jag har aldrig någonsinn sett en porrfilm med någon skånespelare som ens kan spela de simplaste rollerna trovärdigt emellan sex-scenerna.
varifrån skulle bangbus få brudar som e snygga, vill va med i porr och spelar så bra?!
Jag tycker det är ganska oroväckande att killar/män verkligen tror att tjejer skulle tycka det var helt ok att bli påsatt och förnedrad i en van medans dom blir filmade... Visst finns det säkert en och annan som skulle tycka att det var ok, men dessa skulle nog inte vara så lätta att hitta. Lär er skilja mellan porr och verklighet. Det kan vara avgörande för en okänd tjejs framtida öde...
Väl talat Securion - har många gånger tänkt på detta! För fasen - folk måste förstå att i USA är "the adult buissiness" hårt övervakad och reglerad genom federala och delstatslagar.
Oroväckande att så många tror att det är lungt att sätta på tjejer på det vis som faktiskt fantasier erbjuder...
Jag tror också att det är fake, det enda som får mig att tveka är att brudarna isåfall är jävligt bra skådisar, sånna vimmlar det ju inte av i porrbranchen direkt.
Klart det är bluff alltihop!
Flera av brudarna har ju varit med i filmer, oftast väldigt lågbudget, men lik förbannat film. Den mest kända knullisen är Nancy Vee, en riktig porrveteran som fått bra många kilometer balle på film. Henne raggade de inte upp på stan.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!