Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-09-07, 23:19
  #1
Medlem
Aghartas avatar
Är det bara jag som tänder på kroppshår? Jag förundras över rakhysterin som råder i samhället, minsta lilla hårstrå måste bort för att man skall anses sexig. Jag tycker precis tvärtom, hud slät som en bebis får mig att tänka på just spädbarn och jag blir genast avtänd. Nu tänder inte jag på apor direkt utan det skall vara lagom. Får jag höra vad ni tycker, rakas det för mycket?
Citera
2010-09-07, 23:21
  #2
Medlem
Fimparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agharta
Är det bara jag som tänder på kroppshår? Jag förundras över rakhysterin som råder i samhället, minsta lilla hårstrå måste bort för att man skall anses sexig. Jag tycker precis tvärtom, hud slät som en bebis får mig att tänka på just spädbarn och jag blir genast avtänd. Nu tänder inte jag på apor direkt utan det skall vara lagom. Får jag höra vad ni tycker, rakas det för mycket?

Ja, det rakas allt för mycket... det är LÄSKIGT att folk gillar när man ser ut att ha en 12-årings könsorgan... SCARY !!!
Citera
2010-09-07, 23:21
  #3
Avstängd
KamelFikuss avatar
Föredrar ansat runt geggvecket hos sliddjuren.
Citera
2010-09-07, 23:23
  #4
Medlem
gamesons avatar
tycker tjejer ska vara släta, men killar håriga
Citera
2010-09-07, 23:26
  #5
Medlem
Evilyns avatar
Jag håller med, till viss del.
Killar tycker jag ska vara lite håriga, fast ansa är det klart man kan göra. Det ska ju inte hänga rövlockar ner till knäna när de duschar, liksom. Skägg går bort.
Tjejer anser jag ska vara helt helrakade nertill + armhålor , men jag kan sträcka mig till ett streck på musen eller nåt. Benen struntar jag i.
Citera
2010-09-07, 23:26
  #6
Medlem
anooonyms avatar
Såhär? http://data.fuskbugg.se/skogsturken/Min..jpg
Citera
2010-09-07, 23:28
  #7
Medlem
22z27s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agharta
Är det bara jag som tänder på kroppshår? Jag förundras över rakhysterin som råder i samhället, minsta lilla hårstrå måste bort för att man skall anses sexig. Jag tycker precis tvärtom, hud slät som en bebis får mig att tänka på just spädbarn och jag blir genast avtänd. Nu tänder inte jag på apor direkt utan det skall vara lagom. Får jag höra vad ni tycker, rakas det för mycket?

Hellre lite hår än rakat helt klart. Fast jag tycker ju inte stora buskar är trevligt heller. Välansat ska det vara!
Citera
2010-09-07, 23:42
  #8
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Får jag fråga om TS är kille eller tjej...
Citera
2010-09-08, 09:30
  #9
Medlem
Aghartas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhoFortyTwo
Får jag fråga om TS är kille eller tjej...

Jag är kille.
Citera
2010-09-08, 09:38
  #10
Medlem
Aghartas avatar
Här är en kvinna som har några diskreta hårstrån i ansiktet, otroligt vackert och sexigt:

http://media.athens-girls.com/galleries/1013/010.jpg
Citera
2010-09-08, 09:59
  #11
Medlem
Ducken11s avatar
De är välvårdat bonzaiträd som gäller, eller rakat.

Själv har jag gjort ett bonzaiträd av pubisen.
Citera
2010-09-08, 21:59
  #12
Medlem
ruby reds avatar
kan hålla med om att ibland kan det se sjukt konstigt ut med helrakat där nere. (kanske inte på asiater dock) Själv så varierar jag
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback