8 600 besökare online
856 942 medlemmar • 45 818 066 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Livsstil > Urban Exploration
Svara på ämne
Ämnesverktyg
alfredgubben
Medlem
alfredgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TAC5003
Det är just för att det är så inbrottssäkert som det har varit flera år av UE där?

Men nu äre ju försent eftersom dom har plomberat det.

nilltre
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TAC5003
Det är just för att det är så inbrottssäkert som det har varit flera år av UE där?

Om jag köpte det och stängde stötvågsporten och låste från insidan skulle det nog krävas mer än bultsax för att ta sig in ska du se. Fler frågor?

Att utgå från att något som BehindRayban skrivit i Vapen & Militär är med verkligheten överensstämmande kan resultera i att du bryter mot svensk lag alternativt utsätter dig för livsfara.

alfredgubben
Medlem
alfredgubbens avatar
Nu håller dom på och bommar igen sländan helt har fått bilder

DSL-UE
Medlem
DSL-UEs avatar
det var ambitiöst att spränga upp inslaget, men det är väl för att få ut allt där inne, elverk osv.. det kan ju betyda att HC fagersta, där det bara är igenmurat över själva dörröppningen, troligtvis är betydligt sämre sanerad!

ormtjusaren
Medlem
ormtjusarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DSL-UE
det var ambitiöst att spränga upp inslaget, men det är väl för att få ut allt där inne, elverk osv.. det kan ju betyda att HC fagersta, där det bara är igenmurat över själva dörröppningen, troligtvis är betydligt sämre sanerad!
Finns alltid en lösning på de flesta mänskliga problem. Gammal betong, är just gammal betong (Bunker-betong med cromat) Den moderna (miljövänliga) är det inge fel på, men det uppstår alltid en viss effekt,enligt fysikens lagar. När gammalt möter modernt så blir de rätt lätt att låta korten falla av sig själv...Nåja nästan. Låt dom plomba med skräpet. Det är mest ett sätt att skrämma svenne. Ja jag har arbetat med betong.
Ormtjusarens pytt i panna. Råstekt tärnad potatis och tärnad kassler. stek i olja och krydda med curry,lök,paprika,tomat. Gott som tusan..Ja jag lirar Online Medal Of Honor/LONDON AIRBOURNE. Jag har det klart Coolaste nicknamet = C***************t

alfredgubben
Medlem
alfredgubbens avatar
Dom spränger upp nu för att få ut alla grejer fick jag höra

alfredgubben
Medlem
alfredgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ormtjusaren
Finns alltid en lösning på de flesta mänskliga problem. Gammal betong, är just gammal betong (Bunker-betong med cromat) Den moderna (miljövänliga) är det inge fel på, men det uppstår alltid en viss effekt,enligt fysikens lagar. När gammalt möter modernt så blir de rätt lätt att låta korten falla av sig själv...Nåja nästan. Låt dom plomba med skräpet. Det är mest ett sätt att skrämma svenne. Ja jag har arbetat med betong.

Dom fick lov att spränga upp för att komma in med en mini-lastmaskin och som du säger att det är gammal betong

alfredgubben
Medlem
alfredgubbens avatar
Nu kanske det blir nått av sländan http://avestatidning.com/nyheter/1.1...nde-av-slandan (Obs dom håller på att river ut och står en container utanför som det ligger massa prylar i från slända)

Bonnevier1
Medlem
Bonnevier1s avatar
Står det fortfarande öppet?

nilltre
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnevier1
Står det fortfarande öppet?

Låst, men inte plomberat sist jag var där.

Att utgå från att något som BehindRayban skrivit i Vapen & Militär är med verkligheten överensstämmande kan resultera i att du bryter mot svensk lag alternativt utsätter dig för livsfara.

DSL-UE
Medlem
DSL-UEs avatar
hur låser man ett uppsprängt hål? nej, när jag var där den 14/4 så var det öppet, men det stod en bobcat ivägen där stötvågsdörren satt, men det var bara att klättra över den, belysningen var också tänd!

Svara på ämne
Topp Dela »