Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-12, 10:14
  #7549
Medlem
Nytt ställe för mig!

Har näst intill avverkat de flesta ställen i vår huvudstad.
Och nu hade jag siktat in mig på ett ganska nyöppnat ställe söder om Södermalm.

Hade varit där en gång tidigare och rekat och då sett en skönhet som jag gärna ville testa.
Kom dit och betalade för en timme.
Skönheten följde mig in och satt kvar ett bra tag, men så gick hon ut.

Sedan när hon kom in så började en riktigt bra massage och lite snudd då och då.
Efter vändning så kon strax frågan.
Och hennes mer erotiska sida kommer fram. Det var inte lätt att avstå då, efter att förhandlat mer till 70% av priset så fick vi en härlig stund tillsammans.

Hon var snygg, sexig, stönade, ville ha ett finger i anus, då kved hon och nästan kom på en gång. Shit va läcker hon va. Stor fyllig häck, fylliga röda läppar, smal midja, regäla sillisar. Tight fitta...

Efter en 20min så var vi klara. Fortsatte in i du hen där hon sög av mig ännu en gång och tog hela satsen i munnen o svalde utan att blinka...(!)

Fick hennes nr och ville gärna ses snart igen. Jag med!

9/10
Citera
2018-11-12, 17:09
  #7550
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Averagedude
Göteborg

Bokade ett förmiddagspass på Hisingen hos en av mina favoriter, eller kanske tom min favorit. Duschar först som alltid innan jag lägger mig till rätta. Hon masserar hårt och bra i kanske 10 min innan fokus landar på rumpan där hon stryker längs skåran ner till kulorna. Detta gör mig klar påverkad och jag börjar sträcka mig för att smeka hennes bröst.
Efter detta går det fort att få av hennes kläderna. Jag går ner på henne och ser att hon verka trivs med detta 😊 Härifrån blir det den klassiska missionären där vi håller på en stund med olika varianter, då båda trivs med detta. Har varit med henne ett par år så jag vet når hon trivs och när det går på rutin. Hon börjar närma sig och nu vill hon själv avsluta. Medan hon hjälper sig själv vill hon att jag suger ”hårt” på hennes bröst. Det tar inte lång stund innan hon kommer. Vet att man aldrig kan vara säker på detta då det ingår i paketet, men vill nog påstå att jag märker skillnad i hennes fall. Hon brukar även tala om hur många gånger hon kommer och detta händer inte alla gånger.

Nu justerar jag läget och frågar om det är okej byta hål. Får ett okej och vi börjar lugnt och försiktigt. Detta är en mycket skön känsla som infinner sig. Ökar tempot och skiftar hål igen. Det har ni gått ca 60 min och vi lägger oss i skeden. Börjar i 1:an men växlar upp till 2:an. Går nu upp på knäna medans hon ligger kvar på sidan. Kör nu i 2:an i denna ställning till finalen, som var kraftigare än vanligt. Vi blir liggande en stund och myser medan jag fortfarande är kvar i henne.
Efter detta träningspass går jag och duschar och strax efter promenerar jag ut ett grådaskigt Göteborg med ett leende på läpparna.

Låter ju något det. Men det låter nästan för bra för att vara sant. Är det så, så är det bara att säga grattis!
Citera
2018-11-12, 17:13
  #7551
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tisdag31
Igår fortsatte jakten efter salong med AS som Extra som Averagedude har fått uppleva i GBG.
Lite väster om centrum, ny ställe för mig verkade som det fanns 3-4 tjejer där men jag såg bara 1 (hörde dom andra). ca 25 år såg riktigt bra ut för att vara gbg
helt ok massage, med rätt bra teasing, frågan kom snabbt efter vändning , nog ville att jag skulle ta BTB men priset var hutlöst så jag avböjde och nöjde mig med 1 HE med bar överdel.
riktigt fina fasta bröst och bra HE , där det känndes som hon jobbade för att jag skulle komma tillbaka och ta en BTB så fort så möjligt. snabbdusch och hejdå. jakten fortsätter...
Ställe 6/10
Massage 7/10
Extra 7/10 för höga priser annars kanon

// Tisdag31

Verkar ju som Averagedude haft en rätt bra röta. Vi andra som sökt igenom ställena rätt bra har inte riktigt varit i närheten av hans "fynd". Tycker att +25 besök på olika ställen borde resulterat i något bättre, men det är bara att leta vidare.
Citera
2018-11-12, 18:17
  #7552
Medlem
Nu var det ett tag sedan jag skrev en liten recension,
Inte för att jag levt i avhållsamhet, det är svår när man är smittad av gula febern
Jag har som vanligt fått några nitlotter, och ett fantastiskt besök som blev till två och nyligen tredje besöket.
Jösses vilken tjej med inlevelse och kåtblick, och jag som gillar lite pill i stjärtskåran och prostatamassage var i himmelriket
Efter första besöket trodde jag att jag drömde men det var nog ingen dröm.
bla bla bla.
Idag bokade jag faktiskt tid för att kolla så min tjej var ledig. (brukar annars bara köra drop in)
Hon kände igen mig gav mig en kram, och visade in mig på rummet, näckade som vanligt och strax kom hon in i korta taights och sexig klänning.
Massagen börjar med härlig lagom hård ryggmassage, följt av ben och mycket rumpa, härlig tease nästan med en gång, fjäderlätta smekningar genom hela stjärtskåran ner mot pung och mellangård blir härligt hård. Sen ställer hon sig vid huvudändan och lutar sig över mig känner hennes stora bröst mot huvud och nacke, när hon hänger över mig och masserar min röv mmm
men vänta lite..brösten känns väldigt tydligt...tittar upp då har hon tagit av sig och står och masserar mig endast i trosor me like, trosorna åker oxå av och vi är båda nakna, rättvist
Jag vänder mig om och får ett härligt BJ hon suger bra och tar den hela vägen ner i halsen, nu har jag iofs ingen FB dase endast 17 cm men hela går ner i halsen
Hon suger lite på både kuk och bollar, sen börjar hon sakta runka och slickar sig ner under pungen slutar inte, får ett riktigt rimjobb såå skönt måste sluta lite, det har bara gått 20 minuter sen jag kom in i salongen. Frågar om hon vill ha lite massage, jag ställer mig upp hon lägger sig på mage och putar lite med sin fylliga röv, masserar henne med olja en stund mest fokus på lår röv och mellan skinkorna hon stönar så härligt, hon vänder sig om höjer volymen på musiken och lägger sig tillrätt på rygg med huvudet utanför britsen. Denna fantastiska flicka börjar nafsa efter staken och jag får munknulla henne djupt samtidigt som jag klämmer på hennes bröst och pullar henne både i stjärten och fittan.
Jag sätter upp ett ben på britsen och särar så hon kommer åt att ge mig mer rimjobb samtidigt som jag bröstknullar henne uppifrån, kan inte hålla mig mer sprutar över hennes bröst och mage.
En tunga i röven och kuken mellan brösten så nice.
Jag lägger mig ner och pustar ut, blev ju helt skakig, Massagen fortsätter av en helt naken tjej.
Snart hård igen hon retas och suger upp den, ger ett mysigt B2B med lite bröstknull, vips kommer det fram en kondom som hon sätter dit med munnen, och hon rider en stund, sen byter vi plats tar henne bakifrån vänder henne på rygg härlig ställning att stå på golvet och pumpa hårt, hon smeker sig själv samtidigt, tror faktiskt att hon kom på riktigt. Avslutade sesionen med att få ett finger i baken mot prostatan och ett par läppar runt kuken.
Duschar och lämnar salongen helt slut och med ett fånigt flin över läpparna.

Så trevligt när de är noga med att hålla tiderna så vanligt att massagen annars är slut efter första sprutet, Denna gången fick jag nog en kvart +tid

Den som söker han finner, tror jag hittat samma tjej som en annan broder och skrebent skrev om för ganska länge sedan, dock fanns här ingen trätrappa
Citera
2018-11-12, 22:46
  #7553
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dellerium
Låter ju något det. Men det låter nästan för bra för att vara sant. Är det så, så är det bara att säga grattis!

Det är inte så att det är samma tjej hela tiden. Förutom att jag provar nya ställen kommer jag alltid tillbaka till mina favoriter. Tror att "framgången" efter det ni söker är att man måste respektera dem. Ser alltid till att bjuda tillbaka och inte bara tänka på mig själv. Oftast måste man komma tillbaka många gånger så de lär känner dig och att de kan lita på dig. Dock skall man inte underskatta kemin mellan er. Vissa kommer du aldrig nära inpå men det betyder inte att det aldrig händer. Någon gång har jag betalade extra för första gången(tror det var 500 kr) men hos de flesta har det ingått i paketet. Dvs de har bjudit på det utan jag har frågat och någon sagt okej när jag har frågat. Lycka till
Citera
2018-11-13, 09:32
  #7554
Medlem
Även om det har varit långt mellan upplevelserna som Averagedude skriver om i Göteborg så håller jag med om det han skriver. Kemin och hur man själv är mot tjejerna lönar sig. Mina egna "fullträffar" om jag varit ute efter sex har varit med massöser som jag träffat några gånger som jag byggt upp relationen med. Nu är det ju inte alltid som det är målet, ofta så vill jag i första hand ha en skön massage som gärna kryddas med en riktigt inspirerande teasing som ibland leder vidare och ibland stannar jag med det.
Men som sagt behandla tjejerna bra så ger det ett bra resultat för dig med
Citera
2018-11-13, 10:18
  #7555
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Averagedude
Det är inte så att det är samma tjej hela tiden. Förutom att jag provar nya ställen kommer jag alltid tillbaka till mina favoriter. Tror att "framgången" efter det ni söker är att man måste respektera dem. Ser alltid till att bjuda tillbaka och inte bara tänka på mig själv. Oftast måste man komma tillbaka många gånger så de lär känner dig och att de kan lita på dig. Dock skall man inte underskatta kemin mellan er. Vissa kommer du aldrig nära inpå men det betyder inte att det aldrig händer. Någon gång har jag betalade extra för första gången(tror det var 500 kr) men hos de flesta har det ingått i paketet. Dvs de har bjudit på det utan jag har frågat och någon sagt okej när jag har frågat. Lycka till

Jo, jag håller med. Visar alltid största respekt och tar aldrig själv första initiativet, och pushar aldrig för något. Tycker ofta att kemin stämmer och jag har lätt för att snacka med tjejerna, men jag besöker inte samma salong så frekvent, utan hoppar mellan olika och lär givetvis inte känna tjejerna så bra då. Det kan nog göra skillnad.
Citera
2018-11-13, 10:21
  #7556
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martin01
Även om det har varit långt mellan upplevelserna som Averagedude skriver om i Göteborg så håller jag med om det han skriver. Kemin och hur man själv är mot tjejerna lönar sig. Mina egna "fullträffar" om jag varit ute efter sex har varit med massöser som jag träffat några gånger som jag byggt upp relationen med. Nu är det ju inte alltid som det är målet, ofta så vill jag i första hand ha en skön massage som gärna kryddas med en riktigt inspirerande teasing som ibland leder vidare och ibland stannar jag med det.
Men som sagt behandla tjejerna bra så ger det ett bra resultat för dig med

Du har absolut rätt, och jag vill också i första hand ha en bra massage, vilket tyvärr ibland kommer i andra hand hos många. Sen är det lite spänning i att testa nya salonger, och därför bygger jag aldrig några upp någon relation med någon.
Citera
2018-11-13, 15:49
  #7557
Medlem
EstebanDs avatar
Minns ett besök för flera år sedan...
Sommar, varmt, endast en tjej i salongen, ung, ca 20-25 gissar jag (23 sa hon själv)
Hon har bara varit här några veckor och det tar bara 10 min tills hon har sina händer under min kropp och smeker kuken. I am horny.. säger hon och ler. Snabb förhandling och ett något högt pris för b2b, sen tar hon av sig och avslöjar en härlig kropp.
Jag smeker henne, masserar och suger på hennes små toppiga bröst medan hon ligger på rygg och njuter. Jag tror faktiskt att hon fick en orgasm på riktigt, eller fejkar hon bra... Samtidigt börjar hon treva efter kuken och jag rättar till mig så hon når den. Jag var så kåt av att se henne njuta så det tog inte lång stund för mig att komma.. mmm...

När ska detta hända igen? Alltid lika spännande när det kommer nya unga tjejer tycker jag :-)

Nu stundar nya äventyr i gråruskvädret...
Citera
2018-11-13, 18:50
  #7558
Medlem
BlueStars avatar
Ett inlägg som var nästan identiskt med ett inlägg på Thaimassageguiden har raderats med stöd av regel 0.09, eftersom det stod att det erbjöds sexuella tjänster där, något ingen salong öppet skulle medge, då det vore ett brott mot kopplerilagen.

Synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2018-11-15, 09:41
  #7559
Medlem
Har legat lite lågt med besök ett tag på salongerna men fick en ny släng av gula febern som gjorde att jag gjort lite besök igen.
Här kommer några av mina upplevelser.
Tänkte jag skulle besöka ett ställe som jag tidigare haft ett guldkorn på. Kommer fram till stället i Göteborg och kliver in på salongen frågar efter två av de tjejer som tidigare jobbat där men ingen av dem var på plats och den massös som jag såg gav ett ganska trött och oengagerat intryck vilket har blivit en varningssignal för mig så tackade vänligt för mig.
Det är ganska irriterande det att det byts personal så ofta och att de går runt mellan olika salonger så när man hittat någon som man klickar med lite extra så finns hon inte på plats när man kommer åter.

