Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2010-10-09, 04:18
  #37
Medlem
orvarens avatar
Åh,va fan åk dit på dagen och knalla in,skulle (mot förmodan) någon dyka upp,så säg att du trodde det var övergivet och ville kika in,förklara ditt intresse för gamla byggnader.

Eller ring och fråga!

(Ringde och bjöd in mig på ett kärnkraftverk,som aldrig varit i drift. Blev så jävla "berg-tagen" att jag aldrig fick upp mobilen och ta några bilder... )
Citera
2010-10-09, 10:03
  #38
Medlem
Qarabags avatar
Fråga ägaren om du får hyra huset en helg. Bjud in alla FB:are som drömt om huset, och som känner "homosexuella vibbar" av det, så kan ni sova där två dagar och sitta och samtala eller nåt.

FBs "Husträff 2010", bokad och klar.
Citera
2010-10-09, 12:16
  #39
Medlem
G73s avatar
Trevligt hus!

Finns ett liknande hus i Småland, var säger jag inte. Vi bröt oss iaf in genom ett av de fönstren som var igenspikade. Huset var helt övergivet, men det var kvar en massa bröte i huset. Fotografier, glas, ett fint piano, ja som att det bodde någon där men ändå inte. Typ tidningen från 1984 eller vad det var låg kvar på köksbordet. Hade väl bott en och annan uteliggare där också i och med att det låg kanyler och annat trevligt på övervåningen.

Men jävlar vad rädda vi var, har vart där flera gånger innan men aldrig vågat bryta oss in. Man får verkligen en sådan där kuslig känsla över hela stället. Kul att man har vart inne iaf, men aldrig att man skulle våga göra om det igen. Jo vi var givetvis där på natten med, så ficklampor var det ända vi hade med oss
__________________
Senast redigerad av G73 2010-10-09 kl. 12:18.
Citera
2010-10-10, 19:54
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KGKB-FOTO
Nej jag såg då ingen parkering , såg att de va något bakom buskar/träd , och jag sa till min far att jag skulle in och kolla , och där stod det! Ingen parkering!

Aha... trodde det var det här huset, men det var det inte.

http://www.ladda-upp.com/bilder/41277/efasdcsadc
Citera
2010-10-11, 06:44
  #41
Medlem
Pm:a om var huset ligger please!
Citera
2010-10-28, 17:47
  #42
Medlem
Wajjldkaats avatar
Skulle också gärna vill ha pm om vart man finner detta, då jag bor i närheten
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback