det känns som det bara är massa godis och läsk och halalslaktade grejer.
lidl har väl en del grejer jag behöver. salt, ris (har dom uncle bens?) (har dom grevé ost?)
jag var där för ett tag sen, och hittade inte mycket vettigt i affären! jag kanske tjänat lite pengar på att handla basic mat, som salt och annat man behöver.. men andra affärer har det jag vill ha och behöver, så jag kör alltid på ica, hemköp, coop etc etc
Deras kvarg/kesella e galet bra speciellt om man tränar. Shit grabbar skaffa er pungkulor, rädda för lite invandrare. Bäst att gömma sig bakom datorn hela dagen om man bor i en storstad.
Jag skulle handla där oftare om det inte vore för alla invandrare och tattare som står och glor på varorna i timtal och inte vet vad de ska köpa, som klämmer på frukterna och klagar i kassan för att de missuppfattat rabatten i reklambladet.
För det första är det ju flockat med massa blattefamiljer som springer runt där inne, sen luktar det perkelle, främst pga av det först nämnda, och sen är det så B också.
Nä, mjölk från lidl smakar inte alls som riktig Arla mjölk t.ex.
Då det fortfarande diskuteras folket som handlar på Lidl och inte maten och dess kvalitet så låser jag tråden tv. Jag skall diskutera detta med min medmoderator så kanske vi öppnar den igen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!