Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-05-28, 18:57
  #1
Medlem
- 14 -s avatar
Någon som har testat spelet än?
Tyckte att ettan var bra men gillade inte tvåan riktigt...
Citera
2004-05-30, 18:59
  #2
Medlem
Tror inte nån har testat det än.. ska väl släppas först till hösten så det är nog inte ens klart än =)
(fast kanske... man vet ju aldrig, har inte kollat upp så värst mkt förutom att det verkar bli ett riktigt bra spel!)
Citera
2004-05-30, 20:08
  #3
Banned
jodå det är testat, jag gillade det. har inte kunnat spela så mycket för mitt grafikkort la av i förrgår, men de 2-3 banorna jag lirade var trevliga. spelade aldrig ettan men älskade tvåan.

saknar dock bågkänslan från tvåan, det känns inte som att jag kan sikta på rörliga mål långt bort och vara säker på att träffa, något känns lite annorlunda. iofs kan det bara vara en vanesak
Citera
2004-05-30, 21:05
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av underlig
jodå det är testat, jag gillade det. har inte kunnat spela så mycket för mitt grafikkort la av i förrgår, men de 2-3 banorna jag lirade var trevliga. spelade aldrig ettan men älskade tvåan.

saknar dock bågkänslan från tvåan, det känns inte som att jag kan sikta på rörliga mål långt bort och vara säker på att träffa, något känns lite annorlunda. iofs kan det bara vara en vanesak

Där ser man, var fick du tag i det? hade själv gärna provat det =)
Citera
2004-05-30, 21:21
  #5
Medlem
Thief_Deadly_Shadows-Razor1911 <--

Gamade en halvbana.. ska försöka mig på det lite mera senare
Letar fortfarande efter det roliga..
Citera
2004-05-30, 21:42
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peakk
Thief_Deadly_Shadows-Razor1911 <--

Gamade en halvbana.. ska försöka mig på det lite mera senare
Letar fortfarande efter det roliga..

Ja titta... jösses vad jag känner mig efter nu =Þ
Nu får man hoppas någon vänlig själ låter mig ladda ner över natten med mitt stackars 0.5mbit.
Citera
2004-05-31, 10:47
  #7
Medlem
MacGayVers avatar
Mjo, det är testat. Har inte spelat med än kanske en bit in på halva första riktiga uppdraget. Det är kul som de andra spelen i serien, dock vill inte min gamepad funka riktigt perfekt till det så får improvisera med kontrollerna, men det funkar någorlunda smärtfritt iaf.

Som sagt, spelet är helt ok, grafiken är mycket bra och spelkänslan finns där. Det känns bra att smyga sig upp på någon vakt som står och pratar för sig själv och smacka ner honom bakifrån för att sedan bära bort liket och döda det
Citera
2004-05-31, 17:44
  #8
Avstängd
roligare att smyga fram till en vakt....å sticka kniven i nacken på han...slipper man bära bort och döda :P
Citera
2004-05-31, 18:49
  #9
Medlem
Tycker att det är fränt som attans Riktigt snyggt är det oxå.
Citera
2004-05-31, 22:57
  #10
Awaiting Email Confirmation
Cold dead handss avatar
Ettan var kul, tvåan var kul till en början, men jag fastnade på ett ställe i en underjordisk gruva där man skulle förfölja en kille. Trist.
Kan nån tipsa om en hub där man kan hitta det?
Citera
2004-06-01, 01:08
  #11
Medlem
Johnny Walkers avatar
Är inne i skeppet Abysmal Cale och nerverna håller på att trilla av kroppen på mig. Bäst jag slutar spela för natten.
Citera
2004-06-01, 04:19
  #12
Medlem
SuperMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacGayVer
... smacka ner honom bakifrån för att sedan bära bort liket och döda det

Hur dödar man ett lik?

Flåt, kunde inte låta bli. Lättroad så här på morgonkvisten.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback