2010-09-01, 22:05
Medlem
yukikazes avatar
Fattar inte varför alla gnäller på kvalitén då de har vanliga produkter också?
2010-09-01, 22:06
Medlem
det känns som det bara är massa godis och läsk och halalslaktade grejer.
lidl har väl en del grejer jag behöver. salt, ris (har dom uncle bens?) (har dom grevé ost?)

jag var där för ett tag sen, och hittade inte mycket vettigt i affären! jag kanske tjänat lite pengar på att handla basic mat, som salt och annat man behöver.. men andra affärer har det jag vill ha och behöver, så jag kör alltid på ica, hemköp, coop etc etc
2010-09-01, 22:07
Medlem
MEGABITs avatar
Deras kvarg/kesella e galet bra speciellt om man tränar. Shit grabbar skaffa er pungkulor, rädda för lite invandrare. Bäst att gömma sig bakom datorn hela dagen om man bor i en storstad.
2010-09-01, 22:09
Medlem
Mollgans avatar
Jag skulle handla där oftare om det inte vore för alla invandrare och tattare som står och glor på varorna i timtal och inte vet vad de ska köpa, som klämmer på frukterna och klagar i kassan för att de missuppfattat rabatten i reklambladet.
2010-09-01, 22:23
Medlem
NarkiZs avatar
För det första är det ju flockat med massa blattefamiljer som springer runt där inne, sen luktar det perkelle, främst pga av det först nämnda, och sen är det så B också.

Nä, mjölk från lidl smakar inte alls som riktig Arla mjölk t.ex.
2010-09-01, 22:26
Medlem
Hispers avatar
Då det fortfarande diskuteras folket som handlar på Lidl och inte maten och dess kvalitet så låser jag tråden tv. Jag skall diskutera detta med min medmoderator så kanske vi öppnar den igen.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in