Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-09-25, 11:46
  #1
Medlem
Nicaws avatar
Okej , så såhär ligger det till. Som rubriken säger så är det en kaxig 13 som styr över mig... och jag är 18. t.ex han tappade sin cigg och sa ta upp den, då gjorde jag det , varför jo för att om jag inte lyssnar så börjar han slåss , och missförstå mig inte , jag är inte rädd för lillskiten , skulle kunna misshandla han på 4 sekunder , men problemet är att hans storebrorsa är i min ålder , och är lite trög så om jag jag inte lyder lillskiten så blir brorsan sur. VAD FAN SKA JAG GÖRA ,och jag är inte skit svag själv , har aldrig vågat bråka med brorsan , jag kanske skulle kunna ta honom icke säker.

EDIT: Kolla här , han blir skit kaxig när han är med sig brorsa. Och nej , jag hänger absolut inte med honom. Han typ , kommer fram till mig.

Han är svensk.... läskigt nog. men morsan och farsan är båda langare. och dom gav 13 åringen cigg när han var 6 år..
__________________
Senast redigerad av Nicaw 2010-09-25 kl. 11:56.
Citera
2010-09-25, 11:47
  #2
Medlem
Degerlundens avatar
DU lär inte vara 18 år.


Annars. Grow some balls. Varför hänger du med en 13 åring?
Citera
2010-09-25, 11:49
  #3
Medlem
Gunjahs avatar
Jävla fjant du är TS.
Skulle du suga av honom också om han skrek att du skulle göra det?
Citera
2010-09-25, 11:51
  #4
Medlem
Jo du kan ju börja med att skaffa ett par kulor, ge sen ungfan en avhyvling som heter duga. Inte fan ska väl du plocka upp hans cigg bara för att du är utvecklingsstörd? Tror du på riktigt att ungjävelns brorsa kommer ge dig stryk för att du är efterbliven och inte vill umgås med hans brorsa i mellanstadiet? Jo du det märks att du har Aspergers

Med vänliga hälsningar Kexis
Citera
2010-09-25, 11:51
  #5
Medlem
Nicaws avatar
alltså , för det första , så hänger jag inte med fittan för det andra , ni fattar inte .... brorsan har boffat skit mycket , tror att det är tufft, och är lite trög.. så om jag säger emot fitt ungen så får brorsan damp....
Citera
2010-09-25, 11:53
  #6
Medlem
lendrygghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicaw
alltså , för det första , så hänger jag inte med fittan för det andra , ni fattar inte .... brorsan har boffat skit mycket , tror att det är tufft, och är lite trög.. så om jag säger emot fitt ungen så får brorsan damp....
Varför inte bara hålla dig undan? Förära inte snordyvlarna ditt sällskap.
Citera
2010-09-25, 11:54
  #7
Medlem
Drapåtrissors avatar
Och så den obligatoriska frågan här på FB. Är det en svensk eller en invandrarunge? Naturligtvis måste du sätta ner foten din patetiska mes.
Citera
2010-09-25, 12:00
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicaw
alltså , för det första , så hänger jag inte med fittan för det andra , ni fattar inte .... brorsan har boffat skit mycket , tror att det är tufft, och är lite trög.. så om jag säger emot fitt ungen så får brorsan damp....

Men helvete ungjävel, läs vad vi skriver istället? Jag märker att du har nån bokstavsdiagnos men LÄS snälla. Det är bara att skita i att umgås med ungjäveln, då slipper du plocka upp hans cigg och rengöra hans röv dagarna i ända. Jag förstår inte vad som är så svårt?
Citera
2010-09-25, 12:02
  #9
Medlem
Nicaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Och så den obligatoriska frågan här på FB. Är det en svensk eller en invandrarunge? Naturligtvis måste du sätta ner foten din patetiska mes.

Citat:
Ursprungligen postat av Kexis
Men helvete ungjävel, läs vad vi skriver istället? Jag märker att du har nån bokstavsdiagnos men LÄS snälla. Det är bara att skita i att umgås med ungjäveln, då slipper du plocka upp hans cigg och rengöra hans röv dagarna i ända. Jag förstår inte vad som är så svårt?

Tror nog det jag ska göra.
Citera
2010-09-25, 12:03
  #10
Medlem
Olvards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicaw
Okej , så såhär ligger det till. Som rubriken säger så är det en kaxig 13 som styr över mig... och jag är 18. t.ex han tappade sin cigg och sa ta upp den, då gjorde jag det , varför jo för att om jag inte lyssnar så börjar han slåss , och missförstå mig inte , jag är inte rädd för lillskiten , skulle kunna misshandla han på 4 sekunder , men problemet är att hans storebrorsa är i min ålder , och är lite trög så om jag jag inte lyder lillskiten så blir brorsan sur. VAD FAN SKA JAG GÖRA ,och jag är inte skit svag själv , har aldrig vågat bråka med brorsan , jag kanske skulle kunna ta honom icke säker.

EDIT: Kolla här , han blir skit kaxig när han är med sig brorsa. Och nej , jag hänger absolut inte med honom. Han typ , kommer fram till mig.

Han är svensk.... läskigt nog. men morsan och farsan är båda langare. och dom gav 13 åringen cigg när han var 6 år..


Vad fan står det?
Citera
2010-09-25, 12:09
  #11
Medlem
Peripheryys avatar
Du måste vara sämre än mig om du inte kan hantera en 13åring... Stackars dig
Citera
2010-09-25, 12:13
  #12
Medlem
trolololols avatar
Misshandla skitungen hyfsat grovt och sen om hans brorsa kommer tar du fajten och matar på tills du spyr. Man försöker inte slåss med en snubbe som man vet kommer att ta fajten.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback