Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-03-20, 22:21
  #13
Medlem
LRJ88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gaskavahkku
Hej!
På min charge tti så glappar kniven med kroken, den glappar väl inte så mycket men jag stör mig så sjukt mycket på det!
Sen så går den platta mejseln lite trögt och det känns som att det är lite sand där imellan där den sitter fast samt att verktygen på den sida sitter som ihop lite grann med varan, dom som följer med dom andra ibland. Skulle dom i Sverige fixa det? Och hur lång tid tar det i så fall? Jag kan inte vara utan den

Sen har jag ett annat problem, jag ska köpa ett Large MOLLE Sheath fodral men kan inte hitta någon som säljer ett sånt i Sverige..
Någon som har ett sånt fodral och vet vart man köper ett?


Just vad gäller glapp så kan det kanske gör att verktyget blir bytt. Verktygen skall sitta ihop lite och om du tycker att den känns "sandig" så testa att olja den med en lite tjockare olja.

Just om de kommer byta ut ditt verktyg (de skickar bara ut nya, de reparerar inte) beror på vem det är som granskar det.

MOLLE fodral hittas till bästa pris på eBay, jag har inte heller hittat någon i närheten som har dem.
Citera
2015-12-14, 11:30
  #14
Medlem
215 kr kostade det att skicka min 263 gram älskade supertool från 1995.Näbbtången och knivspetsen var av.Nån rost fanns inte.Eftersom Wenaas nordic AS inte ville hämta upp pkt hos ombud så blev det till att skicka med Postnord DPD företagspkt.Jag la mitt i ett vanligt 4 kr brev.
Citera
2016-01-10, 10:00
  #15
Medlem
Så hur lång tid tog det för dom att hantera mitt att garantiärende? Jag skickade iväg den måndagen den 14-12-2015.Den anlände till dom på onsdagen 16-12-2015.På fredag 18-12-2015 låg det en sprillans ny supertool 300 på hallgolvet hemma.Hemfrakt ingick tydligen i dom 215 kr som jag betalade för leveransen till dom.Så nog sjuttsingen fungerar LM 25-åriga garanti.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback