Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2002-10-07, 23:14
  #1
Medlem
Jag vill veta från alla tjejer som läser detta hur ni egentligen vill ha det. Ska killen raka pungen? Eller ska han kanske raka allting så det inte finns ett enda hårstrå runt könet? Eller ska han kanske låta håret växa?

För alla killar som vill raka kan jag ge ett tips. Ställ er inne på toaletten och ta av byxorna. Är ni ungefär 180 cm lång så är pungen i perfekt höjd över handfatet. Ta sen en rakhyvel och raka försiktigt. Använd bara tvål och vatten för raklödder blir för kladdigt och halt. Men det viktigaste av allt är ändå att ni låser dörren. Det är inte roligt om mamma kommer in när ni rakar pungen.
Citera
2002-10-07, 23:25
  #2
Medlem
Rakad pung; JA TACK Helt rakat; NEJ TACK
Citera
2002-10-07, 23:33
  #3
Medlem
Hon, är du den enda tjejen i Sverige som vet att Flashback finns? Verkar ju faktiskt bara vara killar här.
Citera
2002-10-07, 23:37
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flinck
Hon, är du den enda tjejen i Sverige som vet att Flashback finns? Verkar ju faktiskt bara vara killar här.

Jag vet inte, jag har sett ett par tjejer, bla Padme som dessutom är söt.
Citera
2002-10-08, 00:02
  #5
Medlem
hehe.. alltså.. det är inte padme på bilden .. och namnet padme är taget från star wars juh .. och bilden tom (Natalie Portman) är det på bilden


/switch
Citera
2002-10-08, 00:10
  #6
Medlem
Padme ser bra ut i verkligheten också - bild finns på en annan community!

Vidare vill jag tacka för den fina informationen om hur jag ska raka min pung - känns verkligen uttömande och insiktsfull. Vad var det som egentligen var nytt där? :x
Citera
2002-10-08, 01:52
  #7
Medlem
Vaxa pungen :!:
Citera
2002-10-08, 15:31
  #8
Medlem
garbages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyle_Troy
Vaxa pungen :!:
Det kliar inte lika mycket men det gör ont som fan. Det är inget för veklingar. Alla kvinnor som vaxar sig ska ha en eloge för sina insatser i på köttmarknaden.
Citera
2002-10-08, 15:56
  #9
Medlem
juttes avatar
har testat att vaxa pungen en gån och aldrig mer det gjorde så ont så jag inte visste vad jag skulle ta vägen så det är hyveln som gäller nu för tiden
Citera
2002-10-08, 19:46
  #10
Banned
Citat:
Ursprungligen postat av jutte
har testat att vaxa pungen en gån och aldrig mer det gjorde så ont så jag inte visste vad jag skulle ta vägen så det är hyveln som gäller nu för tiden

Men spån! Ni kan faktiskt smörja in allting med nån kräm som gör håren mindre fästa i roten och mindre starka typ. Sedan är det hur lätt som helst att waxa!
Citera
2002-10-08, 19:49
  #11
Medlem
Någon som vet om man kan vaxa pungen?
Citera
2002-10-08, 20:42
  #12
Medlem
jokers avatar
Jag gillar att ha rakad pung, min flicka gillar det också. Problemet är att det är så förbaskat svårt att få ett bra resultat. Pungen är ju väldigt skrynklig och det är svårt att få med alla strån. Har testat hårborttagningscreme också, men den fick inte med allt utan det blev en stubb kvar. Till saken hör att jag har väldigt ljusa och tunna strån på pungen. Någon som har något bra tips...?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback