Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-22, 20:43
  #5965
Medlem
tigerrakets avatar
Klart som fan gnällbruden ska gå vidare
Citera
2017-03-22, 20:59
  #5966
Moderator
Dr Kings avatar
Som man vetat sedan länge kommer finalen att stå mellan Gillis och Klara. Tyvärr finns det en mycket stor risk att den enormt irriterande Klara står som segrare eftersom hon har varit produktionens favorit sedan dag 1.
Citera
2017-03-22, 21:15
  #5967
Medlem
Vem åkte ut i kvällens avsnitt??

Vill ni ej avslöja i tråden så skriv i meddelande

Tack på förhand.
Citera
2017-03-22, 21:57
  #5968
Medlem
KnaazMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Vem åkte ut i kvällens avsnitt??

Vill ni ej avslöja i tråden så skriv i meddelande

Tack på förhand.
Citera
2017-03-22, 22:57
  #5969
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Verkar ändå som kvarvarande matlagare har gaskat upp sig och levererar mot finalen. Tråkigt att ögonenstenen Emma fick lämna dock. Hon var extra förtjusande i det här avsnittet.
Citera
2017-03-22, 23:00
  #5970
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Som man vetat sedan länge kommer finalen att stå mellan Gillis och Klara. Tyvärr finns det en mycket stor risk att den enormt irriterande Klara står som segrare eftersom hon har varit produktionens favorit sedan dag 1.
Hon är dock väldigt duktig på att laga mat. Det är ingen personlighetstävling.

Hon som åkte ut idag är en väldigt fin och sympatisk tjej, men jag kan inte säga att hon är en större matlagningstalang på något sätt.
Citera
2017-03-23, 13:06
  #5971
Medlem
constants avatar
Det var tydligen inte alla som ville Emma väl :-(

Citat:
Anonyma hatbrev mot Mästerkocks-Emma: ”Grova saker som skrevs”

Okänd person svartmålade Emma Håkansson genom handskrivna brev. "Vet fortfarande inte vem det var som skickade dem".

– Det skickades brev med syfte att sätta käppar i hjulet. Avsändaren var anonym men påstod sig vara en bekant till mig, berättar Emma Håkansson, som själv inte har fått läsa breven.

http://24kalmar.se/2017/03/21/anonym...er-som-skrevs/
Citera
2017-03-23, 14:17
  #5972
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Det var tydligen inte alla som ville Emma väl :-(



http://24kalmar.se/2017/03/21/anonym...er-som-skrevs/
Låter som något den blonda snorkfröken som är kvar (glömt namnet på henne) skulle kunna ha gjort.
Citera
2017-03-23, 17:13
  #5973
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Låter som något den blonda snorkfröken som är kvar (glömt namnet på henne) skulle kunna ha gjort.

Faktiskt min tanke också! Gissar på att Klara tar hem det tyvärr. Hon känns inte alls sympatisk, fast nu är det iochförsig ingen trevlighetstävling.
Citera
2017-03-23, 19:35
  #5974
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelleIsabelle
Faktiskt min tanke också! Gissar på att Klara tar hem det tyvärr. Hon känns inte alls sympatisk, fast nu är det iochförsig ingen trevlighetstävling.
Förvånar mig inte direkt att hon tydligen tidigare varit med i en dokusåpa. Verkar ofta vara ett likhetstecken med vidriga personligheter.
Citera
2017-03-25, 14:20
  #5975
Medlem
Hunden007s avatar
hade varit kul om man kört efter stängning som återkval till programmet. inte något jäkla pris som vi inte bryr oss om.
Citera
2017-03-25, 14:39
  #5976
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelleIsabelle
Faktiskt min tanke också! Gissar på att Klara tar hem det tyvärr. Hon känns inte alls sympatisk, fast nu är det iochförsig ingen trevlighetstävling.
Jo hon vinner nog. Störande också att hon postar på Instsgram som om programmet pågår just nu.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback