Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2018-01-06, 09:10
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
En riktig man rakar sig inte mer än att han får in maten.
Var det inte bögarna som började raka sig mellan benen osv?

Det stämmer faktiskt.
Hörde på nått radioprogram typ ligga med P3 eller nått om det där.

Under 90 talet så var det väldigt vanligt med helrakade kroppar inom bögporrsindustrin. Det där spred sig givetvis vidare till folk och det blev en trend bland killar straight som gay att köra helrakat.

Men idag inom bögporrsindustrin så är det tydligen vanligare att bögarna inte rakar sig i samma utsträckning. Utan det är mer straightkillar och straightporr det kör helrakat.

Mr bear is the shit verkar det som
Citera
2018-01-06, 21:51
  #86
Medlem
Rymd-Tores avatar
Den skall absolut vara rakad..!!
Citera
2018-01-13, 13:15
  #87
Medlem
Jag personligen råkar ha en tjej som gillar manliga män så jag rakar mig absolut inte!
Sen var det dehär med vinterkylan också, pallar inte ha en liten pansarpung dagarna i ända för att den saknar sin päls!
Citera
2018-01-13, 14:51
  #88
Medlem
Flash-999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abissgrabb
Sen var det dehär med vinterkylan också, pallar inte ha en liten pansarpung dagarna i ända för att den saknar sin päls!

Den har så riklig behåring att det bildar en köldskyddande päls?

De flesta har väl en "naturlig" behåring där som är så liten att den varken gör av eller till.
Citera
2018-01-17, 19:10
  #89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abissgrabb
Jag personligen råkar ha en tjej som gillar manliga män så jag rakar mig absolut inte!
Sen var det dehär med vinterkylan också, pallar inte ha en liten pansarpung dagarna i ända för att den saknar sin päls!


Samma här har en partner som uppskattar orakat och naturliga män.

Håller med om att pälsen värmer om vintrarna. Likaså så är det luftigare så svetten känns inte på samma sätt som när man är helrakad.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback