Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-05-30, 20:06
  #25
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babyspenat
Vem köper en spindel för att skrämma och hota ? :S Jag har nu gått in på en annan ras av spindel så kallad avicularia versicolor men verkar vara hyfsat svår att få tag i. Ska kolla in reptilmässor! Tack
Om du ändå funderar på en änka så kan du kontakta folk som importerar bilar från USA. De brukar ha sådana till salu. Eller till och med gratis.
Citera
2017-06-06, 15:05
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrik & Panik
Om du ändå funderar på en änka så kan du kontakta folk som importerar bilar från USA. De brukar ha sådana till salu. Eller till och med gratis.
Blev en annan spindel istället. Har beställt 2x caribena versicolor sling (ungar)
Citera
2017-06-06, 23:02
  #27
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babyspenat
Blev en annan spindel istället. Har beställt 2x caribena versicolor sling (ungar)

Var fick du tag på dem?
Citera
2017-06-08, 12:23
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Var fick du tag på dem?
Man ska ju helst försöka hitta i Sverige! Men beställde från denna sida http://www.thespidershop.co.uk/ finns säkert billigare om man orkar leta 10 pund per unge är inte allt för dyrt däremot!

Väntar däremot på leveransen skickades i måndags.
__________________
Senast redigerad av Babyspenat 2017-06-08 kl. 12:25.
Citera
2017-06-08, 14:25
  #29
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babyspenat
Man ska ju helst försöka hitta i Sverige! Men beställde från denna sida http://www.thespidershop.co.uk/ finns säkert billigare om man orkar leta 10 pund per unge är inte allt för dyrt däremot!

Väntar däremot på leveransen skickades i måndags.

Ok. Skriv gärna om leveransen. Själv kan jag inte med spindlar.
Citera
2017-06-20, 18:36
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Ok. Skriv gärna om leveransen. Själv kan jag inte med spindlar.
Jag fick hem spindlarna och har även köpt 3 spindelarter utan problem. En mycket rolig hobby jag har gett mig in på! Inte dyrt heller
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback