Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2010-10-05, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av men-orka
i linköping känns det tomt ;(

brukar ta en vända förbi svarttaxiturkarna efter krogen men de vill inte kännas vid att det finns lite brunt ens

Alla turkar är ju inte dumma i huvudet!
2014-09-06, 11:55
Medlem
g0dspirits avatar
Aldrig varit med om att de är så få kranar som säljer tjack i västerås, saknar gamla oldschool tiden när man hade sin stabila kran man svängde förbi påväg hem från jobbet och handlade.

Nu är det en jävla procsess med bitcoins, krypterade hårdiskar, tor, vpn. Handla, vänta och vänta, ingen leverans i brevlådan, bli besviken och scammad.
2014-09-06, 12:25
Bannlyst
Hänger inte småknattarna nere vid nån av Svartåns broar och säljer fulröka och mosade koffeintabletter till punkarna längre? :-)
2014-09-06, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Hänger inte småknattarna nere vid nån av Svartåns broar och säljer fulröka och mosade koffeintabletter till punkarna längre? :-)

Kvasi , du e fan i varenda tråd nu ;D .. haha ! läget ? Ska vi ta en tur ner till ån ? =D
2014-09-06, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Kvasi , du e fan i varenda tråd nu ;D .. haha ! läget ? Ska vi ta en tur ner till ån ? =D

Jag surfar ständigt på flashback runt och snackar bara strunt, jag har så många frågeeer ja behöver mera drååågeeer. Är du inte klok mänska, det är ju dagsljus ute, tror du jag vågar mig ut?
2014-09-06, 14:28
Medlem
Citat:
Jag surfar ständigt på flashback runt och snackar bara strunt, jag har så många frågeeer ja behöver mera drååågeeer. Är du inte klok mänska, det är ju dagsljus ute, tror du jag vågar mig ut?

I know I know Ville bara hälsa Är du nattvandrare ?
2014-09-06, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
I know I know Ville bara hälsa Är du nattvandrare ?

Nja, har aldrig varit särskilt förtjust i inbrottstjuvar faktiskt, men var och en blir kåt på sin fetisch. Brukar dra på mig reflexväst och skrämma klotterungar och plocka deras gåsfimpar ibland, annars har jag bara restless legs efter neuroleptika. Men natten... det är som en helt annan värld, man mår ju så mycket bättre! Och med finskt påbrå kommer man alltid att vara en måndyrkare som Julius Evola sa (tydligen, har inte läst han men gillar att namedroppa tunga fascister för att spela smart)
2014-09-06, 19:44
Medlem
Torka råder då knappast, det är nog kontakterna dina som sinar.
Västerås finns allt ovan nämnda och Stockholm, ska mycket till för att allas lager ska va tomma så några torkor i såpass stora städer existerar nog inte... Förutom inom det lilla kontaktnät var och en har där det givetvis kan vara torrt när kranen pangat i sig det sista och är för skev för att kunna få hem nytt...

I Kiruna och liknande hålor kan jag tänka mig att stadens 5 kranar, som givetvis har samma källa kan få det torrt i dess rätta bemärkelse

Skicka inge pm, kommer inte att svara eller vara till någon hjälp.
Lägg tiden på att söka dig fram till diverse forum där sådana saker saluförs, om man tänker 2 ggr innan man handlar o tar sig tid att kika upp vem man ska handla av så är det väldigt enkelt att hitta sig en stabil o bra postkran
2014-09-08, 11:27
Medlem
Citat:
Nja, har aldrig varit särskilt förtjust i inbrottstjuvar faktiskt, men var och en blir kåt på sin fetisch. Brukar dra på mig reflexväst och skrämma klotterungar och plocka deras gåsfimpar ibland, annars har jag bara restless legs efter neuroleptika. Men natten... det är som en helt annan värld, man mår ju så mycket bättre! Och med finskt påbrå kommer man alltid att vara en måndyrkare som Julius Evola sa (tydligen, har inte läst han men gillar att namedroppa tunga fascister för att spela smart)

Hahahaha , nae ja håller fan med dig . Vandrar lite ibland , men det är ju inte proaktiv brottsbekämpning direkt alls överhuvudtaget. ok ska googla Julius , najs med finska anor
2014-09-09, 07:14
Moderator
kvm3s avatar
Det behövs inte en sådan här tråd för varenda ort i riket eller varenda användare som har för dåliga kontakter. Söker man någonstans att handla så kan man leta i (FB) Drogshoppar - Centralstimulantia

Tråd låst.

/Mod
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in