Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-05-22, 23:51
  #157
Moderator
Morfar-52s avatar
Tråd "Fittlukt, skölja/pudra?" infogad./mod
Citera
2021-05-23, 07:56
  #158
Medlem
cleovarnamnets avatar
Lukten skiljer sig åt beroende på var i menscykeln man är. Det kan lukta neutralt, väldigt vattnigt och ”fräscht” (tänk gurkvatten...), syrligt, salt hav, eller mer intensivt och otvivelaktigt kön. Som starkast är doften kring ägglossning, som alltså är den tid man är fertil. Jag får vid denna tid alltid mycket mer uppmärksamhet från män, vilket väl bevisar att feromoner faktiskt fungerar.
Det är tyvärr också ganska enkelt att rubba balansen. Ha alltid rena händer när ni är i området och var noggrann med att bara föra in rena föremål, och ja, det inkluderar k*ken. Inte en bra idé att gå direkt från analt till vaginalt, varken med leksaker eller kroppsdelar, nästan garanterat recept för rubbad balans i slidan.
__________________
Senast redigerad av cleovarnamnet 2021-05-23 kl. 08:12.
Citera
2021-05-23, 08:34
  #159
Medlem
LKKINGENs avatar
Finns inget som helst attraktivt med någon som luktar surströmming.
Kärringar borde ha en armbindel med någon sorts gradering av lukt/stank så man slapp trampa på dessa minor.
Själv har jag mer än en gång helt sonika rest mig upp och gått utan ett ord när jag känt surströmmingen börja droppa.
Citera
2021-05-23, 18:41
  #160
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berrabuse75
Rätta mig om jag har fel. Men påverkar kosten man ätit om fittan luktar stark. Tyo om man ätit fisk?

Det har jag aldrig hört men sperman hos män ändrar smak beroende på deras kost och viss kost ger skitäcklig sperma. Kan vara ett bra tips för män som vill att deras kvinnor ska svälja.

Många tvättar med tvål eller diverse produkter. Fittan är lite som en självrengörande ugn. Vatten enbart är bäst eller på sin höjd intimolja. Då bibehåller man balansen. En frisk fitta luktar antagligen lite syrligt men inte illa. Har jag fått höra i allafall. Är ju kvinna själv.
Citera
2021-10-11, 06:12
  #161
Medlem
Billebongs avatar
Citat:
Rosor är röda violer är blå jag vaknar upp mitt i natten och
Får notis där fitttråd är på


Jag slickade en tjej precis när hon var nyduschad och det kändes som om jag tuggade en Tvål
Citera
2021-10-11, 07:08
  #162
Medlem
Är det varmt och unken svettlukt är det inte trevligt. Pappersbitar, klegg och annat är skräckupplevelse.

En fin och fräsch mus kan man ju ligga och suga på i timmar. Det kvittar om den är hårig, ansad eller rakad. Det ska smaka och dofta fitta helt enkelt.

Haft turen att inte stöta på någon som varit vämjelig förutom en flickvän som inte duschat på tre dagar när vi var iväg på camping. Hade sprutat henne i musen några gånger före. Usch.
Citera
2021-10-11, 12:18
  #163
Medlem
Sköljer ordentligt med vanligt vatten minst en gång per dag. Aldrig något annat än vatten. Har aldrig haft problem med lukt efter puberteten.
Jag har tvärtom haft tur och får ofta höra att min fitta smakar ovanligt gott. Tydligen så luktar den som vanlig fitta men markant mindre än genomsnittet.
Citera
2021-10-11, 12:21
  #164
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Det har jag aldrig hört men sperman hos män ändrar smak beroende på deras kost och viss kost ger skitäcklig sperma. Kan vara ett bra tips för män som vill att deras kvinnor ska svälja.

Många tvättar med tvål eller diverse produkter. Fittan är lite som en självrengörande ugn. Vatten enbart är bäst eller på sin höjd intimolja. Då bibehåller man balansen. En frisk fitta luktar antagligen lite syrligt men inte illa. Har jag fått höra i allafall. Är ju kvinna själv.

Jag har läst några artiklar som hävdar att dieten även spelar roll för fittans lukt och smak, precis som för sperman.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback