Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2005-05-11, 19:00
  #25
Medlem
bpajs avatar
Trevligt att någon talar om när nya avsnitt släpps, yay! Såg nu att family guy börjat på ny säsong också, dubbel yay!
Citera
2005-05-12, 14:13
  #26
Medlem
Bobfishs avatar
Jag undrar just om Klaus (eller vad fisken nu hette) också är smyghomosexuell precis som Stewie.
Citera
2005-05-13, 12:49
  #27
Medlem
mESSIAS!s avatar
Håller definitivt med! Family guy e fan de bästa program ja nånsin har sett!
Citera
2005-10-31, 10:39
  #28
Medlem
kasstkniws avatar
Tjena!

Hur ligger det till egentligen? Hur många avsnitt har sänts? Enligt den här sidan, http://www.epguides.com/AmericanDad/ , så är det elva avsnitt som visats, och jag har även hittat elva avsnitt. Men en kompis påstår att han har fjorton avsnitt hemma. Och det ska alla vara från säsong ett, men när jag tankar hem skiten, så är det bara säsong ett till avsnitt sju, sedan går det över till säsong två.

Hur ligger det till med serien?
Citera
2005-10-31, 10:49
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kasstkniw
Tjena!

Hur ligger det till egentligen? Hur många avsnitt har sänts? Enligt den här sidan, http://www.epguides.com/AmericanDad/ , så är det elva avsnitt som visats, och jag har även hittat elva avsnitt. Men en kompis påstår att han har fjorton avsnitt hemma. Och det ska alla vara från säsong ett, men när jag tankar hem skiten, så är det bara säsong ett till avsnitt sju, sedan går det över till säsong två.

Hur ligger det till med serien?

Säsong ett ligger på 7 avsnitt, S02 på 4 än så länge.
Citera
2005-10-31, 20:04
  #30
Medlem
kasstkniws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbo
Säsong ett ligger på 7 avsnitt, S02 på 4 än så länge.

Tjena!

Det är vad jag har sett också. Men enligt Fox så gäller annat.

http://www.fox.com/americandad/episodes/index.htm

Det jag funderar över är att det inte finns något avsnitt åtta. Jag får det inte att gå ihop. Och det som fortsätter nu efter uppehållet, är fortfarande säsong ett, enligt Fox. Så hur kommer det sig att release-grupperna har satt att säsong ett bara är sju avsnitt?
Citera
2005-10-31, 20:46
  #31
Medlem
Westmans avatar
Enligt tv.com har det visats 10 avsnitt av serien. Säsong 1 innehåller 19 episoder. Alltså ska det visas 9 avsnitt till av den första säsongen. Nästa avsnitt (s01e11) sänds på onsdag. Någon säsong 2 existerar inte ännu.
Anledningen till att det verkar förekomma episoder av s02 på diverse fildelningssidor är nog att det blev ett missförstånd när serien hade sommaruppehåll.

Länk
Citera
2005-10-31, 20:55
  #32
Medlem
Jag tycker det är bra
Citera
2005-11-01, 00:15
  #33
Medlem
kasstkniws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westman
Enligt tv.com har det visats 10 avsnitt av serien. Säsong 1 innehåller 19 episoder. Alltså ska det visas 9 avsnitt till av den första säsongen. Nästa avsnitt (s01e11) sänds på onsdag. Någon säsong 2 existerar inte ännu.
Anledningen till att det verkar förekomma episoder av s02 på diverse fildelningssidor är nog att det blev ett missförstånd när serien hade sommaruppehåll.

Länk

Tjena!

Ah, okej, då är jag med i matchen igen. Låter bra, då har jag inte missat något. :>
Citera
2005-11-01, 21:34
  #34
Medlem
Bruce Waynes avatar
American Dad är jäkligt kul, fast jag föredrar Family Guy - dom karaktärerna är mer sköna och så gillar jag speciellt borgmästaren.

(borgmästaren är samma person som på min avatar.. Adam West.. intresseklubben)
Citera
2005-11-01, 21:35
  #35
Medlem
andieflickans avatar
Har precis börjat följa denna serien efter att sett ett avsnitt på ZTV av misstag medan jag zappade... Helskön humor!
Citera
2005-11-16, 18:37
  #36
Medlem
Ariess avatar
någon som vet vad låten i american dad s2e2 ungefär 10min in i de avsnittet?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback