2010-10-06, 22:37
Medlem
Rembrandths avatar
Har funderat på detta ett tag och hoppas att många av tjejerna här på Flashback svarar på frågan. Misstolka inte frågan så jag får läsa en massa svar som t.ex. "De är väl lika bra som andra killar?". Hoppas även att killar som har fotfetish vill berätta vad deras tjejer har tyckt om det!
Har själv fotfetish men har aldrig vågat berätta det för de tjejer jag har haft!
Citera
2010-10-06, 22:41
Medlem
Vad är det så speciellt med fötter, då du har footfetish?
Citera
2010-10-06, 22:53
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aaaaax
Vad är det så speciellt med fötter, då du har footfetish?

Vet inte, det är medfött antar jag. Har tyckt om det så långt tillbaka jag kan minnas.
Citera
2010-10-07, 00:09
Medlem
KahluaOctaviuss avatar
det beror väl på hur din/killens fotfetisch tar sig i uttryck? jag menar, vad vill du göra med tjejers fötter?
Citera
2010-10-07, 00:34
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KahluaOctavius
det beror väl på hur din/killens fotfetisch tar sig i uttryck? jag menar, vad vill du göra med tjejers fötter?

Jag syftar inte på mig själv, jag tänker mest på hur synen är på det i allmänhet.
Men låt säga att killen vill slicka och så på fötterna t.ex?
Citera
2010-10-07, 00:34
Medlem
lanzers avatar
Bra initiativ ts! Jag har också fotfetish och har haft det så länge jag kan minnas, ärligt talat. Bröst och rumpa har aldrig intresserat mig på ett sexuellt sätt. Minns när jag var liten som jag började att spana in tjejfötter och fantisera om dem. Var väl i 5 års åldern som jag började med det så att säga. Förstår inte varför vissa tjejer tycker att det är så äckligt och konstigt (har fått erfara det när jag berättar om detta), så de gör det ju inte precis enkelt.

Hoppas det finns några tjejer här som faktiskt gillar detta och faktiskt förstår!
Citera
2010-10-07, 00:37
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lanzer
Bra initiativ ts! Jag har också fotfetish och har haft det så länge jag kan minnas, ärligt talat. Bröst och rumpa har aldrig intresserat mig på ett sexuellt sätt. Minns när jag var liten som jag började att spana in tjejfötter och fantisera om dem. Var väl i 5 års åldern som jag började med det så att säga. Förstår inte varför vissa tjejer tycker att det är så äckligt och konstigt (har fått erfara det när jag berättar om detta), så de gör det ju inte precis enkelt.

Hoppas det finns några tjejer här som faktiskt gillar detta och faktiskt förstår!

Tack! Jag håller med dig i allt du säger, bröst och rumpa har aldrig intresserat mig på det sättet heller, men trots allt är det alltid fint med en sexig röv eller välformade bröst!
Citera
2010-10-07, 00:47
Medlem
KahluaOctaviuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rembrandth
Jag syftar inte på mig själv, jag tänker mest på hur synen är på det i allmänhet.
Men låt säga att killen vill slicka och så på fötterna t.ex?

Det lär ju kittla rätt mycket så nja... Äh, jag vet inte, hade jag träffat någon med fotfetisch så hade det väl löst sig någonstans på mitten för båda.
Citera
2010-10-08, 11:59
Medlem
Finlandssvenskans avatar
Jag hade inte gjort slut med killen för det. Vill han slicka så får han väl det

Men jag skulle bli lite orolig att det blev för mycket. Tänder du inte på bröst så kanske dom får mindre beröring t.ex? Svårt att säga när jag aldrig varit med en sån kille dock. Jag tror att man måste kompromissa en del om man ska få det att funka...
Citera
2010-10-08, 15:14
Medlem
fenceteeths avatar
Jag skulle inte tycka att att det var något läskigt eller knäppt om en kille berättade om sin fotfetisch för mig. Skulle helt ärligt bara tycka det var kul att kunna tillmötesgå det hela.
Citera
2010-10-08, 15:16
Medlem
Kariminells avatar
TS, det finns ju dem som knullar fötter osv, du vet att tjejen håller ihop fötterna.
Är det något du vill göra?

Edit: Hur reagerar du om tjejens fötter stinker fotsvett ?
Citera
2010-10-08, 18:12
Medlem
Umgicks en hel del med en kille som hade fotfetish för ett par år sedan. Det funkade inte alls. Han ville bara att jag skulle runka av honom med fötterna, jag låg faktiskt aldrig ens med honom. Det var bara fötter, fötter, fötter.

Då jag själv tycker att fötter är ganska äckliga så fungerade det helt enkelt inte. Inte heller att jag bara kände mig som ett par fötter tillslut.

Har ingenting emot folks olika böjningar och kinks, jag har ju en del själv som andra säkert rynkar på näsan åt. Men jag skulle nog inte kunna träffa ngn där fötter var den största grejen i förhållandet, igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in