• 1
  • 2
2010-09-01, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Jag satt väl uppe till 02-tiden o slösurfade lite, sen somnade jag, trots den höga dosen metylfenidat. Jag tog ju inte så mycket av varje, o vissa effekter tar ju ut andra.

EDIT: Den enda hallucinogen jag hade då var DOI, o det är lite för mycket. Sitter i typ 30 timmar, så jag skippade den.

okej jo var nog väldigt bra att du skippade den.. hade nog slutat illa
Citera
2010-09-02, 00:01
Medlem
reffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Du får en rubrik i Aftonbladet som lyder "Haschet gjorde honom galen!".

Hahaha jaa så skulle de fan skriva! Jävla Aftonbladet!

OnT: Tror det skulle bli en jävla blandning och förmodligen skulle man må mycket mycket dåligt! Men det är ju bara en gissning.
Citera
2010-09-02, 21:44
Medlem
General-snuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Du får en rubrik i Aftonbladet som lyder "Haschet gjorde honom galen!".

hahahaha så jävla sant!!
Citera
2010-09-02, 21:46
Medlem
du skulle nog inte överleva grabben, inte värt att testa iallfall
Citera
2010-09-02, 21:48
Medlem
BenAsslicks avatar
Om du inte skulle dö eller behöva åka till sjukhuset skulle du antagligen bara sitta helt likblek i fejjan och rycka.

Benson o opiaterna skulle döda alla hallucinogener och motverka all CS i stor grad, så du skulle bara vara för pantad för att prata och må dåligt.
Citera
2010-09-03, 17:58
Medlem
niclos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plaguetongue
Vad händer om man tar alla kända droger samtidigt? borde ju framkalla en unik effekt...

Typ..

PCP
LSD
Ectasy
Heroin
ICE (eller anfetamin)
Crack eller Kokain
Hasch eller mauriana
Cubencis

sen kör man allt ilag med sprit. =)

Du verkar ju faktiskt vara en riktigt djup människa som ägnar din tid åt att fundera på och analysera viktiga frågor, för att säkra människans fortsatta existens. De antaganden du kommer fram till i dina analyser, speciellt i denna, verkar vara ganska rimliga? Jag är beredd att hålla med om att effekten troligtvis skulle bli unik...

Typ..

Det är ganska imponerande att se hur många som gett ett allvarligt svar på denna fråga!? Det är tre-fyra pers som reagerat något och tyckt att denna fundering var lite "unik" och resten har gett oroliga och varnande svar om psykoser och otäckheter!? För mycket häng på Flashbacks kanarkforum verkar ju framkalla en unik effekt...

Typ..
Citera
2010-09-03, 23:30
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
Om du inte skulle dö eller behöva åka till sjukhuset skulle du antagligen bara sitta helt likblek i fejjan och rycka.

Benson o opiaterna skulle döda alla hallucinogener och motverka all CS i stor grad, så du skulle bara vara för pantad för att prata och må dåligt.

Man skulle istället blanda alla "uppåt" preparat, borde vara mer spännande, tex Pcp, ecstasy, lsd, osv. Då borde det bli lite fart i det hela.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in