• 1
  • 2
2010-09-11, 16:33
Medlem
GyrrAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noonesname
Men det är knappast så att det skulle bli värre än vad det redan är och skulle det bli det så kan du ju lämna in den då.

klart som fan det kan bli värre om rosten smyger sig under lacken när jag har fixat det, hur dum är du?

har kollat upp lite, det var visst inte så dyrt att lacka om hela motorhuven samt rekond/lackförsegling man kanske kan ha kvar bilen trots allt .
Citera
2010-09-11, 18:03
Medlem
Lugini3s avatar
Rost är ju bara ett annat ord för patina, så låt den vara kvar.
Annars tycker jag att du ska fixa det själv, det är en del av charmen med att ha bil.
Citera
2010-09-11, 21:44
Medlem
Bättre att fixa själv, billigare
Citera
2010-09-11, 23:34
Medlem
Akeliuss avatar
Gissar att bilen börjar närma sig tio år, då är det lika bra att skita i det eller fixa hjälpligt själv. Har själv en 02 med rostblåsor på skärmkanterna den går lika bra ändå..
Citera
2010-09-11, 23:44
Medlem
noonesnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GyrrA
klart som fan det kan bli värre om rosten smyger sig under lacken när jag har fixat det, hur dum är du?

har kollat upp lite, det var visst inte så dyrt att lacka om hela motorhuven samt rekond/lackförsegling man kanske kan ha kvar bilen trots allt .

Har du avkappade händer? spasmer i fingrarna? Är du blind? Eller är du en allmän sopa?

Hur svårt ska det vara att fixa små rostfläckar!?
Citera
2010-09-12, 00:57
Medlem
Lugini3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akelius
Gissar att bilen börjar närma sig tio år, då är det lika bra att skita i det eller fixa hjälpligt själv. Har själv en 02 med rostblåsor på skärmkanterna den går lika bra ändå..

Vad är det för 02a som rostar redan? Tråkigt att det finns sådana skitbilar.
Citera
2010-09-12, 01:02
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugini3
Vad är det för 02a som rostar redan? Tråkigt att det finns sådana skitbilar.

mhm... blir förvånad jag med varje gång. har en gammal jävla 240just nu från 88a och den ända direkta rosten är små små fläckar som börjar komma vid skärm kanterna...
Citera
2010-09-12, 09:56
Medlem
B. Mystics avatar
Jävla lyxrost du har. Sluta vara en sån jävla kärring/kontorsbög och fixa det själv. hur enkelt som helst. Sluta tramsa nu.

Har lagat rost själv på en Skoda Pickup, där snackar vi proffsrost.
Citera
2010-09-12, 10:04
Medlem
GyrrAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noonesname
Har du avkappade händer? spasmer i fingrarna? Är du blind? Eller är du en allmän sopa?

Hur svårt ska det vara att fixa små rostfläckar!?

Bra då kan du komma hit och slipa ner, spackla, lacka om hela motorhuven blir det amatörmässigt så får jag dra en hammare i huvudet på dig?
Citera
2010-09-13, 02:13
Medlem
noonesnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GyrrA
Bra då kan du komma hit och slipa ner, spackla, lacka om hela motorhuven blir det amatörmässigt så får jag dra en hammare i huvudet på dig?

gärna, men jag ska ha betalt för det. Hammaren får du stå för.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in