Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-09-09, 16:14
  #1
Medlem
Vem kan denna affärsman vara? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7754753.ab
Citera
2010-09-09, 16:47
  #2
Medlem
Fleshcutters avatar
Ja vad tror ni? Han skulle kanske dumpa henne för en yngre thailändska och hans fru flippade ut och stack ner han?
Citera
2010-09-09, 16:55
  #3
Medlem
KristoferAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshcutter
Ja vad tror ni? Han skulle kanske dumpa henne för en yngre thailändska och hans fru flippade ut och stack ner han?

Nej, isåfall hade hon bara skurit k*ken av honom.
http://thaiwomantalks.com/2010/02/21...%a6-the-ducky/

That aside, trots aftonblaskans beskrivning så trillar inte poletten ned här. Jag har varit här sedan 1999 och känner ingen som matchar beskrivningen...

Men eftersom de hintar att han är "mäklare" så skulle jag gissa att det kanske är något pattaya-drägg. Bara en gissning.
__________________
Senast redigerad av KristoferA 2010-09-09 kl. 16:58.
Citera
2010-09-09, 17:07
  #4
Avstängd
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshcutter
Ja vad tror ni? Han skulle kanske dumpa henne för en yngre thailändska och hans fru flippade ut och stack ner han?

Klassiskt senario. Gammalt svartsjukt barluder blir packad och tar till kniven! sjalvklart hade Svenskem en skon liten Mya-Noi he-he
Citera
2010-09-09, 18:03
  #5
Medlem
Som sagt en thaihora som blir för girig och flippar ur, för giriga är dom redan från start.
Men vad är det som är så speciellt med detta mord, mord händer ju varje minut över hela jävla planeten...
Fel ställe fel tidpunkt + en girig thaihora då blir det såhär.
Man ska inte gifta sig med ett thailuder, dom är som en matprodukt, men äter det och skiter ut resten dagen efter...sen tar man en ny färsk produkt
Ingen vill ha gammal mat hemma, så enkelt är det
Citera
2010-09-09, 18:05
  #6
Avstängd
Sergeants avatar
Säker på att de inte menade "Svensk affärsman mördad i Malmö"? Nåväl, kommer väl snart det också..
Citera
2010-09-09, 18:39
  #7
Medlem
rövners avatar
Jag har aldrig förstått varför en del svenska män gillar thailändska kvinnor, eller asiatiska överhuvud. Det känns som att dom alltid står och väger på vansinnets rand. Jag är inte alls förvånad över nyheten
Citera
2010-09-09, 18:46
  #8
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rövner
Jag har aldrig förstått varför en del svenska män gillar thailändska kvinnor, eller asiatiska överhuvud. Det känns som att dom alltid står och väger på vansinnets rand. Jag är inte alls förvånad över nyheten

Svenska dumfeminister som Anna Ardin är ännu värre, mannen...
Citera
2010-09-09, 18:48
  #9
Medlem
Plattans avatar
Han verkar vara välkänd bland svenskkolonin i bkk..

http://bangkokinfoblogg.se/?p=871
Citera
2010-09-09, 21:43
  #10
Medlem
birgerburgers avatar
Det verkar ju nästan vara vanligare att kvinnor mördar sina män än det omvända vad gäller Thailand. Eller är det så?
Citera
2010-09-09, 21:48
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av birgerburger
Det verkar ju nästan vara vanligare att kvinnor mördar sina män än det omvända vad gäller Thailand. Eller är det så?
Jag har varit vittne till ett antal våldsamma catfights mellan thaibrudar och dessutom ett par som piskat på sina män rätt rejält! Och det är många andra som säger det också. Thaibrudarna är inte så oskuldsfulla som en del vill ha det till....
Citera
2010-09-09, 22:52
  #12
Medlem
SpeedyWiFis avatar
Kan man gissa på att frugan är runt 20 år yngre? när ska gubbarna fatta att de aldrig kan hitta äkta kärlek i Thailand? utan bara giriga barbrudar
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback