Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-08-29, 17:09
  #1
Avstängd
herr.Hugos avatar
Hej.

vad tycker egentligen folket här på flashback om folk (främst killar) som hela tiden skryter om deras sexliv och vilka tjejer dom Har/Har haft? - Gärna lite kryddat dessutom.

Själv är jag sådan som inte skryter utan håller det mest för sig själv.
Citera
2010-08-29, 17:40
  #2
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Jag skryter aldrig, jag är bara ärlig och försöker få hjälp. Men då missuppfattar idiotjävlarna att jag skryter. För att man tror att det är en bättre tillvaro att ha många tjejer som raggar och klänger på en. Man kanske inte har det så fruktansvärt perfekt och behöver råd så sitter det en som aldrig fått ett skjut under ett år - medan en som behöver hjälp har en fllickvän plus flera andra som vill ha en. MEN ALLA BEHÖVER HJÄLP SÅ VAR INTE SÅ EGOCENTRISKA ERA JÄVLA JANTELAGARE!
Citera
2010-08-29, 17:51
  #3
Medlem
Viktor.Sanders avatar
De känner antagligen att de behöver bevisa någonting för andra för att själva känna sig lyckade.

Att prata sex eller fråga efter hjälp är dock en annan sak. Men det kanske inte alltid är så lätt att skilja åt för en utomstående.
Citera
2010-08-29, 18:42
  #4
Medlem
virre56s avatar
skryta, tycker jag, är ett tecken på osäkerhet och strävan efter att visa sig bättre än andra.


så de som skryter suger balle.
Citera
2010-08-29, 21:31
  #5
Avstängd
herr.Hugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutinerad-Anka
Jag skryter aldrig, jag är bara ärlig och försöker få hjälp. Men då missuppfattar idiotjävlarna att jag skryter. För att man tror att det är en bättre tillvaro att ha många tjejer som raggar och klänger på en. Man kanske inte har det så fruktansvärt perfekt och behöver råd så sitter det en som aldrig fått ett skjut under ett år - medan en som behöver hjälp har en fllickvän plus flera andra som vill ha en. MEN ALLA BEHÖVER HJÄLP SÅ VAR INTE SÅ EGOCENTRISKA ERA JÄVLA JANTELAGARE!


Man ser ju redan här att du försöker skryta. vad är poängen med att tillägga att man har "flera sycken andra som vill ha en" egentligen? vill du få någonsortes bekräftelse? berätta gärna mera.

Citat:
Ursprungligen postat av virre56
skryta, tycker jag, är ett tecken på osäkerhet och strävan efter att visa sig bättre än andra.


så de som skryter suger balle.


håller med.
Citera
2010-08-29, 21:37
  #6
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herr.Hugo
Man ser ju redan här att du försöker skryta. vad är poängen med att tillägga att man har "flera sycken andra som vill ha en" egentligen? vill du få någonsortes bekräftelse? berätta gärna mera.




håller med.

Problemet i sig, utan att skryta. Skryter någon som har överflöd med pengar men är alkoholist eller narkoman? Du ser ju fan inte problemet i sig utan är objektiv, lär dig skilja på sakerna. Alla har problem men det största problemet är avundsjukan som sitter i hjärnan hos betraktaren. Det finns folk som skryter men det kan jag t.ex. lätt se vilka de är. Men andra drar allt över samma kant.
Citera
2010-08-29, 21:57
  #7
Avstängd
Hagsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herr.Hugo
Hej.

vad tycker egentligen folket här på flashback om folk (främst killar) som hela tiden skryter om deras sexliv och vilka tjejer dom Har/Har haft? - Gärna lite kryddat dessutom.

Själv är jag sådan som inte skryter utan håller det mest för sig själv.
Det är inte bra att skryta för att det kan komma tillbaka som en smäll och man ska va på sin vakt...
Citera
2010-08-29, 22:16
  #8
Avstängd
herr.Hugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutinerad-Anka
Problemet i sig, utan att skryta. Skryter någon som har överflöd med pengar men är alkoholist eller narkoman? Du ser ju fan inte problemet i sig utan är objektiv, lär dig skilja på sakerna. Alla har problem men det största problemet är avundsjukan som sitter i hjärnan hos betraktaren. Det finns folk som skryter men det kan jag t.ex. lätt se vilka de är. Men andra drar allt över samma kant.

Nej han skyter inte om han tiger om det.

Du tycker inte själv att du skryter någonting då när du säger "plus att flera andra vill ha en"?

Det finns säkerligen mycket folk som blir väldigt avundsjuka när du börjar hiva iväg dina kuk mätar kommentarer.
och många blir nog bara förbannade - vilket jag blir.
__________________
Senast redigerad av herr.Hugo 2010-08-29 kl. 22:21.
Citera
2010-08-29, 22:25
  #9
Medlem
Overklighet9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herr.Hugo
Nej han skyter inte om han tiger om det.

Du tycker inte själv att du skryter någonting då när du säger "plus att flera andra vill ha en"?

Det finns säkerligen mycket folk som blir väldigt avundsjuka när du börjar hiva iväg dina kuk mätar kommentarer.
och många blir nog bara förbannade - vilket jag blir.

Så för att inte väcka förargelse så ska man alltid bara berätta negativa saker om sig själv? Låter kul...
__________________
Senast redigerad av Overklighet9 2010-08-29 kl. 22:29.
Citera
2010-08-29, 22:30
  #10
Avstängd
Jantelagen som säger att man inte ska skryta. Folk som stör sig på skryt är de som är osäkra.
Citera
2010-08-30, 00:16
  #11
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herr.Hugo
Nej han skyter inte om han tiger om det.

Du tycker inte själv att du skryter någonting då när du säger "plus att flera andra vill ha en"?

Det finns säkerligen mycket folk som blir väldigt avundsjuka när du börjar hiva iväg dina kuk mätar kommentarer.
och många blir nog bara förbannade - vilket jag blir.

Du blir bara förbannad för att du inte har med saken att göra och inte kan hjälpa. För du sitter med blåpung och inte kan tillföra någon vettig hjälp, det låter ju rimligt. Att man skulle kalla det för att mäta något är fjantigt. Det här är snarare en jantelag inpräntat snett i din skalle istället, tipset är att du behöver vård och inte ska bry dig om vad andra skriver istället. Du är ingen hjälpare du är snarare en som behöver hjälp.
Citera
2010-08-30, 08:06
  #12
Avstängd
herr.Hugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutinerad-Anka
Du blir bara förbannad för att du inte har med saken att göra och inte kan hjälpa. För du sitter med blåpung och inte kan tillföra någon vettig hjälp, det låter ju rimligt. Att man skulle kalla det för att mäta något är fjantigt. Det här är snarare en jantelag inpräntat snett i din skalle istället, tipset är att du behöver vård och inte ska bry dig om vad andra skriver istället. Du är ingen hjälpare du är snarare en som behöver hjälp.



Så du menar alltså att jag ska gå runt och berätta för alla jag känner vem, hur och var jag hade sex med och speciellt hur många dom var i helgen?

Åh, du skulle sätt vilken heting jag hade sex med i helgen. sen kom hennes kompis och jag knullade på henne också, båda två kom och båda sa att det var det bästa sexet de någonsin haft.

Om du tycker man ska gå runt och skryta om sådant här, är och förblir du tamefan dum i huvudet.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback