Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2010-09-23, 07:37
  #25
Medlem
LittlePerverts avatar
Jag älskar verkligen att pilla i en lurvig raggarsträng. Det är jättemysigt

Hår på ryggen går dock bort direkt. Det är vidrigt.
Citera
2010-09-23, 21:29
  #26
Medlem
Omnifariouss avatar
Jag gillar inte kroppshår alls faktiskt, hår ska man ha på huvet (och lite på kuken) inget annat. Avundas tjejer som får lov att raka benen
Citera
2010-09-23, 22:47
  #27
Medlem
Aghartas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Min personliga tumregel är: ju mörkare kroppsbehåring desto mer ska tas bort. En turkiska ska således vaxa bort allt medan en äkta blondin kan ha det mesta kvar.

Jag tycker precis tvärtom. Ljus kroppsbehåring är extremt fult och jag skulle aldrig tända på en blondin med kraftig hårväxt.
Citera
2018-11-14, 10:01
  #28
Medlem
Jag gillar orakade män. Är man själv.
Har inte rakat mitt kön eller under armarna på 6 år och är 30 idag.

Intressant tycker jag är att dom som är yngre idag säg i 20 års åldern så är det många som inte kör helrakat. Dom sparar lite på kroppen. Gäller killar ska tilläggas.
Citera
2018-11-14, 19:54
  #29
Medlem
Jag gillar en riktigt hårig muff, det ska vara en kolsvart, tät fin, stor buske á lá tysk 70-talsporr. Men den ska vara jämnt och fint ansad i en perfekt bermudatriangel, och lite välfriserad. Mitt ex. fixade sån för min skull, synd att hon var en knäppgök så jag var tvungen att göra slut. Men en ordentlig fittbuske, det är sexigt och kvinnligt, helrakat ser faktiskt bara väldigt fånigt ut. Tjejer TROR ofta att alla gillar det, men det ser barnsligt ut och det är inget sexigt med det alls, det är Gilette m.fl + lobbyister + mutade porrföretag som vill sälja mer hyvlar :/ Ska man googla efter lite schyssta fittor så söker jag ofta på "vintage hairy pussy" eller nåt, då kommer det SKÄGGBIFF!!
Citera
2018-11-15, 13:00
  #30
Medlem
Föredrar att vara helrakad själv, men min kvinna får mycket gärna ha en snygg liten buske och hår under armarna. Hon är blond och har mycket sparsam hårväxt (på kroppen).
Märker att jag tänder mer och mer på en ansad buske, och mer sällan vill ha helrakat.
Ber till Gud att denna omsvängning inte innebär att jag om ett års tid vill ha en überbuske som sträcker sig mellan naveln och knäna...
Citera
2018-11-17, 10:08
  #31
Medlem
Har observerat att många män som passerat 50 kör helrakat på kroppen. Teori är nog att man ser att kroppen har förändrats pga åldern och man försöker få den att se lite yngre ut.

En förkrymt snas ser ju onekligen lite större ut utan hår.
Citera
2018-11-21, 20:29
  #32
Medlem
Finns inget sexigare än att slicka en hårig kvinna, gärna både fitta och rumpa. Det är väl inget fel med en rakad kvinna, men det är lite extra hett om hon inte är rakad.
Citera
2018-11-23, 15:50
  #33
Medlem
Hemulis avatar
Bara underlivet vi talar om? Där tycker jag personligen att det skall vara rakat. Behöver inte vara 100% borta, men jag går hellre ner på frugan när är lent. Ben på kvinnor skall givetvis vara rakade, armhålor lika så. Armar och övrigt skiter jag i. (Röven givetvis rakad)
Citera
2019-03-23, 10:55
  #34
Medlem
Kom och tänka på en sak nu på morgonen. Vi låg och drog oss en stund i sängen på lördagsmorgonen och insåg hur jäkla mysigt det är att småpilla i sambons kukbuske. Speciellt pungens hår. Både jag och han kör helt orakat på kroppen. Vi är två killar.
Citera
2019-03-23, 21:55
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemuli
Bara underlivet vi talar om? Där tycker jag personligen att det skall vara rakat. Behöver inte vara 100% borta, men jag går hellre ner på frugan när är lent. Ben på kvinnor skall givetvis vara rakade, armhålor lika så. Armar och övrigt skiter jag i. (Röven givetvis rakad)
Väl talat...
Citera
2019-03-24, 00:47
  #36
Medlem
Tycker det är sexigt när en tjej ligger på stranden och vresar lite lätt så man kan skymta en hårig vulva. Några strån får gärna sticka fram ur bikini kanten.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback