Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-22, 22:44
  #2245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Jag drömde att jag plockade en jättestor avokado. Jag skulle äta den.

Vad kan det här betyda?
Du äter för mycket diet mat
Citera
2023-01-22, 23:04
  #2246
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobo909
Du är förmodligen hungrig, sluta svält dig själv.
Kan det ha varit så? Har inte svultit mig själv på flera år, men det stämmer att jag levde så förut. Men det kan ha varit hunger alltså, som gjorde att jag drömde att jag plockade en jättestor avokado som jag ville äta? Var det kanske därför jag aldrig kom till själva uppätandet? Jag satt i bilen och sparade den för jag hade ingen sked.
Citera
2023-01-22, 23:07
  #2247
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Kan det ha varit så? Har inte svultit mig själv på flera år, men det stämmer att jag levde så förut. Men det kan ha varit hunger alltså, som gjorde att jag drömde att jag plockade en jättestor avokado som jag ville äta? Var det kanske därför jag aldrig kom till själva uppätandet? Jag satt i bilen och sparade den för jag hade ingen sked.

Mycket möjligt, och att det var just en avokado också. Personligen hade det väl varit en fet gyrostrallrik för min del, som jag hade smällt i mig på två sekunder om jag varit inne i en träningsperiod och vaknat upp med ångest, "puh, det var bara en dröm".
Citera
2023-01-24, 12:07
  #2248
Medlem
sanningenskrigare2s avatar
Hade en så vansinnig samlagsdröm. Har inte fåt utlopp för mina lustar på ett tag, det är mycket med uppdragen nu. Men så slocknade vid midnatt igår och vaknade svettig och blöd. I drömmen hade jag sinnessjukt hårt samlag med tant gredelin. Skrev ner och berättade på facebook, fick rejäla skrattsalvor. Betyder just färgen gredelin något särskilt?
Citera
2023-05-30, 23:11
  #2249
Medlem
Mohaves avatar
På sistone har jag flera gånger drömt att jag är naken i sammanhang där man inte borde vara det. I natt satt jag till exempel på ett tåg helt naken och kämpade på att trä på mig ett par kalsonger utan att lyckas. Häromnatten var jag på en fest hos astronauten Christer Fuglesang och befann mig plötsligt helnaken medan hans gamla släktingar glodde skeptiskt på mig. Vad kan dessa drömmar handla om?
Citera
2023-07-13, 20:14
  #2250
Medlem
Drömde häromnatten att jag blev jagad av en kvinna med kniv. Jag känner egentligen inte personen som gjorde det. Det är en granne och har endast haft mycket lite kontakt med henne. Hon är inte på något sätt skrämmande i verkliga livet. Hon är en mamma med barn och man. Men i drömmen ville hon döda mig med kniv utan att jag visste varför.
Citera
2023-08-08, 03:32
  #2251
Avstängd
Ända sedan jag var väldigt liten har jag ibland drömt drömmar där jag försöker skrika men allt jag får fram är bara nåt tyst munmmel.
Situationerna är rätt olika.

Inatt drömde jag att det plingade på dörren sent på kvällen och när jag öppnade dörren stod det ingen där, men sen när stängt dörren och vände mig om stod det en okänd man 50 cm ifrån mig.
Jag blev så rädd så jag frös till is och försökte skrika efter hjälp med det gick bara inte.
Vaknar oftast mummlande/skrikande.
Har hänt iaf 3 gånger senaste åren att jag vaknat skrikande och folk har hört det.
Har frågat varje gång vad det låter som och dom säger bara det lät som ett högt mumlande, "MMMMMMMM!!!!!".


Nån som kan tyda dessa drömmar?
Inte samma dröm varje gång, men det är alltid så att jag av nån anledning försöker skrika men inte kan.
Drömmer dessa saker kanske 3-5 gånger per år.
Har försökt komma på om jag sett nån läskig film just innan eller varit med om nåt annat hemskt tätt intill som gjortatt jag drömmer såhär men kan inte komma på nåt.
Citera
2023-08-20, 17:05
  #2252
Medlem
HasseBanans avatar
Jag har i många år haft en återkommande dröm om att jag går vilse i en stor byggnad, vanligtvis ett stort sjukhus. Jag frågar sköterskor och läkare jag möter om vägen ut, men får bara svar om att de inte vet, eller så ger de mig en beskrivning som är åt fanders, så jag går ännu mer vilse.

Ofta drömmer jag också om att jag åker i en hiss som inte stannar, dvs antingen åker den bara vidare neråt eller uppåt.

En annan vanligt förekommande dröm är att jag är tillbaks i grundskolan (typ när jag gick i 4:an - 6:e klass) och att jag då är vuxen men mina klasskamrater är i samma ålder som de var då, dvs barn, och att jag på något vis kämpar för att bli accepterad av dem (jag var i perioder mobbad och utrfryst).

Någon som eventuellt kan tolka?
Citera
2023-09-01, 17:00
  #2253
Medlem
Jag brukar drömma att jag är ute och springer naken.

Finns det någon Freud här som vet vad det betyder?
Citera
2023-09-01, 17:06
  #2254
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Jag brukar drömma att jag är ute och springer naken.

Finns det någon Freud här som vet vad det betyder?


BETYDELSE , Bara att du ska ge upplopp för din lust , testa i regnväder , ta med champo och regnbada lite
en upplevelse alla borde testa någon gång .
Citera
2023-09-01, 19:31
  #2255
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xxxgirls
BETYDELSE , Bara att du ska ge upplopp för din lust , testa i regnväder , ta med champo och regnbada lite
en upplevelse alla borde testa någon gång .

Haha måste jag testa. Bra där 🙂
Citera
2023-09-15, 13:09
  #2256
Medlem
Frukter i röven, vad betyder det?

Inatt drömde jag att jag var på en smutsig offentlig toalett. På golvet låg en ganska fet hårig kille och pressade in frukter i röven. Apelsin och citron är de jag minns. Han tryckte in dem en bit och sket sedan ut dem igen, lite slappt sådär. Efter ett tag ville han att jag skulle knulla honom i röven. Jag var påväg att skrida till verket men när jag kom närmare ryggade jag tillbaka för han var så äcklig. Jag flydde därifrån och var tvungen att torka bort ett tjockt lager avföring från handtaget på dörren ut. Utanför fanns en kran man kunde tvätta händerna i men där blev jag omringad av ett invandrargäng, alla svarta. De betedde sig hotfullt och jag försökte att inte se på dem. Sen vaknade jag, mycket illa till mods. Vad kan detta betyda? Frukter känns symboliskt laddade på något vis och även analen. Mötet däremellan skulle kunna representera något, men vad?
OBS, jag är inte bög.
__________________
Senast redigerad av FriskaDadlar 2023-09-15 kl. 13:18.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback