Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-08-31, 19:15
  #1
Medlem
lsd-pojkens avatar
Var och surfade lite på existenz och såg ett klipp som har gjort mig riktigt jävla upprörd.
Hittade ett klipp med en tjej som kastar ett par hundvalpar i floden.
Seriöst, jag får en sån sjuk panik och hoppas fan att hon blir stenad till döds.

Här är klippet

http://existenz.se/out.php?id=26927
Citera
2010-08-31, 19:18
  #2
Medlem
rotwars avatar
finns redan en ganska populär tråd i gore delen av forumet
Citera
2010-08-31, 19:18
  #3
Medlem
Vilken äcklig liten hora, är detta i USA eller var är det tro?
Citera
2010-08-31, 19:19
  #4
Medlem
rudanRs avatar
hade utan tvekan slagit ihjäl henne och sedan gjort det samma med henne. borde vara skott pengar på henne
Citera
2010-08-31, 19:25
  #5
Medlem
menjagphilips avatar
Från Ryssland?
Citera
2010-08-31, 19:29
  #6
Medlem
sven33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudanR
hade utan tvekan slagit ihjäl henne och sedan gjort det samma med henne. borde vara skott pengar på henne


Tycker du en hund är mer värd än en människa?
Citera
2010-08-31, 19:47
  #7
Medlem
Glitch2007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sven33
Tycker du en hund är mer värd än en människa?

Värt mer än den aktuella människan? Absolut!
Citera
2010-08-31, 19:51
  #8
Medlem
LaktosMonstrets avatar
Kan inte riktigt förstå varför ni är så upprörda. Det är ju bara ett par hundar.
Dränka dem är inte allt för ovanligt för att avliva dem. Alla har inte råd att gå till någon veterinär så man får göra vad man kan. En del lägger dem i en säck och går lös med en spade, vissa släpper dem bara ut någonstans eller gasar dem. Och vissa dränker dem. Inget konstigt. Löjligt att bli upprörd bara för det råkar komma med på film för en gång skull.
Citera
2010-08-31, 20:28
  #9
Medlem
iKakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big_Cohones
Vilken äcklig liten hora, är detta i USA eller var är det tro?

Nja, snarare från någon öststat skulle jag tro. De har lite annorlunda syn på djur "därborta".
Blev för övrigt illamående av att se klippet, såg det häromdagen på 4chan.
Verkar som om de letar efter henne
Citera
2010-08-31, 20:31
  #10
Medlem
Glitch2007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sven33
Haha skrattretande! Gå och skaffa dig riktiga (mänskliga) vänner istället.

Behövs inte. Jag har gott om vänner. Och vad har min vänskapskrets varande eller icke varande med att jag inte tycker om djurplågare? Är det lite jobbigt att tänka ibland? Ingen fara, googla fram lite sköna djurplågerifilmer, öppna chipspåsen, stäng dörren till pojkrummet så att inte mamma hör och ha en helkväll framför datorn (igen). Mongo.
Citera
2010-08-31, 20:38
  #11
Medlem
sven33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glitch2007
Behövs inte. Jag har gott om vänner. Och vad har min vänskapskrets varande eller icke varande med att jag inte tycker om djurplågare? Är det lite jobbigt att tänka ibland? Ingen fara, googla fram lite sköna djurplågerifilmer, öppna chipspåsen, stäng dörren till pojkrummet så att inte mamma hör och ha en helkväll framför datorn (igen). Mongo.



Självklart mår jag dåligt av att se det här, men det förändrar inte det faktum att en hunds liv är mindre värt än en människas. Tycker du annorlunda så har du spenderat för mycket tid med din fyrbenta vän och för lite med *eventuella* vänner.

__________________
Senast redigerad av sven33 2010-08-31 kl. 20:53.
Citera
2010-08-31, 20:42
  #12
Medlem
Aiess avatar
Hemskt.
Otroligt hur mycket idioter det finns. Hoppas hon åker dit.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback