Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-12, 19:47
  #6085
Medlem
Malmö
Ok, är på arbetsrelaterad tur i Malmö. Mitt möte slutar tidigare än väntat och jag tänker, varför inte ta en massage
Söker upp ett ställe jag fått rekommendationer om och frågar efter en specifik dam men ack hon är på semester. Jag kör på med damen i fråga som inte riktigt faller mig i smaken men nu är jag ju här.
Kör en halvtimme och massagen är helt ok, och den lilla tease som finns är ganska mysig. Sköna lugna drag över ljumske och lår.
Tiden börja rinna ut då hon fråga om jag vill att hon ska röra mig där(pekar på kuken) till saken hör att det krävs lite av en mästare på hj om det ska ge rätt effekt, jag vill gärna ha mer!!
Hon skakar på huvudet och till råga på allt så vill hon ha 400kr!! Jag tänker wtf vi kör... det som händer nu är inte en upplevelse jag vill minnas.
Hon har brottom, drar, knipper och slitter och till slut börjar det göra ont!!!
Jag avbryter henne och säger det här kommer inte att funka.
Hon lämnar båset, jag klär på mig och lyssna nu. Hon återkommer och vill ha sina pengar för extra!! Hon säger jag har ju gett dig hj!!
För att inte göra en scene av det hela ger jag henne 200 spänn och drar!!
Nu behöver jag en 5 stjärnig upplevelse för att återhämta mig...
Ut i natten.
Citera
2017-02-13, 08:45
  #6086
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petermannen1
Malmö
Ok, är på arbetsrelaterad tur i Malmö. Mitt möte slutar tidigare än väntat och jag tänker, varför inte ta en massage
Söker upp ett ställe jag fått rekommendationer om och frågar efter en specifik dam men ack hon är på semester. Jag kör på med damen i fråga som inte riktigt faller mig i smaken men nu är jag ju här.
Kör en halvtimme och massagen är helt ok, och den lilla tease som finns är ganska mysig. Sköna lugna drag över ljumske och lår.
Tiden börja rinna ut då hon fråga om jag vill att hon ska röra mig där(pekar på kuken) till saken hör att det krävs lite av en mästare på hj om det ska ge rätt effekt, jag vill gärna ha mer!!
Hon skakar på huvudet och till råga på allt så vill hon ha 400kr!! Jag tänker wtf vi kör... det som händer nu är inte en upplevelse jag vill minnas.
Hon har brottom, drar, knipper och slitter och till slut börjar det göra ont!!!
Jag avbryter henne och säger det här kommer inte att funka.
Hon lämnar båset, jag klär på mig och lyssna nu. Hon återkommer och vill ha sina pengar för extra!! Hon säger jag har ju gett dig hj!!
För att inte göra en scene av det hela ger jag henne 200 spänn och drar!!
Nu behöver jag en 5 stjärnig upplevelse för att återhämta mig...
Ut i natten.

Ja det där har man ju råkat ut för några ggr😬 Stressrunk, oerhört erotikdödande! Numera brukar jag tala om för damen hur jag vill ha det innan hon kör igång: slowly, softly och med feeling. Dom brukar lysa upp, blir mkt förstående och glada föra att jag säger hur jag vill ha det. Blir alltid mkt lyckat.
Citera
2017-02-13, 12:20
  #6087
Medlem
ross11365s avatar
Ja det var ett tag sen jag skrev en recension, jag har varit ut i djungeln men jag tycker mycket av det man upplever är av samma karaktär. 99% av alla massagesalonger som jag har besökt, och det är en del, har alltid nåt extra på menyn. Jag tycker att branschen har blivit mycket mer inriktat på försäljningen av sexuella tjänster och handlar mindre om själva massagen. Personligen tycker jag att det är en tråkig utveckling, jag verkligen uppskattar en bra massage med lagom tease för att sedan ta sig in på extra menyn.
Hur som jag tänkte berätta om en ny upplevelse, i alla fall för min del. Jag tog mig till söderort delen av TMG till en salong som jag hade varit på en gång tidigare. Jag hade den gången fått FS med en snygg kvinna som var mellan 35 och 45. Den gången fick jag verkligen valuta för pengarna och jag var sugen på en liknande upplevelse.
Jag klev in på salongen och det var samma kvinna som tog emot mig, hon såg vacker ut i sin hård sittande klänning. Hon såg glad ut att se mig igen, jag betalade mina 400kr för massagen och hon ledde mig långt in på salongen till ett avlägset massagerum. Jag började klä av mig, hon stod kvar i rummet och spanade in mig under tiden jag tog av mig kläderna. Hon log så där lagom busigt och jag kände redan då att jag började bli upphetsad av att hon spanade in mig. Hon frågade mig helt plötsligt
”ha du haft 2 tjejer förut?”
Jag uppfatade inte riktigt vad hon sa först (eller så gjorde jag det men behövde tid för att frågan skulle registreras i hjärnan)
”ha du haft en trekant förut?” frågade hon igen och innan jag kunde svara så försatt hon ”vill du det?”
Klart som fan jag ville det! Jag frågade direkt vad det skulle kosta och vi kom överens on ett mycket överkomligt pris för en trekant, billigare än många salonger har för FS. Hon såg väldigt busig och glad ut efter vi hade kommit överens. Jag tror hon såg mer framemot det än vad jag gjorde! Hon lämnade rummet och 2 minuter senare kom hon in med en tjej till som var mellan 20 och 30 (det är alltid svårt att avgöra åldern på thai kvinnor) Hon var inte lika snygg som den äldre kvinnan men hon var snyggare än många andra som jobbar på massagesalongerna.
Nu tänker inte jag gå in på alla detaljer men det började med en olja massage och avslutades med att vi låg in en hög. Det var en annorlunda och spännande timme som jag uppskattade. Jag kommer aldrig att glömma det men kan samtidigt tycka att det var stundtals svårt att hantera 2 kvinnor samtidigt!
Citera
2017-02-16, 15:25
  #6088
Medlem
Hej, vill bara tacka för alla fina recentioner I denna tråd.
Satt och läste på tåget in till en storstad igår.
Kände att detta måste jag testa. Har inte vågat om det inte stått I klartext I annonsen.
Efter uträttat affärsuppdrag gick jag på vinst och förlust runt på mindre gator som jag blivit rekomenderad här. Såg en flgga och gick föri och läste skylten. Thaimassage fr 400:-
Jag tvekade men tänkte, E jag man eller Mus. Så jag tog mod till mig och tog tag I handtaget. LÅST. Bra teken hade jag läst här. Kommer in och efter lite oförstårligt samtal kom en söt tjej och sa att endast 1 halvtimme var möjligt.
Perfekt. Skulle ju med tåget hem. Kom in I ett litet rum med LÅS på dörren som också lovade gott enlitr Er. Oj Madrass på golv. 3rätt av tre möjliga enligt tråden. Inga frågor, Inga samtal medans ryggen masserades. Men vi vändningen kom ALLT Ni skrivit om. Rätt frågor, förhandling och ett utförande som var makalöst! Nån skrev om en ställning där hon lutar sig frammåt och man kom till himelen, Upplevde den! Fantastisk. Första gången på vinst och förlust och vilken vinst. Detta hade aldrig hänt utan denna tråd. Kan inte komentera all utan skriver en generell recention. Faan vad jag känner mig stark att våga fortsätta! Gula febern är den bästa feber jag någonsin haft.

Tack som Faan. Mogen man med Feber och nutt självförtroende!
Citera
2017-02-16, 15:32
  #6089
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nisseman
Hej, vill bara tacka för alla fina recentioner I denna tråd.
Satt och läste på tåget in till en storstad igår.
Kände att detta måste jag testa. Har inte vågat om det inte stått I klartext I annonsen.
Efter uträttat affärsuppdrag gick jag på vinst och förlust runt på mindre gator som jag blivit rekomenderad här. Såg en flgga och gick föri och läste skylten. Thaimassage fr 400:-
Jag tvekade men tänkte, E jag man eller Mus. Så jag tog mod till mig och tog tag I handtaget. LÅST. Bra teken hade jag läst här. Kommer in och efter lite oförstårligt samtal kom en söt tjej och sa att endast 1 halvtimme var möjligt.
Perfekt. Skulle ju med tåget hem. Kom in I ett litet rum med LÅS på dörren som också lovade gott enlitr Er. Oj Madrass på golv. 3rätt av tre möjliga enligt tråden. Inga frågor, Inga samtal medans ryggen masserades. Men vi vändningen kom ALLT Ni skrivit om. Rätt frågor, förhandling och ett utförande som var makalöst! Nån skrev om en ställning där hon lutar sig frammåt och man kom till himelen, Upplevde den! Fantastisk. Första gången på vinst och förlust och vilken vinst. Detta hade aldrig hänt utan denna tråd. Kan inte komentera all utan skriver en generell recention. Faan vad jag känner mig stark att våga fortsätta! Gula febern är den bästa feber jag någonsin haft.

Tack som Faan. Mogen man med Feber och nutt självförtroende!

Välkommen och grattis, jag fick en liknande start på min resa.
Det är bara plånboken som protesterar...
Citera
2017-02-16, 18:51
  #6090
Medlem
rawberg77s avatar
Tackar så mycket för att folk skriver recensioner - det har givit mig mycket!
Det är bra med allas recensioner, speciellt när det skrivs om DO & DON'T och BIG NONO's

Jag både håller med om många saker och tycker illa om en del - speciellt när jag läser om hur vissa personer agerar som rövhål mot de som de besöker. Men det är ganska omständigt att citera och dylikt för att dra en snabb kommentar.
(eftersom jag är lat och så van en 'Point and Click'-värld)

Att jag känner av den "Gula febern" är helt klart.
Och jag förstår grejen med orden, men nja... "gyllene febern" kan tyckas vara både schysstare och mer passande.

Någon skrev "dyr hobby" - joo förvisso -- MEN den är absolut fantastiskt skönt "smittsam"


Jag spenderade nyligen några dagar i huvudstaden och gick ett par ordentliga rundor, till sammanlagt åtta salonger. Det var bland det intressantaste jag gjort. Trevligt & mycket skönt och givetvis ska jag bidra med mina upplevelser men - den coolaste grejen hände när jag kom hem.

När man som jag bor i en mindre kommun med en mindre stad samt några "byar" i omnejd, så är folket här ganska fördomsfullt. Så om man säger att man går till thaimassagesalonger så är man en horkarl...
(men vaaarför kan de fått den åsikten )
Just nu så finns det ca 6st salonger inom vettigt avstånd.


Förra lördagen gick jag förbi jag ett ställe på väg till lokala badhuset - och jag tänkte:
"va fan - skit i vad folk tycker, jag testar detta ställe!"

Klev in i en tight "butik" med 3-4 madrasser och draperier mellan platserna. Entren ligger direkt vid parkeringsplatsen och ägarinnan (40+, med alldagligt utseende och form) mötte upp med ett vackert leende och frågade om jag ville ha massage eller boka tid.

Jag frågade om priser, rum och dusch.
Inga rum, ingen dusch - men normala/ok priser. 400 kr för en timme oljemassage.
Helst vill jag ha ett rum med dörr & möjlighet att duscha efteråt, men bokade ändå en tid.

Två dagar senare, kliver in i salongen och möter en man på väg ut - med nedböjt huvud och raska steg (hehe)

"Hej hej! - välkommen " säger hon och visar mig till en madrass - levande ljus, bra doft, rena fina handdukar, svag stillsam musik i bakgrunden - och hon drar för tyget som hänger runt om platsen.

"Där och då" - bestämde jag mig för att testa en grej som jag läst om här på sidorna. Någon skrev om att det inte spelar någon roll om man har eller inte har kalsonger på, för de åker av i vilket fall som helst.
En grej - att lägga sig naken - som jag totalmissade vid mitt allra första besök.
Men jag tänkte, va faen jag har inget att förlora - bära eller brista - jag tog av mig strumpor och på överkroppen, behöll kalsonger OCH joggingbyxor sedan lade jag mig ned.



Hon kom tillbaka och verkade stanna till för att titta på mig (typ - wtf byxor!?) men tog en större badhandduk och lade över min kropp. Hon svepte och tryckte kanske fem minuter, sedan flyttade hon ned kanten på handduken genom att vika den cirka 30 centimeter åt gången.
Hon använde en bra och väldoftande olja för att arbeta min stela & kompakta kropp. Handlaget var rytmiskt och fast, lagom hårt för mig - det där är ju väldigt individuellt.
Hon var INTE snål med oljan - men det var ok.
Min kick är beröringen, att någon tar på mig - gnider och smeker min kropp.
För att massera in all olja var hon ju tvungen att gno på

Efter uppvärmningen med handduk och att gradvis olja in nacke, axlar & rygg så började hon söka sig längre ned - mot byxlinningen. Hon höll ena handen mot huden och med den andra så petade hon försiktigt på byxkanten och sa "ok mera? ok?"...

Jag fnissade till och drog ned brallan och blottade halva skinkan, varpå hon fortsatte att massera där hon kom åt. Givetvis kom hennes armbågar mot ichiaspunkter som fick mig att stöna till, ganska högt. Hon hade redan hittat en del andra punkter - men då andades jag bara ut och lät det ske, dessa ichias-tryck gjorde nästan för ont.

Min bokade tid var (taktiskt planerad) till sista tiden och det var bara jag där. Så under min massage hade hon småpratat med två andra genom rummet - eftersom det inte fanns någon annan som kunde höra eller bli störd av deras prat. Tydligen var någonting väldigt roligt, att hon hittade mina ömma punkter och att jag 'kved'.

Denna typ av snack stör inte mig - höga skrik och telefoner är helt fel, men inte att de pratar lågmält och är glada - det är faktiskt ganska mysigt och lite hemtrevligt. Men i alla fall - när jag stönade till så skrattade de andra och frågade ungefär "..och vad sysslar ni med?"

Minuter senare - petade hon åter igen på min skinka och frågade "ok? mer ok?".
Jag försökte få ner byxan mera, men liggandes och rätt avslappnad så var det lite bökigt. Hon skrattade till -
OCH TOG TAG I BRALLAN OCH DROG AV MIG ALLTIHOP I ETT SVEP !!!

Givetvis berättade hon för de andra vad hon gjorde, de kikade nyfiket in genom draperierna och vi skrattade.

Så nu låg jag helt näck på mage och en mycket glad thailändska som ivrigt gick igång på min rumpa. Mera olja, mera knådning, ännu mer olja för att låren skulle bli hala. Hon strök sina händer längs låren upp över skinkan - över ryggen, tillbaka ned och då och då snuddade hon pungen - men enbart lite lite grann.

De andra damerna frågade hur det gick och hon som masserade frågade mig medan hon greppade tag i skinkorna: "Alla tre blir dyrt, 1000 kr, vill du?"
Det blev ett himla liv och full fart på dem när jag sa: "Ok, ja gärna - varsågoda.."

Så - på ca tjugo minuter gick det från mannen med joggingbrallor täckt med en handduk till en helnäck karl och tre damer (de båda nya - ca 40+, vardagligt utseende, den ena lite rundare än de andra, MEN SEX stycken händer!!!) som oljade in hela kroppen.

X antal minuter senare (jag brydde mig inte så mycket om tiden just då) så ville de att jag skulle vända på mig.

Väl på rygg var hon snabbt framme med en handduk och täckte kuken som stod rätt upp. Vi pratade lite om situationen, mycket vänlig men bestämd så drog hon tydligt reglerna:
"Inte massage där, Inte spruta här! Bara vanlig massage."

Men det hindrade ju inte att alla tre teasade som faan genom att ofta stryka sina händer mot/vid/förbi kukroten och ljumskarna ned mot pungen - samt nypte och punktmarkerade bröstvårtorna och öronen.

Det var det mysigaste jag gjort på mycket länge - när de tyckte att det var "full tid" så lade de en stor mjuk badhanduk över hela mig och lät mig ligga.

Ett stort leende, varm och mjuk i hela kroppen - dock med ett tält vid centerpartiet.
Jag satte mig upp och började torka av mig olja, efter någon minut frågade de om jag ville ha thé.

Jag drog på mig byxorna och hoodien, rullade ihop underkläderna och gick till den lilla entren. När vi drack thé så frågade en av dem vad jag hade där och pekade på min klädrulle.
"Mina underkläder" svarade jag.
Det tog några sekunder innan de förstod att jag var naken under byxorna.
Tydligen var det otroligt roligt för dem, för de fnissade och gav kommentarer som "men tänk om den reser sig igen".

Betalade och tackade så mycket för erfarenheten.

....kommer nog att besöka dem igen.
Citera
2017-02-16, 22:19
  #6091
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rawberg77
Tackar så mycket för att folk skriver recensioner - det har givit mig mycket!
Det är bra med allas recensioner, speciellt när det skrivs om DO & DON'T och BIG NONO's

Jag både håller med om många saker och tycker illa om en del - speciellt när jag läser om hur vissa personer agerar som rövhål mot de som de besöker. Men det är ganska omständigt att citera och dylikt för att dra en snabb kommentar.
(eftersom jag är lat och så van en 'Point and Click'-värld)

"Där och då" - bestämde jag mig för att testa en grej som jag läst om här på sidorna. Någon skrev om att det inte spelar någon roll om man har eller inte har kalsonger på, för de åker av i vilket fall som helst.
En grej - att lägga sig naken - som jag totalmissade vid mitt allra första besök.
Men jag tänkte, va faen jag har inget att förlora - bära eller brista - jag tog av mig strumpor och på överkroppen, behöll kalsonger OCH joggingbyxor sedan lade jag mig ned.

Hon kom tillbaka och verkade stanna till för att titta på mig (typ - wtf byxor!?) men tog en större badhandduk och lade över min kropp. Hon svepte och tryckte kanske fem minuter, sedan flyttade hon ned kanten på handduken genom att vika den cirka 30 centimeter åt gången.
Hon använde en bra och väldoftande olja för att arbeta min stela & kompakta kropp. Handlaget var rytmiskt och fast, lagom hårt för mig - det där är ju väldigt individuellt.
Hon var INTE snål med oljan - men det var ok.
Min kick är beröringen, att någon tar på mig - gnider och smeker min kropp.
För att massera

Betalade och tackade så mycket för erfarenheten.

....kommer nog att besöka dem igen.

Mycket trevlig kvälls lektyr, tack för den. Och de åkte av
Citera
2017-02-16, 22:24
  #6092
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rawberg77
...Jag spenderade nyligen några dagar i huvudstaden och gick ett par ordentliga rundor, till sammanlagt åtta salonger. Det var bland det intressantaste jag gjort. Trevligt & mycket skönt och givetvis ska jag bidra med mina upplevelser men - den coolaste grejen hände när jag kom hem.

...
En grej - att lägga sig naken - som jag totalmissade vid mitt allra första besök.
Men jag tänkte, va faen jag har inget att förlora - bära eller brista - jag tog av mig strumpor och på överkroppen, behöll kalsonger OCH joggingbyxor sedan lade jag mig ned.

Varför klädde du inte av dig naken? Oavsett om damerna på din lokala salong inte säljer extratjänster eller om de drar av kallingarna så hade du ändå visat ett intresse och lite frigjordhet istället för att verka som oskuld/dåre. Du plockar inga poäng med att ha kläderna på, det är en missuppfattning, och du har verkligen allt att förlora om hon tycker du signalerar att du inte är intresserad.

Resultatet blev att du betalade FS pris för vanlig massage, hoppas din resa till Stockholm var mer avklädd och bjöd på lite riktig action. Nåja, man lär av sina misstag.

Bättre lycka nästa gång och välkommen till thaidjungeln!
__________________
Senast redigerad av Fidelio69 2017-02-16 kl. 22:57.
Citera
2017-02-17, 10:20
  #6093
Medlem
HappyHandsomes avatar
Besökte ny stad. Ganska stort utbud, så skrev med en medbroder här med säkert tips.

Kommer fram efter en promenad. Känner tveksamhet, står utanför som en idiot och överlägger med mig själv i säkert 5 minuter. Vet att det är dyrare här än i sthlm. Kollar kontanterna, räknar matpengarna. Kommer fram till att jag behöver det här.

Kliver in. Tomt. Men det kommer en liten dam som hört dörren. Hon skrattar och säger ooh, handsome! Tar betalt för en timma. Tänker att hon inte var i min smak. När hon lett mig in i rummet frågar jag om namnet jag fått härifrån. Men hon visste inte vem det var, så hon frågade en annan tjej som kom. Hon var en nia till kropp och utseende. Det gör inget, hon blir så bra, sa jag och fick in nian i rummet med en vink.

Får oftast den jag vill, går bra, bara man är trevlig och lite snabb med att komma med sina önskemål. I det här fallet hade jag aldrig låtit nian komma undan, men om salongen har likvärdiga tjejer brukar jag låta deras eget initiativ duga.

Tar av min naken och lägger mig ner, hon är kvar i rummet, dörren är stängd och hon pysslar med tillbehör. Hon lägger handuken över ryggen och börjar en lagom hård massage. När oljan kommer på är det mjukare drag, men komplett massage. Det är en stor brits, så hon sätter ett ben mellan mina och särar mina ben lite för att kunna sitta emellan.

Längtar efter hennes beröring av rumpan, när den kommer blir jag hård. Lyfter rumpan lite lite, och särar lite till. Små signaler, men hon uppfattar de och låter händerna glida genom springan. Så skönt, en bra rumpmassage är värt mycket. När hon tar benen, ett i taget, glider hon hela vägen upp, jag lyfter lite och hon "snuddar" pungen och rör vid roten och upp mellan skinkorna, snuddar lätt vid anus. Händerna saktar in och blir långsamt retfulla vid de känsliga delarna, för att ganska snabbt gå ner för benen och sen snabbt upp igen för jag ska få max njutning.

Av någon anledning dör ståndet vid vändning. Märker att hon märker det och hon masserar som vanligt med ett pungsnudd vid varje uppgång av vardera ben. Men inget händer, så hon börjar med magen och går ner och tar då varje kula runt sina fingrar varje gång. Det gör susen och jag växer igen. Hon kollar för första gången in i mina ögon och jag ler då åt henne, och hon skiner upp.

Nu är det folk i salongen och hon viskar 500 och pussar mig mjukt på kinden, jag funderar på att förhandla ändå, men hon förvillar mig med en puss igen och upprepar sig, nu lite mera bestämd, med ett sexigare leende, så jag ger vika och säger ok, men får jag röra då?

Hon bara ler till svar och när hennes perfekta händer långsamt gnider in den med olja tar jag tag runt hennes höft, sen ner över rumpan. Hon vänder upp den mot mig, så jag kommer åt. Inviten lockar till mer och jag känner över hennes bröst med. Kroppen är helt perfekt. Getingmidja, petite, men röven är ändå perfekt fyllig och brösten med.

Även fast hon inte stressar utan tar sin tid kommer jag ganska fort och mycket. Hade laddat med porr i två dagar utan runk, så jag kom på hennes kläder och i hennes hår och upp på min hals, det var nära ögat. Hon backade och skrattade åt kalaset och märkte att hon tänkte sluta, så jag motjuckade och sa fortsätt, då klämde hon lite hårdare och liksom mjölkade ur sista, otroligt bra gjort.

Frågade om bombom och hon sa inte här, hotell och pussade mig igen. Vatten och dusch. Fick hennes privata nummer innan jag gick ut med ett leende. Var så tacksam för tipset, med min ekonomi vill man inte bomma. Att ha fått en nia gjorde det till ett av mina bästa besök, trots blygsamt extra. Men helheten innehöll inget negativt alls så väldigt lyckat besök. Hon var ganska blyg och försiktig, förmodligen ny.

Until next time. Som förmodligen blir sthlm igen, men nu var det några år sedan. Hur ofta hittar ni nior eller tior? Det gjorde jag knappt på plats i Thailand, fick leta ett tag för att hitta, även om det var fullt med sjuor och åttor. Hennes mjuka pussar kommer ligga i minnet länge. Det är kul när de säger "handsome" och skrattar och tar i en. Självförtoendet går upp ett snäpp. Behövdes!
Citera
2017-02-19, 16:36
  #6094
Medlem
Besöker en salong i Stockholm city. En salong där jag aldrig blivit erbjuden extra förut och det var inte vad jag ville ha. Ville ha en bra massage, inget annat. Betalar mina 400 och lägger mig i ett rum med brits. Efter en stund kommer massösen in, och en lite halvtaskig massage börjar. När jag ligger på rygg så masserar hon baksidan av armarna, samtidigt ser hon till att mina händer hamnar nära kanten, faktiskt lite obekvämt men jag låtar händerna ligga där. Stunden efter står hon och trycker sitt underliv mot min hand och jag funderar på vart den fina massagen tog vägen.

Dags att vända på sig, och nu tar hon tag i kuken på mig, och vill sälja sina extra-tjänster. Har inte tagit med mig cash för detta och var inte speciell sugen heller. Dock tar hon inte nej som ett svar, så från att kräva 2000 kr för ett btb så sjunker det till 1500 - 1000 - 800 för att till sist landa på 600kr. Säger att hon aldrig säljer sig så billigt i vanliga fall men att det varit lugnt efter tillslaget från polisen. Till sist säger jag ok, och det tog exakt två sekunder så var hon naken. Inga underkläder där inte. Hon hoppar upp til mig och börjat med ett helt ok btb. Som jag skrivit tidigare så har jag aldrig fått ett riktigt bra. Dock hade hon inte uppfattat min önskan om att få röra henne, så när jag gör det, blir hon skitsur och ökar farten något enormt för att försöka få mig att komma så snabbt som möjligt. Samtidigt kryper hon långt från alla möjligheter att röra henne. Resultatet av den ökade farten blir det motsatta, jag kan hålla mig hu länge som helst. Efter ett tag så inser hon det och hon sänker farten, och börjar glida med sitt stubbiga underliv över mitt underben. Röra ska jag inte få göra. Efter ett tag spänner jag underlivet och skjuter salut så att det blir avslutat.

Ännu ett ställe jag avskriver, blir inget återbesök här.
Citera
2017-02-19, 18:52
  #6095
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Besöker en salong i Stockholm city. En salong där jag aldrig blivit erbjuden extra förut och det var inte vad jag ville ha. Ville ha en bra massage, inget annat. Betalar mina 400 och lägger mig i ett rum med brits. Efter en stund kommer massösen in, och en lite halvtaskig massage börjar. När jag ligger på rygg så masserar hon baksidan av armarna, samtidigt ser hon till att mina händer hamnar nära kanten, faktiskt lite obekvämt men jag låtar händerna ligga där. Stunden efter står hon och trycker sitt underliv mot min hand och jag funderar på vart den fina massagen tog vägen.

Dags att vända på sig, och nu tar hon tag i kuken på mig, och vill sälja sina extra-tjänster. Har inte tagit med mig cash för detta och var inte speciell sugen heller. Dock tar hon inte nej som ett svar, så från att kräva 2000 kr för ett btb så sjunker det till 1500 - 1000 - 800 för att till sist landa på 600kr. Säger att hon aldrig säljer sig så billigt i vanliga fall men att det varit lugnt efter tillslaget från polisen. Till sist säger jag ok, och det tog exakt två sekunder så var hon naken. Inga underkläder där inte. Hon hoppar upp til mig och börjat med ett helt ok btb. Som jag skrivit tidigare så har jag aldrig fått ett riktigt bra. Dock hade hon inte uppfattat min önskan om att få röra henne, så när jag gör det, blir hon skitsur och ökar farten något enormt för att försöka få mig att komma så snabbt som möjligt. Samtidigt kryper hon långt från alla möjligheter att röra henne. Resultatet av den ökade farten blir det motsatta, jag kan hålla mig hu länge som helst. Efter ett tag så inser hon det och hon sänker farten, och börjar glida med sitt stubbiga underliv över mitt underben. Röra ska jag inte få göra. Efter ett tag spänner jag underlivet och skjuter salut så att det blir avslutat.

Ännu ett ställe jag avskriver, blir inget återbesök här.


Det låter så typiskt sorgligt

Hur ska dom överleva ??

/Antex
Citera
2017-02-21, 00:34
  #6096
Medlem
Wee-Bays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Det låter så typiskt sorgligt Hur ska dom överleva ??

/Antex

Det låter så typiskt sorgligt, hur lever ni?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback