Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2010-10-01, 02:48
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malko
Fan jag älskar att jag ALLTID har rätt när det kommer till relationer. Någon borde kröna mig till kungen av "Relationer och hur tjejer funkar"

OnT: Det är alltid lika tråkigt att höra. Börja inte hata tjejer nu utan inse att dem alla beter sig likadant och kommer att agera på ett visst sätt oavsett vad dem säger. Man blir inte arg på en mygga som biter en, det är vad det är.

Ha det bra.

Nej då, det är ingen risk..Blir bara så trött på att man aldrig någonsin kan lita på någon och att det ska vara så svårt det där med att vara ärlig, och just det där skitsnacket om att "jag ångra mig såå och jag gjort ett sådant misstag och bla bla" när de blivit påkommna är fan det värsta nästan, att de tror att man köper det, så förnedrande och sårar bara ännu mer
Tack för det där med myggan, ska tänka så. Det kommer hjälpa mig nu. Vet att jag kommer vara nere ett tag för hon kom verkligen mig nära men som tur är så har man varit med förr några gånger så man vet ju att det går över. Är så jävla tacksam att jag inte träffade på henne när jag var runt 20 då hade jag brutit ihop totalt.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback