Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2011-06-13, 22:21
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efgh
Ja, det låter ju rätt knäppt. Men glöm inte att det återigen är Jonas som säger att det är så. Jag har hört att HAN söker upp henne och vill prata. Säkert för att han vill bli kompis så att hon inte överklagar.

Jag vet ju också att en del brudar polisanmäler killar för att få skadestånd och så. Men i det här fallet var det inte alls så.

Du som känner Jonas. Säg åt honom att förklara sig här så kanske han inte behöver se sig över axeln varje gång han går ut...
Ja han vet om den här tråden, och han tycker inte han har handlat fel. så därför tänker han inte byta Facebook. Med tanke på att länken finns här till den han har.

Han står för det han/dom alla tre gjorde den natten. sex är ju det alla vill ha även tjejer. vet hur många tjejer som helst som VILL ha sex med två killar samtidigt.

Tycker hon inte ska skämmas för det hon gjorde. hon njöt ju då
Citera
2011-06-14, 09:12
  #26
Medlem
Är man usel i sängen kanske man måste ha hjälp av en kompis för att få tjejen tillfredsställd. Ni kanske hjälps åt att runka också?!

Jag tror iaf inte att hon var så nöjd och tillfredsställd om hon gick direkt till polisen efteråt.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback