Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-03-08, 22:51
  #1561
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter-parker
Var ute och spatserade i innerstaden (sthlm då) och slank in på ett ställe jag besökt tidigare. De har uppgraderat lokalerna tydligen och jag tänkte se om de uppgraderat tjänsterna med.

Så var inte fallet så när jag inte frågade efter extra tjänster så blev den unga tjejen förvånad men sa inget om det. Fick klä mig tyst för att inte störa kunden intill som just var inne i den delen som kräver koncentration.

Mamasan ville inspektera mig innan jag gick för att se om jag var missnöjd på någotvis eller någon sorts kuf som inte fattade vad stället var för. När jag erkände att jag varit där tidigare så fick jag en väldigt konstig blick. De tror förmodligen att jag var där i tjänsten eller så är svenskar som inte vill ha HJ ett otänkbart koncept för dom

Varit på två andra salonger i övrigt. Ett hett sätt att se om stället erbjuder tjänster är att se om det är mögel och en svartfuskbyggd dusch. Det verkar vara ett sure sign. Man funderar på sin tillvaro när man står i mögelstanken i innerstan och inte vågar ta tvålen för det ligger en blodig tampong i stället för tvål och schampo.

Ett annat vinnarställe längs grön linje, enda stället jag såg med längre öppet efter jobbet. Kommer in i lokalen 70 minuter innan stängning. Sitter en enormt fet gubbe och vrålar i lokalen att det är för sent blablablabla och att kvinnan som tagit telefonbokningen är knäpp. Otroligt sexigt och inte alls störande. Jag identifierar vad stället luktar först efter 30 minuter, det är hundpiss hela stället stinker. Får ett erbjudande från en 60+ tant om att ta hennes nummer så hon kan "komma hem och ta hand om mig när som hellst, vardagar eller helger, när som hellst." Jag avböjjer och funderar än en gång på hur jag sköter mitt liv.

En farang med ont i hela kroppen bestämmer sig för att få lite massage för att kurera sig lite. Just när snubben har somnat vaknar han av att massösen drar i struten och vill ha en femhundring för ett simpelt handjobb. Ska det va så? Ska det va så? Ska det inte gå att få en vanlig massage utan en massa extratjänster?

Nästa gång farangen har ont överallt och ånyo bestämmer sig för att få lite massage för att kurera sig lite händer följande. Just när snubben har somnat vaknar han av att massösen drar i struten och till ha två femhundringar för ett blåsjobb. Ska det va så? Ska det va så? Ska det inte gå att få en vanlig massage utan en massa extratjänster?

Tredje gången farangen... Bom-bom? Men vad händer fjärde gången?
Citera
2013-03-09, 06:46
  #1562
Medlem
BlueStars avatar
Rubriken justerad för att tydliggöra att fokuset här ska ligga på thaimassage med sexuella extratjänster i Sverige, inte utländska motsvarigheter. De senare ska tas i separata trådar.

Frågor på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2013-03-09, 12:36
  #1563
Medlem
Blev ett besök för mig i den kungliga huvudstaden. Efter en liten promenad i den centrala delarna tidig eftermiddag glider jag in på ett ställe jag besökt tidigare. Normalt brukar det finnas 4-6 tjejer sittandes i soffan och på golvet och sminka sig, men den här gången var det bara en dam på 40+ där. På väg till ett av rummen med låsbara dörrar möter vi ett par thaitjejer och jag förstår av deras konservation att de inte är intresserade just nu att massera. De pratar på thai om mat bl.a.

Jag blir anvisad ett rum och det sista hon frågar innan hon går är om jag varit där tidigare. "Many times" svarar jag och ler. Hon ler också är går iväg.
Jag klär av mig näck och lägger mig på mage på den uppvärmda madrassen. Efter 10-15 minuter knackar det försiktigt på dörren och in kommer en yngre tjej. Hon ursäktar att jag fått vänta, men hon var tvungen att äta lite innan massagen. "Majpenlaj" svarar jag och hon skrattar och klappar mig på ena skinkan.

Massagen börjar på ryggen och glider sakta ner mot skinkorna. Jag visar tydligt att jag gillar när hon börjar bli närgången och hon blir modigare och modigare. Efter ett tag börjar hon smeka mig över ryggen och skinkorna med lätta fingertoppar och naglar - grymt skönt och upphetsande.
Efter benen med en del pungsnudd och massage av "mellangården" är det dags för vändning.

När jag vänt mig sätter hon sig på knä mellan mina ben. Hon lägger sin hand på min halvstyva stake och undrar om jag vill ha extra. Jag sätter mig upp och frågar vad hon kan erbjuda och hon visar med fingrarna vad det kostar att få allt utom bom-bom. Efter lite förhandlingar där jag känner på hennes bröst och för ner min hand mellan hennes ben som hon villigt särar på klär hon av sig. Visserligen har hon några kilon men hon har ändå en fin kropp. Mjuka fina bröst med styva vårtor.

När hon är helt naken vill hon bli masserad och lägger sig på mage med lätt särade ben. Jag tar massageolja i händerna och masserar hennes rygg och skinkor. Sedan ger jag henne lite body-to-body och låter min överkropp glida upp över hennes skinkor och upp på hennes rygg. Hon flämtar till lätt när jag kommer så långt upp att min styva stake kommer upp mot hennes skrev.
Efter att jag gett henne mer rygg-, skink-, och benmassage med en del retningar in mellan hennes ben vänder hon sig om lägger sig på rygg. Min massage av henne fortsätter och jag masserar och nafsar på hennes bröstvårtor och hennes andhämtning ökar. Mina händer letar sig ner till hennes rakade fitta som är fuktig och trång och ett finger glider in och ut en stung. Hon flämtar mer och mer och börjar bli blöt. Hon trycker ner mitt huvud mellan hennes ben och visar att hon vill bli slickad, vilket jag gärna gör.
Under tiden jag slickar henne smeker jag hennes anus och hon särar extra på skinkorna och visar att hon vill ha ett finger där. Jag låter ett finger glida in i hennes mjuka anus och fingerknullar henne. Detta gillar hon verkligen.

När jag fingerknullat hennes anus och slickat hennes sköna fitta börjar det rycka i hela hennes kropp och jag förstår att hon är nära. Hon skakar till och blir helt spänd för att med ett utdraget stön helt slappna av. Hon smeker mitt huvud och säger tack. Sedan visar hon att hon vill bli fingerknullad i både fittan och anus samtidigt. När jag gör det blir hon helt vild. Hon kan inte ligga still utan stönar och vrider sig och sträcker sig efter min kuk som hon börjar runka. När jag känner att jag närmar mig tag tar jag bort hennes hand från min kuk.
Hon ställer sig då på alla fyra och och jag fortsätter att fingerknulla henne i alla hålen och det här är något hon verkligen gillar. Jag slutar fingerknulla och daskar min styva kuk mot hennes skinkor och hon gnyr lite varje gång den träffar.
Till slut lägger jag mig på rygg bredvid henne och hon ger mig ett skönt avslut. När jag tömt allt jag har lägger hon sig bredvid mig och vi håller om varandra under tystnad. Bådas andhämtning går mot normalt efter ett antal minuter frågar hon om jag vill duscha. Det blir dusch och påklädning.

När jag passarar entrén, på väg ut i Stockholmssolen, sitter det 5-6 stycken unga snygga thaitjejer och frågade och jag var nöjd och hälsade mig välkommen tillbaka. Kommer snart svarade jag och de skrattade.

Blir ett återbeök inom kort igen.......
Citera
2013-03-09, 23:12
  #1564
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljudlig
Blev ett besök för mig i den kungliga huvudstaden. Efter en liten promenad i den centrala delarna tidig eftermiddag glider jag in på ett ställe jag besökt tidigare. Normalt brukar det finnas 4-6 tjejer sittandes i soffan och på golvet och sminka sig, men den här gången var det bara en dam på 40+ där. På väg till ett av rummen med låsbara dörrar möter vi ett par thaitjejer och jag förstår av deras konservation att de inte är intresserade just nu att massera. De pratar på thai om mat bl.a.

Jag blir anvisad ett rum och det sista hon frågar innan hon går är om jag varit där tidigare. "Many times" svarar jag och ler. Hon ler också är går iväg.
Jag klär av mig näck och lägger mig på mage på den uppvärmda madrassen. Efter 10-15 minuter knackar det försiktigt på dörren och in kommer en yngre tjej. Hon ursäktar att jag fått vänta, men hon var tvungen att äta lite innan massagen. "Majpenlaj" svarar jag och hon skrattar och klappar mig på ena skinkan.

Massagen börjar på ryggen och glider sakta ner mot skinkorna. Jag visar tydligt att jag gillar när hon börjar bli närgången och hon blir modigare och modigare. Efter ett tag börjar hon smeka mig över ryggen och skinkorna med lätta fingertoppar och naglar - grymt skönt och upphetsande.
Efter benen med en del pungsnudd och massage av "mellangården" är det dags för vändning.

När jag vänt mig sätter hon sig på knä mellan mina ben. Hon lägger sin hand på min halvstyva stake och undrar om jag vill ha extra. Jag sätter mig upp och frågar vad hon kan erbjuda och hon visar med fingrarna vad det kostar att få allt utom bom-bom. Efter lite förhandlingar där jag känner på hennes bröst och för ner min hand mellan hennes ben som hon villigt särar på klär hon av sig. Visserligen har hon några kilon men hon har ändå en fin kropp. Mjuka fina bröst med styva vårtor.

När hon är helt naken vill hon bli masserad och lägger sig på mage med lätt särade ben. Jag tar massageolja i händerna och masserar hennes rygg och skinkor. Sedan ger jag henne lite body-to-body och låter min överkropp glida upp över hennes skinkor och upp på hennes rygg. Hon flämtar till lätt när jag kommer så långt upp att min styva stake kommer upp mot hennes skrev.
Efter att jag gett henne mer rygg-, skink-, och benmassage med en del retningar in mellan hennes ben vänder hon sig om lägger sig på rygg. Min massage av henne fortsätter och jag masserar och nafsar på hennes bröstvårtor och hennes andhämtning ökar. Mina händer letar sig ner till hennes rakade fitta som är fuktig och trång och ett finger glider in och ut en stung. Hon flämtar mer och mer och börjar bli blöt. Hon trycker ner mitt huvud mellan hennes ben och visar att hon vill bli slickad, vilket jag gärna gör.
Under tiden jag slickar henne smeker jag hennes anus och hon särar extra på skinkorna och visar att hon vill ha ett finger där. Jag låter ett finger glida in i hennes mjuka anus och fingerknullar henne. Detta gillar hon verkligen.

När jag fingerknullat hennes anus och slickat hennes sköna fitta börjar det rycka i hela hennes kropp och jag förstår att hon är nära. Hon skakar till och blir helt spänd för att med ett utdraget stön helt slappna av. Hon smeker mitt huvud och säger tack. Sedan visar hon att hon vill bli fingerknullad i både fittan och anus samtidigt. När jag gör det blir hon helt vild. Hon kan inte ligga still utan stönar och vrider sig och sträcker sig efter min kuk som hon börjar runka. När jag känner att jag närmar mig tag tar jag bort hennes hand från min kuk.
Hon ställer sig då på alla fyra och och jag fortsätter att fingerknulla henne i alla hålen och det här är något hon verkligen gillar. Jag slutar fingerknulla och daskar min styva kuk mot hennes skinkor och hon gnyr lite varje gång den träffar.
Till slut lägger jag mig på rygg bredvid henne och hon ger mig ett skönt avslut. När jag tömt allt jag har lägger hon sig bredvid mig och vi håller om varandra under tystnad. Bådas andhämtning går mot normalt efter ett antal minuter frågar hon om jag vill duscha. Det blir dusch och påklädning.

När jag passarar entrén, på väg ut i Stockholmssolen, sitter det 5-6 stycken unga snygga thaitjejer och frågade och jag var nöjd och hälsade mig välkommen tillbaka. Kommer snart svarade jag och de skrattade.

Blir ett återbeök inom kort igen.......

Hur mycket fick hon betala?

Låter dom du fick jobba rätt hårt!
Citera
2013-03-10, 10:36
  #1565
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Hur mycket fick hon betala?

Låter dom du fick jobba rätt hårt!

En gentleman gör vad som krävs för att tillfredställa en kvinna/tjej.
Citera
2013-03-10, 19:17
  #1566
Medlem
AugustSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter-parker
Jag avböjjer och funderar än en gång på hur jag sköter mitt liv.

hahaha...vissa upplevelser manar till reflektion
Citera
2013-03-12, 15:03
  #1567
Medlem
provamigs avatar
Faan också!
Nu har jag läst era inlägg och tänkte att jag skall prova. Shit....nu är man så jävla fast!!
Gick till ett ställe vid Stockholm söder utan att boka tid - inget problem, det vara bara att hänga med en snyg thai tjej med en riktigt het kropp.

Fick mig en riktigt skön massage med mycket pung och penissnudd, både på mage och i ryggläge. Gör ont som fan när man lägger grabben i sydläge när man ligger på mage och under tiden som hon eggar upp en så får man ett riktigt spett. Tokskönt när man väl får ligga på rygg. I ryggläge masserar (eller smeker) magen samtidigt som hon hela tiden kommer åt lillgrabben (som vid det här laget är stor grabben). Hon frågar om jag vill ha massage där också för en 4-hundring, vilket jag tycker låter som en bra idé - då jag vid det här laget är som han i Nilecity - kåtaste grabben i Kungsängen! Hon smörjer in den lugnt och mjukt och långsamt samtidigt som jag får klämma och känna på hennes underbara bröst och rumpa. Jag säger bara det, de brösten skulle man fan kunna starta en religion för, jag skulle be åt dem dagligen…..Hur som helst så fixar en rejäl orgasm åt mig.
Hon avslutar men att tvätta av mig med varmt vatten säger att jag är välkommen tillbaka....
Shit....jag är så jävla fast.....damn you!
Citera
2013-03-12, 15:48
  #1568
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av provamig
Faan också!
Nu har jag läst era inlägg och tänkte att jag skall prova. Shit....nu är man så jävla fast!!
Gick till ett ställe vid Stockholm söder utan att boka tid - inget problem, det vara bara att hänga med en snyg thai tjej med en riktigt het kropp.

Fick mig en riktigt skön massage med mycket pung och penissnudd, både på mage och i ryggläge. Gör ont som fan när man lägger grabben i sydläge när man ligger på mage och under tiden som hon eggar upp en så får man ett riktigt spett. Tokskönt när man väl får ligga på rygg. I ryggläge masserar (eller smeker) magen samtidigt som hon hela tiden kommer åt lillgrabben (som vid det här laget är stor grabben). Hon frågar om jag vill ha massage där också för en 4-hundring, vilket jag tycker låter som en bra idé - då jag vid det här laget är som han i Nilecity - kåtaste grabben i Kungsängen! Hon smörjer in den lugnt och mjukt och långsamt samtidigt som jag får klämma och känna på hennes underbara bröst och rumpa. Jag säger bara det, de brösten skulle man fan kunna starta en religion för, jag skulle be åt dem dagligen…..Hur som helst så fixar en rejäl orgasm åt mig.
Hon avslutar men att tvätta av mig med varmt vatten säger att jag är välkommen tillbaka....
Shit....jag är så jävla fast.....damn you!

Välkommen i klubben
Citera
2013-03-12, 21:18
  #1569
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av provamig
Faan också!
Nu har jag läst era inlägg och tänkte att jag skall prova. Shit....nu är man så jävla fast!!
Gick till ett ställe vid Stockholm söder utan att boka tid - inget problem, det vara bara att hänga med en snyg thai tjej med en riktigt het kropp.

Härligt, Välkommen
Citera
2013-03-13, 08:39
  #1570
Medlem
Har varit på oljemassage i Norrlandsstad!
Tog en timmes oljemassage med två!
De var en av de bästa massager jag har varit med om under 4-6 år.
Jag har provat på ett antal ställen både i Norrland som i Huvudstads området!
Jag kommer aldrig att svara på vart jag varit!
Vill ha detta guldkorn för mig själv!
Nästa gång så ska jag ta samma behandling för att sedan avsluta med en timmes oljemassage med en.
Citera
2013-03-13, 15:17
  #1571
Medlem
provamigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Välkommen i klubben
Tack så mycket...och en härlig klubb att vara medlem i!
Nu måste jag bara se till att träna som fan på gym så att man har en anledning att få massage
Det här är ju skitbra, jag kommer vara vältränad och välvaxad
Citera
2013-03-13, 21:25
  #1572
Medlem
"guldkornen för mig själv", det är en unik företeelse det där. Det är bara du och alla andra med puls och en röding i plånkan som får vara med.

Jag brukar önska att jag kunde göra high five med andra kunder i salongerna så vi kunde hoppa upp i luften samtidigt som vi fivear och vrålar "femhundra killars klubben!". Sen dunkar vi varandra i ryggen och lovar med blodsed att aldrig avslöja vårt ställe som finns annonserat i lokalpressen för de oinvigda innan vi försvinner ut i solnedgången.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback