• 1
  • 2
2010-09-29, 15:40
Medlem
sirVandalots avatar
Nu ska vi koppla av en stund från alla mördare, överraskningssexare och andra ärkebrutala typer, här har vi en lirare som bestämt sig för att uppfostra grannskapets ungar medelst svärd och blivit polisanmäld för det.

Själv verkar han vara mycket nöjd med sitt tilltag,
citat från Corren:

"På frågan om han var nöjd med sitt val att dra svärd blev svaret:

- Det var det bästa jag kunde göra. Världsklass."

Länk: http://corren.se/ostergotland/linkop...date=&menuids=

Så vad tror vi om denna händelse, är samurajen är rättskaffens medborgare som bara tillrättavisat några ligistungar eller är han en äkta fullblodspsykopat?
Citera
2010-09-29, 15:46
Medlem
Dr.hankeys avatar
Världsklass!

Det där visar bara hur sjukt det svenska samhället är, självklart så kan man tillochmed bli ihjälslagen av ett gäng ungdomar så han hade all rätt att försvara sig.

Undrar bara varför han filmade, var det för att visa hur illa ungdomarna betedde sig kanske.
Citera
2010-09-29, 15:49
Bannlyst
Fyfan vilken härlig snubbe! Skulle gärna vilja ta ett glas med den mannen!
Däremot tycker jag inte att det var vidare klyftigt att hota ungdomarna. Att visa svärdet och stå sin mark vore nog.

Dunderbar kille annars!
Citera
2010-09-29, 15:57
Medlem
Forbliranonyms avatar
Skön lirare ska pröva på grannens barn i eftermiddag.
Citera
2010-09-29, 16:21
Medlem
Schampoflaskans avatar
- Det var det bästa jag kunde göra. Världsklass.

Hahahaha "världsklass". Hoppas att töntarna som gick ner på knä sket på sig.
Citera
2010-09-29, 20:16
Medlem
Dr.hankeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yttrandefrihet.net
Han tvingade dom att gå ner, sluta snacka skit era rasister. Givetvis har han begått ett brott.

Ånej inte du igen...

på samma sätt som man beordrar en våldsman att lägga sig ner pga risken att bli överfallen så gjorde han (Samurajen) rätt.
Citera
2010-09-29, 21:29
Medlem
Majgulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirVandalot
Nu ska vi koppla av en stund från alla mördare, överraskningssexare och andra ärkebrutala typer, här har vi en lirare som bestämt sig för att uppfostra grannskapets ungar medelst svärd och blivit polisanmäld för det.

Själv verkar han vara mycket nöjd med sitt tilltag,
citat från Corren:

"På frågan om han var nöjd med sitt val att dra svärd blev svaret:

- Det var det bästa jag kunde göra. Världsklass."

Länk: http://corren.se/ostergotland/linkop...date=&menuids=

Så vad tror vi om denna händelse, är samurajen är rättskaffens medborgare som bara tillrättavisat några ligistungar eller är han en äkta fullblodspsykopat?

Ja jag läste det där, och med tanke på att ungjävlarna kastade omkring en cykel mellan sig, kan man ju dra slutsatsen att cykeln ifråga var stulen och att det sålunda knappast rör sig om små oskyldiga lamm...

Fast å andra sidan, det där med samurajsvärdet var väl lite overkill..även om jag till viss del förstår honom. Han filmade ju deras förehavanden vilket knappast lär ha varit så värst populärt. Men det var dumt gjort, för nu är det gubben som står åtalad istället för ligisterna, som egentligen skulle stått till svars.
Citera
2010-09-29, 23:08
Medlem
Props till snubben, jävla skitungar
Citera
2010-09-29, 23:16
Medlem
LOL!!s avatar
Han skulle huggit huvudet av dem alla och hävdat att han läst i Rödeby-fallet att det var OK att ta livet av angripare på sitt territorium.

Frågan man ska ställa sig är: vad skulle ha hänt om han INTE dragit svärd när ligisterna försökte få honom att radera sin film?
Citera
2010-09-29, 23:19
Medlem
Lennart.Kollbergs avatar
Oj oj,det här var intressant. Det ska bli spännande att läsa åtalet och den kommande domen.

Vem vet, det här är kanske en kommande mottagare av flashbacks julkort...
Citera
2010-09-30, 00:32
Medlem
MrJackssons avatar
Han befann sig i numerärt underläge. Han skyddade sig själv och sin hemfrid. Jag ser inga fel.

Kan tolvåringar skickas till de sociala myndigheterna för flertal fall av våldtäktsförsök, så ska man nog vara försiktig när man tar hand om ligister i fjortonårsåldern. Mord, våldtäkt, rån. Ja. Välkommen tillbaka till vikingatiden.
Citera
2010-09-30, 00:55
Medlem
xdrs avatar
Undrar om man kan gå någon kurs, helt klart superbra att kunna..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in