Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-08-31, 22:56
  #1
Medlem
Gungdungkungs avatar
Har svept i mig 2x50cl öl och 1x3cl vodkashot trots att jag planerat att styrketräna imorgon, förlorar jag någonting? Bättre att ta en vilodag? Känner mig knappast full, men salongsberusad, visst.
Citera
2010-08-31, 22:58
  #2
Avstängd
Ryan.Getzlafs avatar
Känns som du har avvärkat ditt mest meningslösa krök någonsin.
Citera
2010-08-31, 23:02
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryan.Getzlaf
Känns som du har avvärkat ditt mest meningslösa krök någonsin.


Haha skoja inte, varför slänger du i dig 2 öl och 1 shot på en tisdag?
Citera
2010-08-31, 23:05
  #4
Medlem
adddicts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gungdungkung
Har svept i mig 2x50cl öl och 1x3cl vodkashot trots att jag planerat att styrketräna imorgon, förlorar jag någonting? Bättre att ta en vilodag? Känner mig knappast full, men salongsberusad, visst.

Skulle nog inte tränat dagen efter. Det är dock nog jag som är lite överkänslig också, men det ska väl inte va nyttigt för hjärtat om jag fattat det rätt?
Citera
2010-08-31, 23:10
  #5
Medlem
Gungdungkungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryan.Getzlaf
Känns som du har avvärkat ditt mest meningslösa krök någonsin.

Citat:
Ursprungligen postat av crankshaft5
Haha skoja inte, varför slänger du i dig 2 öl och 1 shot på en tisdag?

Citat:
Ursprungligen postat av adddict
Skulle nog inte tränat dagen efter. Det är dock nog jag som är lite överkänslig också, men det ska väl inte va nyttigt för hjärtat om jag fattat det rätt?

Kommer träningen alltså vara helt meningslös och ett slöseri på energi? Troligen inte helt meningslös men jag vill gärna veta hur meningslös för att finna någon motivation? Jag menar jag är känner mig långt ifrån full, visst påverkad men vafan, kan det verkligen ha sabbat träningen såpass?
Citera
2010-08-31, 23:50
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gungdungkung
Kommer träningen alltså vara helt meningslös och ett slöseri på energi? Troligen inte helt meningslös men jag vill gärna veta hur meningslös för att finna någon motivation? Jag menar jag är känner mig långt ifrån full, visst påverkad men vafan, kan det verkligen ha sabbat träningen såpass?

Nae det är bara träna på
Citera
2010-08-31, 23:52
  #7
Medlem
Melestors avatar
Alkoholen lär vara ur kroppen runt 7:00 på morgonen, så inga jävla undanflykter här inte!
Citera
2010-09-01, 01:20
  #8
Medlem
Mupp! Du fattar väl själv att den lilla mängd alkohol du fått i dig inte ens räcker till att påverka en igelkott. Träna på för fan.
Dum fråga "dumt" svar.
Hejs!
Citera
2010-09-01, 07:19
  #9
Medlem
nikenboles avatar
Det är ALDRIG fel att träna :P
Sen om det ger lika mycket som om du hade varit helt spiknykter dagen innan kan jag inte svara på.
Citera
2010-09-01, 09:53
  #10
Medlem
matssons avatar
Hade absolut tränat.
Citera
2010-09-01, 10:26
  #11
Medlem
Lexzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crankshaft5
Haha skoja inte, varför slänger du i dig 2 öl och 1 shot på en tisdag?
Nollningstider nu.

Personligen tränar jag aldrig styrka dagen efter jag druckit, nästan oavsett mängd. Men det kanske sitter mer i huvudet

Lite bra läsning för TS: https://www.flashback.org/sp5073763
Citera
2010-09-01, 14:18
  #12
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArghArgh
Mupp! Du fattar väl själv att den lilla mängd alkohol du fått i dig inte ens räcker till att påverka en igelkott.
Hejs!
haha

Den mängd du druckit räknas inte ens som alkohol.

2*50cl öl. Det sa dessutom mycket om alkohol styrkan.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback