Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-25, 22:24
  #1573
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MouIIyo
Runka innan, spray, kuk ring.
att redan i början insåg ja inte att ja hadde problem å ha samlag.att en 16 årig tjejs kompis undrade om vi hadde gjort de ännu.när hon fick veta att ja aldrig varit nära till samlag.första frågan hon ställer 22 år va är orsaken då tro.att min tjej komma fram till saningen så frågar kompisen rädslan över att du ha för liten.när ja känner hur röd ja börja bli i ansiktet så erkänner ja att de va de som gjort att ja avböjt allt från sex biten under dessa år.klart man skäms å leva med en mini å dessa problematiken kring å klara av å kunna hålla ut.av alla samlag under åren så erkände hon att ja inte lyckats med ett samlag.att veta å fått henne å va rak till slut så gick ja igång av å veta att ja va oduglig.kondom dom få gr ja fick använda de.klarade ca 2 min.fördröjnings spray funkade ej på mej.den blev ej som ett stånd mer slak.efter de tog slut då ha ja börja skämts .undra va nästa tjej ska tycka.ska man berätta problemet man ha att ja ej klara av vissa områden inom samlivet.
Citera
2013-07-25, 22:34
  #1574
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Ni tjejer och erat jävla förspel som förkortar själva liggandet!
hehe de blev hon ja va i lag även.förut hade andra inte fått utlösning under deras sex.men eter som ja va oskuld så va ja osäker från början.men efter ett par samlag gick de på bara nån sekund.men hon trodde de va för att ja va ny börjare inom sex biten.samma visa under hela 2 år,en tjejs mardröm å inte kunna få längre pipp än från ca 10sek till längst 1 min.synd om henne ja va nöjd över å få ut min sats
Citera
2013-08-27, 01:41
  #1575
Medlem
haha jag och min tjej kan hålla på i 5-6 timmar och jag när jag känner att jag snart kommer brukar jag göra nånting annat behöver inte betyda att jag slutar utan typ , hostar eller nåt dylikt
Citera
2013-09-03, 15:26
  #1576
Medlem
Är det någon som kan rekommendera någon bedövningsspray, det finns rätt många på marknaden och jag vill inte köpa en dålig sort.
Citera
2013-09-03, 16:52
  #1577
Avstängd
OldIronsidess avatar
Kör Maxidus så slipper du göra bort dig o spruta tidigt
Citera
2013-09-04, 15:14
  #1578
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OldIronsides
Kör Maxidus så slipper du göra bort dig o spruta tidigt

Tack för tipset men jag är intresserad av spray inte tabletter.
Citera
2013-09-04, 15:24
  #1579
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OldIronsides
Kör Maxidus så slipper du göra bort dig o spruta tidigt

Hur kan dessa fördröja utlösning? vad gäller erektion fungerar det bevisligen med andra piller men att fördröja???

Framförallt fungerar de i det syftet??
Citera
2013-09-20, 13:45
  #1580
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bariobro
Är det någon som kan rekommendera någon bedövningsspray, det finns rätt många på marknaden och jag vill inte köpa en dålig sort.

fick hem och testade den här i förra veckan http://www.martinshop.se/pjur-analys...r-analsex.html det FUNKADE, slapp komma efter 2 sekunder, o jag tyckte det var lika skönt trots att den bedövar
Citera
2013-10-01, 21:56
  #1581
Medlem
MrKrabbas avatar
Har läst lite om det här med kegel övningar. Aka. pc muskel övningar.
Jag klarar av utan problem att stoppa strålen när jag kissar, flera gånger, när jag vill.

Men inte klarar jag av att hålla inne en sats. Gör jag fel kanske?
Citera
2013-10-01, 23:07
  #1582
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrKrabba
Har läst lite om det här med kegel övningar. Aka. pc muskel övningar.
Jag klarar av utan problem att stoppa strålen när jag kissar, flera gånger, när jag vill.

Men inte klarar jag av att hålla inne en sats. Gör jag fel kanske?

Jag har haft problem med för snabba utlösningar också. Det som har funkat bäst för mig är att försöka "inte njuta" för mycket. Dvs lägga lite extra fokus på att tjejen ska få komma. Då kopplar man bort lite, i alla fall av min erfarenhet. Men om man ska prata hjälpmedel så har Priligy (http://www.medicinboxen.se/priligy.html) funkat bra för mig. Jag kör en kombination av Paus och Priligy och detta har funkat väldigt bra för mig. Men det skiljer sig säkerligen från person till person.
Citera
2013-10-01, 23:16
  #1583
Medlem
MrKrabbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miztex
Jag har haft problem med för snabba utlösningar också. Det som har funkat bäst för mig är att försöka "inte njuta" för mycket. Dvs lägga lite extra fokus på att tjejen ska få komma. Då kopplar man bort lite, i alla fall av min erfarenhet. Men om man ska prata hjälpmedel så har Priligy (http://www.medicinboxen.se/priligy.html) funkat bra för mig. Jag kör en kombination av Paus och Priligy och detta har funkat väldigt bra för mig. Men det skiljer sig säkerligen från person till person.
Det där priset är ju absurt. Tänker inte betala över 300 spänn för att få ligga lite extra länge.

Men ja mycket sitter ju i huvudet. Vet att när TVn råkat stå på och det är något intressant så har man det funkat längre Beror på vilken position man är i såklart, annars brukar jag bara lyssna på vad som sägs
Citera
2013-10-01, 23:19
  #1584
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrKrabba
Det där priset är ju absurt. Tänker inte betala över 300 spänn för att få ligga lite extra länge.

Men ja mycket sitter ju i huvudet. Vet att när TVn råkat stå på och det är något intressant så har man det funkat längre Beror på vilken position man är i såklart, annars brukar jag bara lyssna på vad som sägs

Hehe bara ett tips! Kombinationen funkar bra för mig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback