Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-02, 14:27
  #1357
Medlem
Monstretsangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyldig1
Hur länge borde man vänta med en deff efter en testo kur? Har kört en kur på 250 e4d i 7-8 veckor, tog sista sticket för 12 dagar sen så påbörjar pct om 2 dagar. Vet att vissa pratar om en återhämtningstid på 3-4 månader. Är det då dumt att köra en deff innan dess?


låt helst bli
2014-02-02, 16:09
  #1358
Medlem
HCG hjälp

Längesen jag använde mig utav hcg men pga. av hård nedstängning sist tänkte jag använda det denna gången

alternativ 1
500iu e3d under hela kuren med start omkring vecka 3-4?

alternativ 2
start samtidigt med nolva, 1000iu e3d

hela kuren blir omkring 10 veckor.
2014-02-02, 17:52
  #1359
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBiggerTheBetter
HCG hjälp

Längesen jag använde mig utav hcg men pga. av hård nedstängning sist tänkte jag använda det denna gången

alternativ 1
500iu e3d under hela kuren med start omkring vecka 3-4?

alternativ 2
start samtidigt med nolva, 1000iu e3d

hela kuren blir omkring 10 veckor.

Onödigt med hcg under själva kuren.
2014-02-02, 18:06
  #1360
Medlem
BigLuciphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Nandrolone Decanoate
Till skillnad ifrån andra steroider så märker man knappt av att man går på deca (om man inte går på den helt ensamt). Men om man går på testosteron och deca så är det som att gå på en kur av testosteron, man märker ingen skillnad alls, förutom att man har deca i sig också.


Måste bara säga att jag älskar den här beskrivningen
2014-02-02, 19:03
  #1361
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Onödigt med hcg under själva kuren.


ok, Kom på att man även ej ska köra hcg tsm med nolva utan snarare 3 sista veckorna innan sista stick och 2 veckor extra med bara hcg, sen enbart nolva, om du förstår??
2014-02-05, 12:13
  #1362
Medlem
jetten20s avatar
Har läst några skriva att de kan bli griniga och på sämre humör av EQ.
Ligger själv på det nu och undrar om några av ni mer erfarna kan bekräfta detta, eller om ni har något annan info om preperatet att dela med er av?
2014-02-28, 19:51
  #1363
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jetten20
Har läst några skriva att de kan bli griniga och på sämre humör av EQ.
Ligger själv på det nu och undrar om några av ni mer erfarna kan bekräfta detta, eller om ni har något annan info om preperatet att dela med er av?


Hm, vart har du läst det, går på eq nästa vecka, har aldrig dock hört någon säga eller sett någon skriva om det du säger, undrar också angående detta.
2014-02-28, 19:55
  #1364
Medlem
Ok. kanske en dum fråga, men om man kör testo C så har jag uppfattat det som om att man bör sätta det var 6:e dag för att få så jämna nivåer av det som möjligt. Min fråga är då, om man skulle vilja ha en specifik dos ew tex 250 mg ew, och ha specifika dagar att sätta på, skulle det då gå att sätta tex måndagar och torsdagar för att få jämnare nivåer? eller blir det samma princip som att sätta 1 gång ew (tex bara måndagar).
2014-02-28, 19:57
  #1365
Medlem
sedans avatar
Nu låser jag den här tråden. Anledningen är för att det inte är tal om någon diskussion gällande guide / FAQ-en utan en tråd där enklare frågor ställs - och det har vi redan en klistrad tråd för.

Nyttja (FB) Den tillfälliga tråden för små-/nybörjarfrågor III istället.

/MOD

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback