Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-22, 22:08
  #6961
Medlem
Staden i söder vid bron besöktes nyligen, och man hoppades ju på att Köpenhamns utbud o liberala inställning smittat av sig... Men icke sa Nicke. Skall berätta mer i nästa inlägg. Kom in på ett ställe rätt nära mitt hotell, och möttes av en inte alltför gammal tjej som såg trevlig ut, trots att fingrarna nog var rätt ofta i kakburken! Tog en timma iallafall och näckade som vanligt. Hygglig massage men inte mer. Minimalt med teasing men det var ändå så man blev lite sugen när man såg damens former och tätsittande shorts. Frågan kom till slut men endast handjobb fanns att få. Jag försökte ändå få till ett dubbelt men nix, det gick inte heller. Nåväl, efter att man svept ett par groggar innan så var man ju sugen så jag slog till. Bad henne o ta det lite lugnt och det gjorde hon. Hon fick jobba ett tag så jag är glad att groggarna gjort verkan. Skjuter till sist o är rätt nöjd ändå! Första massagen i Malmö avklarad o tänkte att detta kanske ändå kan bli bättre imorgon...
Citera
2018-03-22, 22:30
  #6962
Medlem
Imorgon kom och jakten fortsatte. Kollade en del av Malmö där det var rätt tätt mellan flaggorna. Man undrar ju hur mycket underlag det ändå måste finnas för att alla skall klara sig? Men ok, siktade in mig på ett par ställen och bestämde mig för att vända i dörren om det inte levde upp till förväntningarna. Första stället och en tjej som inte alls var i min smak öppnade, pratar i alla fall lite o säger att jag skall återkomma, o e precis på väg ut när en annan tjej kommer ut o börjar prata. Hon e lite yngre o rätt söt men gillar säkert godis, o glass, o friterad mat, och ..... Ok, kan i alla fall inte med att ta massage nu utan går. Kollar sedan totalt minst 10 ställen till, o det ena är värre än det andra. Jag tycker att tjejerna i GBG inte är i topp för att uttrycka det milt, även om undantag finns, men stackars er i Malmö alltså...
Alla ställen jag kollade låg i två olika delar av staden, så jag kan ju dragit nitlotterna, men det känns osannolikt att det skulle vara bättre på andra ställen. Inte så mycket till recension tyvärr, för jag dissade alla ställen. Någon jävla lägsta nivå får man ju ändå ha! Fick bli ett besök på gammal favorit i Götet istället! Recension kommer snart.
Citera
2018-03-24, 00:58
  #6963
Medlem
Drutten6956s avatar
Tjena.

Då var det dags för besök nummer 3 på Thaimassage i Borås.
Ringde ett nytt ställe och fick en tid idag 17:00
Åkte dit lite tidigare och ringde på. Då öppnas dörren av en ganska liten fin thaitjej.
Kom in och massagen började. Märkte att hon var lite pratig (på engelska) och ganska sprallig så jag anade omgående att här kan det bli nåt gott till avslut.
Hon frågade om hon skulle massera hela min kropp. Jaa tack sa jag och frågade om hon brukar köra extra och jaa det gjorde hon.
Hon bad mig ligga på rygg och började olja in min framsida och då även kuken å pungen jaa hela paketet. Jag bad henne ta det lugnt och sakta och det gillade hon. Sa att jag var lite nervös och att jag inte brukar göra sånt här. Då sa hon att "jag skall ta hand om dig"
Och det gjorde hon verkligen bra. Hon tog av sig naken och oljade in sig själv också sen kom hon ner mot mig och gled skönt mot min kuk som knappt ville reagera :-( pga av nervositeten så hon fick hålla på ett tag innan den blev stor och kaxig :-)
Sen la hon sig jämte mig och jag körde in mina fingrar i hennes nu blöta fitta, då svullnade jag till max.
Sen satte hon sig på mig och gned sig mot min nu stenhårda kuk.
Hon ändrade återigen ställning så att hon satt mellan mina ben och runkade mig störtskönt tills jag kom i en magisk orgasm. Sprutade som aldrig förr. Efter det så torkade hon mig ren och frågade om jag ville duscha och det gjorde jag gärna sa jag.
Sen när jag kom ut ur duschen så satt hennes kompis där. Och hon var ännu finare, lite mindre med ett sött ansikte. Då säger "min" massös...visa henne din stora kuk. Å visst det gjorde jag och hon stönade till i ett välbehag...vilka goa brudar detta var. Jag lovade att komma tillbaka till dom och då skall jag försöka få den mindre å se vad hon har att erbjuda :-)
Jag gick ut till bilen lite fattigare men va faan...och satte mig å pustade ut lite och tänkte på den sköna stunden nyss...har nog aldrig blivit så kåt som då...Jag kommer att göra ett återbesök snart.
Ha de gött alla massage bröder :-)
__________________
Senast redigerad av Drutten6956 2018-03-24 kl. 01:06. Anledning: Rättning
Citera
2018-03-24, 12:23
  #6964
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drutten6956
Då var det dags för besök nummer 3 på Thaimassage i Borås.
Ringde ett nytt ställe och fick en tid idag 17:00
Åkte dit lite tidigare och ringde på. Då öppnas dörren av en ganska liten fin thaitjej.
Kom in och massagen började. Märkte att hon var lite pratig (på engelska) och ganska sprallig så jag anade omgående att här kan det bli nåt gott till avslut.
Hon frågade om hon skulle massera hela min kropp. Jaa tack sa jag och frågade om hon brukar köra extra och jaa det gjorde hon.
Hon bad mig ligga på rygg och började olja in min framsida och då även kuken å pungen jaa hela paketet. Jag bad henne ta det lugnt och sakta och det gillade hon. Sa att jag var lite nervös och att jag inte brukar göra sånt här. Då sa hon att "jag skall ta hand om dig"
Och det gjorde hon verkligen bra. Hon tog av sig naken och oljade in sig själv också sen kom hon ner mot mig och gled skönt mot min kuk som knappt ville reagera :-( pga av nervositeten så hon fick hålla på ett tag innan den blev stor och kaxig :-)
Sen la hon sig jämte mig och jag körde in mina fingrar i hennes nu blöta fitta, då svullnade jag till max.
Sen satte hon sig på mig och gned sig mot min nu stenhårda kuk.
Hon ändrade återigen ställning så att hon satt mellan mina ben och runkade mig störtskönt tills jag kom i en magisk orgasm. Sprutade som aldrig förr. Efter det så torkade hon mig ren och frågade om jag ville duscha och det gjorde jag gärna sa jag.
Sen när jag kom ut ur duschen så satt hennes kompis där. Och hon var ännu finare, lite mindre med ett sött ansikte. Då säger "min" massös...visa henne din stora kuk. Å visst det gjorde jag och hon stönade till i ett välbehag...vilka goa brudar detta var. Jag lovade att komma tillbaka till dom och då skall jag försöka få den mindre å se vad hon har att erbjuda :-)
Jag gick ut till bilen lite fattigare men va faan...och satte mig å pustade ut lite och tänkte på den sköna stunden nyss...har nog aldrig blivit så kåt som då...Jag kommer att göra ett återbesök snart.
Ha de gött alla massage bröder :-)

Om det låter för bra för att vara sant, är det troligen inte sant.
Citera
2018-03-25, 17:37
  #6965
Medlem
Var ut förra helgen.
Gick till ett ställe innan jag hoppade på bussen.
Blev sugen på ett bad men bär de skulle ha 1000:- för att bada med mig skippade jag det och tog 1 timme olja ist.

Hoppar fram till det roliga.
Hon tar tag i kamraten och frågar om han också vill ha massage. Börjar på 800 och avslutar förhandlingen på 300. Hj tar vid och jag smeker henne innanför tröjan. Små bröst. Smal kropp. Korta jeans shorts.
Hon sitter på knä bredvid mig och efter att jag smekt hennes bröst innanför tröjan så lirkar jag in handen under shortsen. Hon är fuktig och jag stoppar in ett finger.
Leker en stund innan jag skjuter salut.
Citera
2018-03-25, 23:17
  #6966
Medlem
Besökte en salong i Gbg. Trevligt inredd entré men tjejen som tog emot mig var väldigt reserverad. Jättesöt, fin kropp men sa ingenting. Hon visade mig in i ett jättemysigt rum. Hon berättade på engelska att hon var ny och undrade om jag varit där förut samt hur den som masserat mig tidigare såg ut. Hon frågade oxå vilken typ av massage jag ville ha och jag valde olja.
Nåväl hon började massera och visade sig vara jätteduktig. Vi samtalade lite på engelska. Så småningom kom vi till vändningen och jag blev väldigt överraskad när hon inte la på handduken alls efter vändningen. Hon masserade en stund och pekade på lilleman och undrade om han skulle få sitt. Vi kom överens om 300 kr och då skulle mina händer få njuta av hennes bröst.
Summering: mkt bra. 700 kr totalt. Troligtvis fler besök men då ringer jag innan och bokar just den tjejen!!
Citera
2018-03-26, 15:50
  #6967
Medlem
Testade ny salong i Nö skåne, fin massage, lite teasing, blev inget extra denna gången.
Får fresta med ett blåty piller nästa gång... Så kanske det kan bli.
Citera
2018-03-26, 17:22
  #6968
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisse56
Testade ny salong i Nö skåne, fin massage, lite teasing, blev inget extra denna gången.
Får fresta med ett blåty piller nästa gång... Så kanske det kan bli.
Då kanske man ska ta sig dit och hoppas på lite utdelning så småningom. Behövs fler bra salonger i NÖ Skåne.
Citera
2018-03-28, 16:29
  #6969
Medlem
Arbete hade återigen tagit mig till Malmö och nu när jag vet om stadens möjligheter så lockade det med lite massage en sån här kall vårvecka.

Jag hade inga planer den här dagen utan jag såg en thaiflagga och gjorde bara en snabb koll på TMG så att det faktiskt var ok massage där då jag var rejält stel i kroppen. Ringde på klockan och en späd liten thaitjej på runt 25 år mötte mig i dörren. Jag bad om 60 minuter och hon visade mig till ett litet rum med brits på golvet. Tjejen var riktigt söt men det var inte bordellstämning som första gången jag prövade thaimassage utan det kändes som ett hyfsat seriöst ställe.

Rummet var trevligt inrett och efter att jag näckat la jag en handduk över röven och väntade. Tjejen kom tillbaka i linne och jeansshorts och började en lång och skön massage av rygg och axlar. När hon gick över till ben och ljumskar så blev det också lite skön teasing och pungsnudd och jag bara låg och njöt. Vändningen kom och hon lät handduken ligga kvar över kuken medan hon tog framsidan på benen innan hon frågade om jag ville ha specialmassage. Efter lite snabb förhandling så landade vi på ett HJ där jag fick ta på henne och jag var nöjd med att låta henne jobba medans jag kopplade av och klämde på hennes runda små bröst och fina rumpa. I efterhand så hade jag nog kunnat få ner priset en aning men jag tände verkligen på henne och det var inte så mycket att snacka om.

Hon var väldigt entusiastisk även om hon kanske kunde jobba lite på tekniken och det blev ett lyckligt slut på dagen. Efteråt så visade hon mig till en trevlig duschkabin och gav mig ett glas vatten innan jag gav mig av. Tänker absolut göra ett återbesök och se mer av henne, skön massage av en söt tjej i en fräsch lokal känns som att jag hittat rätt. Måste bara se när jag hamnar i Malmö nästa gång. Undanber mig PM om adress eller liknande, det är bara att leta.
Citera
2018-03-28, 17:09
  #6970
Medlem
Hallå i thaidjungeln!
Det här blir ingen direkt recension, mer rapport om en udda händelse.
Jag gled in på ett ganska litet ställe i en av sveriges större städer.
Fick sedvanlig oljemassage med pyttelite tease. Under tiden pratade min massös på om sitt liv i sverige på nära nog perfekt svenska. Hon berättade att hon var sambo och jobbade som svensklärare på sfi men jobbade extra på helger på salongen.
När hon såg mitt stånd påstod att hon inte brukade göra he, men att hon gjorde undantag denna gång och jag kunde betala vad jag tyckte att det var värt. 300kr senare klev jag ut i solen nöjd men lätt konfunderad.
Citera
2018-03-29, 09:49
  #6971
Medlem
Drutten6956s avatar
Då var det dax för det 4:de besöket då.
Gick tillbaka till besök 2 för dom hade så bra massage.
Jag skrev sist att jag skulle fråga om nåt extra för det gjorde dom inte sist jag var där.
Åkte dit och klev in och samma massör som förra gången vilket gjorde mig glad och hon kände igen mig oxå. Massagen började och det var lika bra som förra gången, lite mjukare denna gång dock.
Jag frågade efter en timma ungefär om hon aldrig gör nåt extra och det gjorde hon aldrig sa hon.
Med andra ord seriöst ställe. Jag frågade om hon tog illa upp för att jag ställde frågan men absolut inte sa hon och log med hela ansiktet.
Efter avslutad massage 1 1/2 timma senare bjöd hon på kaffe.
Jag var helnöjd med en mycket bra massage igen på detta ställe. Kommer tillbaka sa jag till henne.

Ha det gött.
Citera
2018-03-29, 09:57
  #6972
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Inga! Det där gör hon säkert hela tiden, både "extraknäcket" och "undantaget"...

Något liknande hände mig för många år sedan, en tjej som var lärare (dock ej sfi vad jag kan minnas) men "extraknäckte". Hon hade pojkvän men kunde göra ett "undantag" och suga av mig. Yeah right. Knappast samma va?


Så är det ju nästan alltid, de säger " jag gör inte detta i vanliga fall men du verkar snäll och snygg så jag gör ett undantag ".
Och sen ler
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback