• 1
  • 2
2002-10-07, 17:54
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag och några kompisar diskuterar om bangbus är fejk eller äkta.

Någon som vet?

Mer information på http://www.bangbus.com
Citera
2002-10-07, 17:55
äldre konto (old)
Ej medlem
Fejk såklart, och väldigt boring.
Citera
2002-10-07, 18:04
äldre konto (old)
Ej medlem
jag har aldrig någonsinn sett en porrfilm med någon skånespelare som ens kan spela de simplaste rollerna trovärdigt emellan sex-scenerna.
varifrån skulle bangbus få brudar som e snygga, vill va med i porr och spelar så bra?!
Citera
2002-10-07, 18:32
Medlem
Securions avatar
Jag tycker det är ganska oroväckande att killar/män verkligen tror att tjejer skulle tycka det var helt ok att bli påsatt och förnedrad i en van medans dom blir filmade... Visst finns det säkert en och annan som skulle tycka att det var ok, men dessa skulle nog inte vara så lätta att hitta.
Lär er skilja mellan porr och verklighet. Det kan vara avgörande för en okänd tjejs framtida öde...
Citera
2002-10-07, 18:38
äldre konto (old)
Ej medlem
Väl talat Securion - har många gånger tänkt på detta! För fasen - folk måste förstå att i USA är "the adult buissiness" hårt övervakad och reglerad genom federala och delstatslagar.

Oroväckande att så många tror att det är lungt att sätta på tjejer på det vis som faktiskt fantasier erbjuder...
Citera
2002-10-07, 19:29
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag tror också att det är fake, det enda som får mig att tveka är att brudarna isåfall är jävligt bra skådisar, sånna vimmlar det ju inte av i porrbranchen direkt.
Citera
2002-10-07, 19:41
äldre konto (old)
Ej medlem
Klart det är bluff alltihop!
Flera av brudarna har ju varit med i filmer, oftast väldigt lågbudget, men lik förbannat film. Den mest kända knullisen är Nancy Vee, en riktig porrveteran som fått bra många kilometer balle på film. Henne raggade de inte upp på stan.
Citera
2002-10-07, 23:54
äldre konto (old)
Ej medlem
Jepp BANGBUS är kommersiellt

Rätt givet SYNS DIREKT. Kolla in www.bangbus.com betalda tjejer producerat för att tjäna pengar. Samma som gör realbutts serien
Citera
2002-10-07, 23:59
äldre konto (old)
Ej medlem
japp

Självklart är det fake. Men det är ändå väldigt tändande!
Citera
2002-10-08, 10:25
Medlem
håller fast vid att det inte är fake. roligare och mer upphetsande att titta då...

:P
Citera
2002-10-08, 12:02
äldre konto (old)
Ej medlem
Vi brukar zappa förbi sexet, roligast är att se när dom driver med brudarna.
Citera
2002-10-08, 12:04
äldre konto (old)
Ej medlem
japp

Jag gillar den där bitchiga tjejen. Vet inte vad hon heter men hon är brunett.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in