Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-29, 02:41
  #121
Medlem
Rikers-Islands avatar
Hej,

kommer inom kort påbörja en ny kur och behöver lite råd. den kommer bestå av test p, tren a, win och evetuellt mast. det jag undrar är om inte mast blir "onödig" vill egentligen ha den med pga av dess antiöstrogena egenskaper. borde jag droppa win istället? eller köra allt? målet med kuren är att gå ner i BF med lean gains om möjligt.

tänkte använde mig av aromasin som anti e längs hela kuren. behöver jag då ha letro hemma?
mvh,
__________________
Senast redigerad av Rikers-Island 2010-11-29 kl. 02:48.
2010-12-03, 17:52
  #122
Medlem
Starscream666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikers-Island
Hej,

kommer inom kort påbörja en ny kur och behöver lite råd. den kommer bestå av test p, tren a, win och evetuellt mast. det jag undrar är om inte mast blir "onödig" vill egentligen ha den med pga av dess antiöstrogena egenskaper. borde jag droppa win istället? eller köra allt? målet med kuren är att gå ner i BF med lean gains om möjligt.

tänkte använde mig av aromasin som anti e längs hela kuren. behöver jag då ha letro hemma?
mvh,

Skippa win..

använder du lågdos aromasin så bör inte gyno uppstå.. Skulle det ändå uppstå så är de bara öka dosen på aromasinet.
2010-12-16, 16:17
  #123
Medlem
hopphopp123s avatar
vill bara tacka bengtzzz för all tid ork och energi han har lagt ner i att dra ihop en sån här kanon faq !!

STOR JÄVLA TUMME UPP
2010-12-16, 16:39
  #124
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hopphopp123
vill bara tacka bengtzzz för all tid ork och energi han har lagt ner i att dra ihop en sån här kanon faq !!

STOR JÄVLA TUMME UPP
Var så god!
2010-12-17, 17:03
  #125
Avstängd
sicksides avatar
Tja, jag är jävligt sugen på att kliva på en testo-kur. Har tränat hårt i 2 år och känner att det är dax nu Dock är jag JÄVLIGT nojig över biverkningar, speciellt bt och förkrymta kulor det får mig att tvivla lite. Läste i en annan tråd att det finns något man kan ta för att förhindra sådant, är risken hög om jag tar en klen nybörjarkur? Kan någon förfklara vad man gör för att förhindra sånt och lite mer av vad man kan förvänta sig av en testokur.
2010-12-17, 17:54
  #126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sickside
Tja, jag är jävligt sugen på att kliva på en testo-kur. Har tränat hårt i 2 år och känner att det är dax nu Dock är jag JÄVLIGT nojig över biverkningar, speciellt bt och förkrymta kulor det får mig att tvivla lite. Läste i en annan tråd att det finns något man kan ta för att förhindra sådant, är risken hög om jag tar en klen nybörjarkur? Kan någon förfklara vad man gör för att förhindra sånt och lite mer av vad man kan förvänta sig av en testokur.

Ja, risken är stor att du får biverkningar, inklusive BT och krympta kulor.
Du förhindrar dem eller kontrar dem med tabbs och kunskap.
Du kan i nuläget, med tanke på din kunskap om testo, tyvärr inte förvänta dig särskilt mycket.

Mitt råd till dig är att läsa på.
Finns ingen ursäkt för frågor på den här nivån, inte ens i nybörjartrådar.
2010-12-17, 21:24
  #127
Avstängd
sicksides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dosasnus
Ja, risken är stor att du får biverkningar, inklusive BT och krympta kulor.
Du förhindrar dem eller kontrar dem med tabbs och kunskap.
Du kan i nuläget, med tanke på din kunskap om testo, tyvärr inte förvänta dig särskilt mycket.

Mitt råd till dig är att läsa på.
Finns ingen ursäkt för frågor på den här nivån, inte ens i nybörjartrådar.

Min planer på att testa testo är inte seriösa dagsläget och kommer inte kliva på det med den kunskapen jag har idag. Tränar hårt och får hyfsade resultat men känner mig sugen på att testa.

Jag fattar att man inte får förkrymta kulor och bt direkt, dock får väll nästan alla förkrympta kulor under kur, lr iaf att dom drar ihop sig. Vart hittar jag info om vad man tar lr iaf använder när man vill motverka detta.

Är precis i början av att fundera på att testa en testokur så droppa attityden och länka mig info istället. Alla är noobs och okunniga i början, ganska logiskt lr hur?

Hittat mycket info under dan men börjar inse att denna typen av tillskott är en helt ny värld att sätta sig in i. Har alltid velat köra helt rent men tanken på att genomföra en deff med "tillskott" är jävligt frestande. Massa har jag liksom och har gener för att bygga. 170 lång nu 90 kg i hyfsad form.

Funderar på att börja köpa på mig lite grejer redan nu. Stasha på mig ordentligt samt läsa på som fan och sen köra en deff. Målet är att förlora så lite som möjligt.
__________________
Senast redigerad av sickside 2010-12-17 kl. 21:33.
2010-12-18, 00:39
  #128
Medlem
NCSUSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sickside
Min planer på att testa testo är inte seriösa dagsläget och kommer inte kliva på det med den kunskapen jag har idag. Tränar hårt och får hyfsade resultat men känner mig sugen på att testa.

Jag fattar att man inte får förkrymta kulor och bt direkt, dock får väll nästan alla förkrympta kulor under kur, lr iaf att dom drar ihop sig. Vart hittar jag info om vad man tar lr iaf använder när man vill motverka detta.

Är precis i början av att fundera på att testa en testokur så droppa attityden och länka mig info istället. Alla är noobs och okunniga i början, ganska logiskt lr hur?

Hittat mycket info under dan men börjar inse att denna typen av tillskott är en helt ny värld att sätta sig in i. Har alltid velat köra helt rent men tanken på att genomföra en deff med "tillskott" är jävligt frestande. Massa har jag liksom och har gener för att bygga. 170 lång nu 90 kg i hyfsad form.

Funderar på att börja köpa på mig lite grejer redan nu. Stasha på mig ordentligt samt läsa på som fan och sen köra en deff. Målet är att förlora så lite som möjligt.

Onödigt att använda HCG Om du inte ska ligga på väldigt länge/ året runt.

Om du frågar mig

mvh
2010-12-18, 11:58
  #129
Avstängd
sicksides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NCSUS
Onödigt att använda HCG Om du inte ska ligga på väldigt länge/ året runt.

Om du frågar mig

mvh

Varför? Deffa lär jag göra i minst ett halvår. Har ingen stress och vill att det ska bli så grymt som möjligt.
2010-12-18, 12:05
  #130
Medlem
NCSUSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sickside
Varför? Deffa lär jag göra i minst ett halvår. Har ingen stress och vill att det ska bli så grymt som möjligt.

Så du ska deffa på testo i 6 månader som första kur?
2010-12-18, 12:19
  #131
Medlem
Frihetskampens avatar
sickside:

Om du inte tänker stressa så skulle jag råda dig att använda kuren till bulk.
Du säger att du har massa och gener, 90kg på 170cm och i hyfsad form och planerar att deffa med testo i 6 månader?
Kör en riktig deff ren och börja isf kura efter det.
HCG är inget måste, det bedömer du själv. Rekommenderar dig starkt att läsa på så du blir införstådd inom aas och fokusera mer på din träning, även kännedom kring din kropp. Inom sinom tid är du reda för din första kur om det är lika frestande då.
Bollarna krymper för att fabriken stängs ner, du trycker i dig det med nålen istället. BT får du av oftast högra östrogen i förhållande till testo. Allt detta står i det du borde ha läst, om inte så läs mer. Om du inte förstår så borde du förstå iaf att du själv inte är redo.
Lycka till nu.

MVH
2010-12-18, 18:10
  #132
Avstängd
sicksides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NCSUS
Så du ska deffa på testo i 6 månader som första kur?

nej självklart inte. Kommer väll använda den när man börjar tröttna.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback