Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-09-25, 20:58
  #1
Medlem
maestro6s avatar
Är det någon mer än mig som trillat dit?
Min första trekant var för 20år sen och sen dess har jag alltid sökt det. Känslan av att ha sex med fler är outstanding. Mina ex har tyvärr inte delat mitt intresse, men min särbo sen drygt 1,5år sen delar det och kan heller inte leva utan det. Jag njuter av att se henne njuta och tvärt om...
Är konstant kåt, lycklig och glad- Visst är det inte fel då?
Citera
2010-09-25, 21:03
  #2
Avstängd
londonpariss avatar
känner likadant, tre kant och grupp sex är helt underbart, inget skamligt, åk till paris där finns en hel uppsjö av swingerklubbar allt från skabb klubbar till riktigt fina med bubbelbad etc.


tycker att världen skall ha mer trekanter och gruppsex så länge man skyddar sig och allt sker frivilligt.

jag äääälskar trekanter att bli omhändertagen av två män som vet hur man tillfredställer en upphetsad kvinna, tre kanter och gruppsex är som levande konst.

jag syftar inte på porrfilmer, dom kan inget där, jag syftar på att alla skall ta hand om alla och ta hand om alla, ge njutning till alla, även männen skall ge njutning åt kvinnorna.
Citera
2010-09-25, 21:29
  #3
Medlem
SummerWines avatar
Det är väl en förhållandevis normal fetisch?

//TalkToThePussy
Citera
2010-09-25, 21:56
  #4
Medlem
maestro6s avatar
Jo den är kanske normal, men ändå inte.
Vi älskar nakenstränder och bjuder gärna in andra. Går på klubbar och arrangerar egna fester.
Inser att jag inte kan leva utan det och det begränsar ju urvalet av kvinnor också.
Citera
2010-09-26, 02:23
  #5
Medlem
lompan_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maestro6
...
Nu rinner min jävla bägare över - "Sex på fler"? Är detta en ny trend - att uttrycka sig som en bebis?

Jag har haft trekant ett litet antal gånger, det var roligt men har ej trillat dit = du är psykiskt sjuk.

Citera
2010-09-26, 04:12
  #6
Medlem
sär skrivning

.
Citera
2010-09-26, 09:49
  #7
Medlem
Aiess avatar
Inget är fel så länge du inte skadar/sårar någon.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback