2010-09-22, 20:22
Bannlyst
Varför hänga ut människor som inte har ett skit med detta att göra? Sluta spekulera.
Citera
2010-09-22, 21:14
Medlem
Blod har hittats i en lägenhet på Polackvägen/Polackgatan. Är det BO som har en lägenhet där?
Blodet kommer TROLIGTVIS ifrån en misshandel.

Källa: Efterlyst
Citera
2010-09-22, 21:16
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterzon
Blod har hittats i en lägenhet på Polackvägen/Polackgatan. Är det BO som har en lägenhet där?

Varken BO eller någon misstänkt är skriven på den adressen.
Citera
2010-09-22, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Varken BO eller någon misstänkt är skriven på den adressen.

Detta var skumt. Är en fjärde GM med i bilden?
Citera
2010-09-22, 21:40
Medlem
Har det inte stått något om detta tidigare i tråden? Har för mig det. Det var ju även på Polacksgatan som polisen spärrade av ett förråd i början av utredningen.

Btw så såg jag att det hade kommit ut en ledig lägenhet på Polacksgatan 4 B idag...inflyttning 1 jan 2011, det betyder okt-nov-dec som uppsägningstid. Kan denna lgh ha tillhört BO?

Edit: Såg att det var Alirgatan det hade pratats om tidigare (BO:s ev lgh), förrådet låg dock mellan Polacksgatan/Gärdesgatan.
Senast redigerad av 8bit4life 2010-09-22 kl. 21:44.
Citera
2010-09-22, 21:45
Medlem
Pebless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8bit4life
Har det inte stått något om detta tidigare i tråden? Har för mig det. Det var ju även på Polacksgatan som polisen spärrade av ett förråd i början av utredningen.

Btw så såg jag att det hade kommit ut en ledig lägenhet på Polacksgatan 4 B idag...inflyttning 1 jan 2011, det betyder okt-nov-dec som uppsägningstid. Kan denna lgh ha tillhört BO?

Polackgatan går parallellt med BO gata på Gärdet. Kan ju vara BO:s lägenhet de hittat blod. Förrådet som var avspärrat (soprummet) ligger på Polacksgatan med både Alir-och polack använder det.
Citera
2010-09-22, 21:47
Medlem
Pebless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8bit4life

Edit: Såg att det var Alirgatan det hade pratats om tidigare (BO:s ev lgh), förrådet låg dock mellan Polacksgatan/Gärdesgatan.

Ok! Då har jag fattat fel på vilket det var.
Citera
2010-09-22, 23:41
Medlem
Gärningsmännen har iaf vänner på Polacksgatan, åtminstonde facebookvänner.
Citera
2010-09-22, 23:43
Medlem
Literallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pebles
Ok! Då har jag fattat fel på vilket det var.

Alirgatan och Polacksgatan går parallellt som du skriver, och soprummet ligger inne på gården vid Polacksgatan 6
Visserligen är det närmare Gärdesgatan än Alirgatan, men går man från huset där Christian bodde, och är på väg mot Statoilhållet (För att t.ex köpa tändvätska) så går man förbi det soprummet.
Det är dock bara de på Polacksgatan som använder det (Eller bör använda det)
Citera
2010-09-23, 00:10
Medlem
Literallys avatar
DJ´s fd flickvän(?), hon som skrivit en status om att hon var ute i skogen och älgar nånting (Den statusen som senare raderades) hon bor väldigt nära nämnda soprum.
Citera
2010-09-23, 03:11
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterzon

Har hört att adressen ändrats för vissa boende på Polacksgatan och att adressen för dem nu är Alirgatan. Vet inte om uppgiften stämmer, men gör den det kan din uppgift stämma. (BO är skriven på Alirgatan)
Citera
2010-09-23, 08:14
Medlem
http://helahalsingland.se/ovanaker/a...lp-for-polisen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här