Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-08-26, 20:41
  #1
Avstängd
Hittade detta klipp med komikern Henrik Dorsin, föraktar & hatar Henrik Dorsin vanligt folk?

För att få vara kvar i "kändisskvaller" något smarrigt skvaller om Henrik Dorsin?
Citera
2010-08-26, 20:55
  #2
Medlem
lendrygghs avatar
Ja det verkar ju så. Han har ju ondgjort sig på svenskar flera gånger (http://www.youtube.com/watch?v=cOnYxd-rwyc). Eller så är det bara en grej han kör.

Skvaller: Han misstog som barn en rallare för tandläkare.
Citera
2010-08-26, 20:58
  #3
Medlem
LarsFoxs avatar
Erhm....

Han skojar nog bara. Du vet, han är komiker; du behöver inte ta honom seriöst....
Citera
2010-08-26, 21:02
  #4
Medlem
burfogels avatar
Detta är egentligen konfidentiellt, men okej, då, bara för er:

Han är skallig.

Så, hoppas jag inte mördas av ninjarobotar nu.
Citera
2010-08-26, 21:35
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarsFox
Erhm....

Han skojar nog bara. Du vet, han är komiker; du behöver inte ta honom seriöst....
Det är just det som komiker har som ett stort problem.
När dom ofta skojar till det,så fårstår inte vanligt folk där ute i stugorna att man skämtar.
Däremot,Christer och Stefan..Det förstår även svenska folket.
Citera
2010-08-29, 10:10
  #6
Medlem
lolpovertys avatar
Citat:
Ja det verkar ju så. Han har ju ondgjort sig på svenskar flera gånger (http://www.youtube.com/watch?v=cOnYxd-rwyc). Eller så är det bara en grej han kör.

Det var ju rätt roligt! Dorsin skulle fan kunna köra högläsning ur bibeln och det hade varit tokkul!

Hur som helst, det är för komiker hur standard som helst att skämta om typiska beteenden i sin egen folkgrupp. Det är en viss typ av människa som tar illa upp av det. Det roliga är att det ofta är samma typ som hånar t.ex. muslimerna för att de saknar självdistans angående sin religion och sina värderingar. Ni är faktiskt inte helt olika i eran etnocentrism än de människor ni annars föraktar just p.g.a. deras etnocentrism.

Jag antar att ni, lendryggh och Engelbrektsplan, titulerar er själva som "realister"?
Citera
2010-08-29, 17:53
  #7
Medlem
Amors avatar
Lidingö-sonen Henrik Dorsin, invandrarnas förkämpe.
Citera
2010-08-29, 18:23
  #8
Medlem
judd4ns avatar
Jag hoppas det här är ett skämt av ts...
Citera
2010-08-29, 18:50
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lendryggh
Ja det verkar ju så. Han har ju ondgjort sig på svenskar flera gånger (http://www.youtube.com/watch?v=cOnYxd-rwyc). Eller så är det bara en grej han kör.

Skvaller: Han misstog som barn en rallare för tandläkare.


Det är ett tv-program med manus. Det är inte Henrik Dorsin som pratar med egna ord. Jag hoppas att du vet det!
Citera
2010-08-29, 19:03
  #10
Medlem
lendrygghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Det är ett tv-program med manus. Det är inte Henrik Dorsin som pratar med egna ord. Jag hoppas att du vet det!
Ja.
Han är fortfarande gäspvänlig så det förslår.
Citera
2010-08-29, 20:50
  #11
Medlem
Han är bäst, finns ingen bättre komiker.
Citera
2010-08-29, 21:14
  #12
Medlem
Claritys avatar
Ja han är ju inte rolig iaf, så man kan väl knappast kalla honom komiker. Det måste ju då betyda att han menar allvar, så ja TS, du har rätt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback