Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-09-21, 04:03
  #1
Medlem
Läst i tråden om de äckligaste sexupplevelserna folk varit med om, och den har varit minst sagt underhållande, men en tanke som slog mig och som togs upp var kvinnors intimhygien.

Verkar som alla brudar som varit involverade i de traumatiska händelserna inte varit noga med sin nedre hygien. Så, ni tjejer som är här, hur mycket nojar ni er för hur och vad ni luktar där nere? Själv är jag väldigt noga med min hygien, duschar varje dag och när jag är med min pojkvän tvättar jag mig noga efter varje toabesök "ifall att". Jag gillar verkligen inte könsdofter, och får panik så fort det luktar lite (normal) fitta där nere, tycker det är äckligt och fattar inte hur ni killar kan bli kåta av det.
__________________
Senast redigerad av NC-17 2010-09-21 kl. 04:34.
Citera
2010-09-21, 06:30
  #2
Medlem
Av erfarenhet så vet jag att tjejers intima lukt ofta skiftar från person till person. Vissa luktar surt och andra riktigt gott (naturlig lukt). Lukterna skiftar, vissa doftar och andra stinker.
Citera
2010-09-21, 09:43
  #3
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NC-17
Läst i tråden om de äckligaste sexupplevelserna folk varit med om, och den har varit minst sagt underhållande, men en tanke som slog mig och som togs upp var kvinnors intimhygien.

Verkar som alla brudar som varit involverade i de traumatiska händelserna inte varit noga med sin nedre hygien. Så, ni tjejer som är här, hur mycket nojar ni er för hur och vad ni luktar där nere? Själv är jag väldigt noga med min hygien, duschar varje dag och när jag är med min pojkvän tvättar jag mig noga efter varje toabesök "ifall att". Jag gillar verkligen inte könsdofter, och får panik så fort det luktar lite (normal) fitta där nere, tycker det är äckligt och fattar inte hur ni killar kan bli kåta av det.


Fy faaan för brudar som du med överdrivna hygien nojjor

Fitta ska faan lukta fitta och ingenting annat.
Citera
2010-09-21, 13:51
  #4
Medlem
de ska vara rent men inte nytvättat, gillar inte när det känns som man slickar en tvål, muslukten försvinner inte hur mycket den än tvättas luktar bara illa tillsammans med tvål lukten.
något som kan göra musen lite ofräshare är om killen ofta sprutar i musen.
Citera
2010-09-21, 14:15
  #5
Medlem
Tjackapotatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NC-17
Läst i tråden om de äckligaste sexupplevelserna folk varit med om, och den har varit minst sagt underhållande, men en tanke som slog mig och som togs upp var kvinnors intimhygien.

Verkar som alla brudar som varit involverade i de traumatiska händelserna inte varit noga med sin nedre hygien. Så, ni tjejer som är här, hur mycket nojar ni er för hur och vad ni luktar där nere? Själv är jag väldigt noga med min hygien, duschar varje dag och när jag är med min pojkvän tvättar jag mig noga efter varje toabesök "ifall att". Jag gillar verkligen inte könsdofter, och får panik så fort det luktar lite (normal) fitta där nere, tycker det är äckligt och fattar inte hur ni killar kan bli kåta av det.
Vah?! Blir vi killar kåta utav fittlukt? Haha, nej nu har du nog sett för mycket på film. Men visst finns det mongofall som säkert blir upphetsade utav fittlukt. Själv anser jag att det är den äckligaste lukten som finns! Men bra att vissa tjejer tänker som dig iaf, finns ju vissa som inte ens rakar sig. :O
Citera
2010-09-21, 15:06
  #6
Medlem
Lite lukt i normalomfattning gör ju inget..men fy för den lede om det luktar för mycket skunk..vilket det ju kan göra.

Det är ju en individfråga hur allvarligt problemet kan vara..men det finns tyvärr tjejer som luktar så jävla illa
Citera
2010-09-21, 15:22
  #7
Medlem
Majgulls avatar
Tvättar man sig överdrivet mycket med stark tvål, förstör man de naturliga bakterierna där nere, de som skyddar mot infektioner, svamp och annat som vi inte vill ha. Då kan man börja lukta rätt illa. Jag förstår inte varför folk är så nojiga över normal kroppsdoft. Det är ju en sak om man luktar skit..och det kan det göra om man tvättar sig för mycket, det blir en ond cirkel utav det.

Tvätta ALDRIG direkt i underlivet med tvål! Använd isf milda intimhygienprodukter.

Och ni killar som är livrädda för vanlig, normal fittlukt. Stackars er..ni får nog inte ligga så ofta..
Citera
2010-09-21, 15:40
  #8
Medlem
PolskProfets avatar
Haha fittlukt! Som sagt, det beror ju från person till person.
+ Vart man kommer från kanske? Det har jag märkt iallafall. (Alltså vilket land man tillhör)
Citera
2010-09-21, 17:14
  #9
Medlem
Kariminells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NC-17
Läst i tråden om de äckligaste sexupplevelserna folk varit med om, och den har varit minst sagt underhållande, men en tanke som slog mig och som togs upp var kvinnors intimhygien.

Verkar som alla brudar som varit involverade i de traumatiska händelserna inte varit noga med sin nedre hygien. Så, ni tjejer som är här, hur mycket nojar ni er för hur och vad ni luktar där nere? Själv är jag väldigt noga med min hygien, duschar varje dag och när jag är med min pojkvän tvättar jag mig noga efter varje toabesök "ifall att". Jag gillar verkligen inte könsdofter, och får panik så fort det luktar lite (normal) fitta där nere, tycker det är äckligt och fattar inte hur ni killar kan bli kåta av det.
Du är fan dum utav det, det är feromonerna som lockar oss killar.
Doften av fitta är helt normalt.
Gränsen mellan skaldjur och lukten av fitta är ganska subtil tycker jag ändå.
Men du behöver fan inte överdriva, inte konstigt att din fitta blir fittig om du duschar fittan varje dag din dumma fitta.

Edit:
__________________
Senast redigerad av Kariminell 2010-09-21 kl. 17:19.
Citera
2010-09-21, 17:18
  #10
Medlem
Kariminells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackapotatis
Vah?! Blir vi killar kåta utav fittlukt? Haha, nej nu har du nog sett för mycket på film. Men visst finns det mongofall som säkert blir upphetsade utav fittlukt. Själv anser jag att det är den äckligaste lukten som finns! Men bra att vissa tjejer tänker som dig iaf, finns ju vissa som inte ens rakar sig. :O
Mongofall? Kallar du mig för mongo? så du blir inte attraherad av lite fittlukt alltså?
Fittlukt är bland annat feromoner, som triggar oss sexuellt.

Men jag förmodar att du är bög, därför kallar du mig mongo.
Och att du e koprofil, för du tycker att fittlukt överträffar skitlukten, därför är du även en bajsätare.

Citera
2010-09-21, 17:56
  #11
Medlem
Fitta ska det lukta, men inte äckel.
Själv tvättar jag röven varje gång jag varit på toa i fall att ngn tjej skulle vilja ha tungan där.
Citera
2010-09-21, 19:13
  #12
Medlem
dekanmis avatar
Fitta luktar, så enkelt är det. Kuk luktar också, även om kanske inte lika starkt som fitta. Men ja, jag tvättar nog min fitta rätt ofta. Minst en gång om dagen, men det blir som oftast lite oftare än så (speciellt om jag har sällskap). Jag vill gärna känna mig fräsch, just in case...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback