Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-03-30, 20:52
  #5545
Medlem
Den som åker ut är:
Citera
2016-03-30, 20:54
  #5546
Medlem
PrinceMeandors avatar
Mischa ser ut att vilja åka på Daniels resa
Citera
2016-03-30, 21:00
  #5547
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matreo
Den som åker ut är:

Jag har hela tiden sagt att produktionen aldrig skulle ta Sophie till finalen. Jag är överraskad att hon kom så långt som trea med tanke på hennes torra personlighet och avtändande utseende. Hon är emellertid säkert bra på att laga mat.
Citera
2016-03-30, 21:01
  #5548
Medlem
Trumpeters avatar
Känns som om det är upplagt för Catarina att vinna nu. Matlagningsmässigt kunde eventuellt Sofie slå henne, men Daniel är generellt en sämre kock och inte lika TV-mässig.
Citera
2016-03-30, 21:02
  #5549
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
Mischa ser ut att vilja åka på Daniels resa

Minst sagt, hon är inte ensam kan jag säga.
Citera
2016-03-30, 21:04
  #5550
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Känns som om det är upplagt för Catarina att vinna nu. Matlagningsmässigt kunde eventuellt Sofie slå henne, men Daniel är generellt en sämre kock och inte lika TV-mässig.

Ja, Catarina är klippt och skuren för att vara med i Nyhetsmorgon eller liknande.
Citera
2016-03-30, 21:24
  #5551
Medlem
Catarina är nog bäst overall. Hon har inte fallit igenom någonstans. Sofie var jämbördig i början men kunde inte matcha när Catharina växlade upp på slutet. Daniel å andra sidan tog sig mot slutet, och kan precis som Sofie slå Catarina vissa dagar/moment. Men båda får svårt över en hel säsong eller ett finalavsnitt som jag antar syftar till att finalisterna ska få visa så många dimensioner som möjligt av sin matlagning.
__________________
Senast redigerad av heavenorlasvegas 2016-03-30 kl. 21:32.
Citera
2016-03-30, 21:28
  #5552
Medlem
The.Swedes avatar
Urk... såkart blev det gråterskan
Citera
2016-03-30, 22:19
  #5553
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Känns som om det är upplagt för Catarina att vinna nu. Matlagningsmässigt kunde eventuellt Sofie slå henne, men Daniel är generellt en sämre kock och inte lika TV-mässig.
Jag tycker hon är en stel, överlägsen snobb och vill inte alls se mer av henne i rutan.

Go Daniel!
Citera
2016-03-30, 23:16
  #5554
Medlem
ruccolesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Jag har hela tiden sagt att produktionen aldrig skulle ta Sophie till finalen. Jag är överraskad att hon kom så långt som trea med tanke på hennes torra personlighet och avtändande utseende. Hon är emellertid säkert bra på att laga mat.
Just det , bra på att laga mat... Det är väl det programmet handlar om ? Eller har jag missat något.
Sen tycker jag Sofie varken är torr eller ful , tvärtom.
Citera
2016-03-31, 00:16
  #5555
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Jag har hela tiden sagt att produktionen aldrig skulle ta Sophie till finalen. Jag är överraskad att hon kom så långt som trea med tanke på hennes torra personlighet och avtändande utseende.
Du tycker inte själv att du överdriver en liten smula?
Citera
2016-03-31, 00:18
  #5556
Medlem
Tycker inte att någon av de tre hade någon särskilt bra idé men Catarinas var väl den sämsta. Att köpa en kokbok för att lära sig att lägga upp snyggt skulle inte jag gjort iaf.

Daniels idé var den bästa ändå, de andras var ganska spretiga och oklara.
__________________
Senast redigerad av Adde1234 2016-03-31 kl. 00:23.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback