sig sig till tror inte att han har gjort det men skulle säkert kunna göra det
Citera
2011-03-01, 22:24
Medlem
Bob'sYerUncles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
En hockey måste man klippa sig sig till tror inte att han har gjort det men skulle säkert kunna göra det

Nu hänger jag faktiskt inte med i ditt resonemang. En hockeyfrilla får du till genom att låta nackhåret växa medan du klipper till håret på sidorna och huvudet. Han har längre nackhår och kortare hår på sidorna och knappt något hår alls uppe på huvudet.
Det är som sagt ingen ståtlig hockeyfrilla men ändock en såndär trendhockey som jag länkade till.
Citera
2011-03-05, 00:27
Medlem
Citat:

Han försöker inte dölja flinten. Han påstod att det var ett måste inom släkten att tappa hår. Det är en tradition enligt honom
Citera
2011-03-05, 17:24
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Nu hänger jag faktiskt inte med i ditt resonemang. En hockeyfrilla får du till genom att låta nackhåret växa medan du klipper till håret på sidorna och huvudet. Han har längre nackhår och kortare hår på sidorna och knappt något hår alls uppe på huvudet.
Det är som sagt ingen ståtlig hockeyfrilla men ändock en såndär trendhockey som jag länkade till.

Ja precis det jag menade man sparar ut till det sen klipper man sig man kan ju inte ha en hockey om man inte har klippt sig
Citera
2011-03-06, 16:46
Medlem
EleanorRigbys avatar
När folk kom in på Gourmeten satt han ofta vid ett bord och gaggade med hög röst med sina polare.
Han liksom såg ut att sucka att, urk en kund, jobbigt!
Citera
2011-03-06, 17:58
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EleanorRigby
När folk kom in på Gourmeten satt han ofta vid ett bord och gaggade med hög röst med sina polare.
Han liksom såg ut att sucka att, urk en kund, jobbigt!

Ja men så kan det ju vara också men han har alltid varit trevlig mot mig och snackat och så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in