Hur som helst så drog jag vidare till en salong i närheten.
Mötes av en leende glad tjej i ca 40 års åldern, snygg och trevlig. Så jag tänkte detta provar jag.
Blev visad rummet som var helt ok, välstädat och fräscht.
Sedvanliga rutiner med näckande och upp på britsen, strax efter kommer massösen in som lättat lite på klädsen och tagit av sig tröjan som hon haft innan och hade ett snyggt tight svart linne under som visade hennes fina former. Hon började med att rätta till handuken som jag lagt över mig denna gång i och med att det lite svalt i rummet. Ett element sattes för övrigt på så tmperaturen blev helt ok efter en kort stund.
Hon började med fottvätt som jag inte sett på länge vilket var trevligt, varsamt tvättade hon fötterna och sedan började massagen.
Startade med benen och redan där märkte jag att denna kvinna var en som visste hur hon masserade.
Det var en riktigt professionell massage som sedan skedde över hela hela kroppen, nja bara nästan hon var väldigt noga med att inte komma nära några erogena zoner.
Oerhört njutbart gick hon igenom hela kroppen men absolut ingen form av teasing.
Efter en lite dryg timme så sa hon att det hon var klar.
Kände att det var en av de bästa massage som jag någonsin fått, hon var fantastik på det och jag kände mig mycket nöjd med besöket.
Hon bjöd på det regelbundet förekomna glaset vatten och tackade.
Jag bad att få hennes namn en gång till för kände att denna massös var någon som jag ville beöka igen när jag bara var ute efter en skön massage utan något annat.
Tyvärr så sa hon att hon skulle åka hem till Thailand igen om en vecka så även denna pärla försvann. Men det är ju bara att söka vidare.
Citera
2018-11-15, 10:02
  #7560
Medlem
Nästa besök är av den totalt annorlunda varianten.
Var uppe i Stockholm och hade lite tid över mellan olika jobbaktiviteter.

Det var ett bra tag sedan jag provade salongerna i Stockholm så hade inte riktigt några favoriter utan provade en av mina tidigare positiva upplevelser.

Kommer in på salongen i de södra delarna av staden. Tidigare har det varit ok massage och sedan en fin meny av extra. Denna gång så hade de tydligen glömt det där med att de kallas Thai Massage för någon massage såg jag knappt till.
Hade näckat och lagt mig tillrätta när massösen som var riktigt snygg kommer in i korta shorts och riktigt tight linne. Anade att det var lite extra ifyllt i bysten som var större än de normalt är på thai kvinnor.
Hon tar och smeker mig lite över rumpan och glider med handen direkt ned till kuken och smeker den lite varsamt och frågar direkt vad vi skall hitta på idag.
Blir lite ställd eftersom jag gillar att det finns en del av teasing innan man ev. går vidare till andra aktiviteter.
Svarar väl lite svamlande och hon börjar lite förstrött massera benen men redan efter någon minut är hon upp vid kuken igen samtidigt som hon kommer med förslag på vad vi skulle kunna göra . Funderar lite men utan tvekan var denna ca 25 åring riktigt sexig.
Så vi pratade lite om de olika förslagen och min kuk hade hanmnat i hennes våld nej jag menar i hennes hand som hade fått den att reagera rejält.
Efter ett tag enades vi om ett body to body till ett ok pris.
Hon hoppade snabbt ur kläderna efter att den ekonomiska transaktion utförts. Irriterande att avbryta för det även om jag förstår det eftersom det var första gången vi träffades.
En riktigt läcker kropp kom fram, ja det hon hade på sig tidigare gjorde väl att det inte var så stor överraskning och min teori om silikon bekräftades.

Började bra med att hon gled skönt över min kropp förts på ryggen vilket hon gjorde riktigt bra. Sedan var det dags för vändning. Hade vid det laget blivit stenhård och fick de vanliga positiva kommentarerna som vi väl alla för av dem för mitt hårda stånd.
Sen blev det lite sämre på framsidan var det inte mycket till BB utan där blev det mer direkt smekningar på kuken. Då kändes det mer som fokus var att få mig att komma så snart som möjligt.

Hade varit några dagar sedan senaste utlösningen så det var svårt att hålla emot hennes behandling, stoppade henne några gånger men alltför snart var jag tvungen att kapitulera.

Hon hoppade snabbt upp och drog en handduk runt sig och sa att var duschen fanns.
Tittade på klockan och insåg att det gått 35 minuter sedan jag kom så blev blåst på nästan halva tiden.
Summan av intrycken var Tjej utseende 8 av 10
Massage 0 av 10
Extra 5 av 10.

Blir nog inget återbesök då jag vill ha en del massage innan det blir något exta för att jag skalla vara helt nöjd.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback