Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-04-21, 04:56
  #13
Medlem
ºAluminiumºs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Lackens arbetarsökdagbok.....

Thunder ringer hem till mammas nya kille.......

Saknar Tanc dock.

Här har du TANC! rippat och uplagt

edit: länken kan ju vara bra också kankse?
http://thepiratebay.org/torrent/6332...kum__amp__Lars)
__________________
Senast redigerad av ºAluminiumº 2011-04-21 kl. 04:58.
Citera
2014-04-09, 21:54
  #14
Medlem
Vem är Stefan Norell? Hörde ett avsnitt som jag glömt bort vilket det var då han tog av sig sin integralhjälm och Bengt Strömbro blir förvånad så svaijnigt mycket. Har ej hittat avsnittet igen så kan ju ej kolla när dom säger vem han är i avsnittet efter.

Tack på förhand!
Citera
2016-07-16, 20:08
  #15
Medlem
Häjna schwajnit vad jag saknar äm-änn-keåu!
Citera
2016-09-10, 17:39
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burtljung
Vem är Stefan Norell? Hörde ett avsnitt som jag glömt bort vilket det var då han tog av sig sin integralhjälm och Bengt Strömbro blir förvånad så svaijnigt mycket. Har ej hittat avsnittet igen så kan ju ej kolla när dom säger vem han är i avsnittet efter.

Tack på förhand!


Stefan är Patrik Larssons vapendragare. Se det som Ozzys Sharon
Citera
2016-09-16, 00:45
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonver
Stefan är Patrik Larssons vapendragare. Se det som Ozzys Sharon

Jo det vet jag, men Bengt blev ju förvånad när han fick se hans face Tänkte om Stefan bara kallar sig för det och visade sig vara nån annan
Citera
2016-09-16, 09:57
  #18
Medlem
johnny_viciouss avatar
Jag vet inte vad den här tråden gör i M&J, men den är felplacerad. Flyttar till Radio&Podcast.

/Mod
Citera
2019-06-05, 14:37
  #19
Medlem
Förvånansvärt lite diskussion om ett briljant radioprogram. Dessutom ett program där flera av deltagarna har visat sig funka mycket sämre i TV.

Till saken: har ni tänkt på att Hanif Bali faktiskt låter oerhört lik imitationen av Shanti Roney i MNK: https://www.youtube.com/watch?v=QDA9wRYso_Q .

Någon borde tipsa Bali, så att han kan twittra ett ljudklipp med "...eller ska jag tjö'upp FIMPARNA i RÖVEN pårej?" . I bästa fall blir han anmäld för våldshot av någon kissbyxa på DN...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback