Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-07, 01:25
  #3109
Medlem
Programmet var väldigt oseriöst med honom i juryn. Jag saknar honom inte.
Citera
2014-01-07, 02:24
  #3110
Medlem
hittanemoos avatar
Vet någon varför de bytte ut Moberg? Slutade han självmant eller bytte de ut honom? Jag tycker verkligen Anders verkar lovande. Kommenterar verkligen maten och ger tips, sånt som man har saknat! Hoppas det håller i dig.
Citera
2014-01-07, 03:00
  #3111
Avstängd
Hetsmotfolkgrupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Vet någon varför de bytte ut Moberg? Slutade han självmant eller bytte de ut honom? Jag tycker verkligen Anders verkar lovande. Kommenterar verkligen maten och ger tips, sånt som man har saknat! Hoppas det håller i dig.

Varför ställer du ens en sådan dum fråga?

Ut med Leif, han har nått sitt bäst före-datum för många år sedan. Buhu, socker i rödvinssåsen. Kan ju tala om att majoriteten av alla finsmakare drar sig inte för socker i såsen. Sötman klär upp den i sin enkelhet. Larv att man måste leka så jävla speciell när man har så lite att hämta i branschen.
Citera
2014-01-07, 03:01
  #3112
Medlem
Glöm inte att skiten är uppgjort på förhand. Det bevisades TYDLIGT förra året. Hoppas produktionen går i konkurs och att deltagarna blir våldtagna!
Citera
2014-01-07, 03:03
  #3113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hetsmotfolkgrupp
Varför ställer du ens en sådan dum fråga?

Ut med Leif, han har nått sitt bäst före-datum för många år sedan. Buhu, socker i rödvinssåsen. Kan ju tala om att majoriteten av alla finsmakare drar sig inte för socker i såsen. Sötman klär upp den i sin enkelhet. Larv att man måste leka så jävla speciell när man har så lite att hämta i branschen.

Ja han har ju sjunkit så lågt att hans jäfla ansikte pryder dafgårds alla produkter typ. Vilken idiot!
Citera
2014-01-07, 03:48
  #3114
Medlem
rovmuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skibi
Programmet var väldigt oseriöst med honom i juryn. Jag saknar honom inte.


Kändes som han gav bra kritik i dagens avsnitt.
Citera
2014-01-07, 09:12
  #3115
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenss0n
Ja han har ju sjunkit så lågt att hans jäfla ansikte pryder dafgårds alla produkter typ. Vilken idiot!
Jag kommer ihåg att för ett tag sedan var det en insändare i GP om hans nuvarande restaurang Kometen. Tydligen hade han serverat pommes av halvfabrikat på en rätt för över 200 spänn och en gäst hade då kontaktat honom och klagat då Leif påstår sig stå för hög standard. Gästen fick aldrig något svar tillbaka
Citera
2014-01-07, 09:52
  #3116
Medlem
Svårt att ta någon seriöst som drar sin snyfthistoria för allt och alla, men är väl tv4 som pushade på kan jag tänka mig. Känns dock som att hon gick vidare för det, speciellt när Anders sa nej, men hon kanske är bra...
Annars kändes det som en ganska tråkig start, hade hoppats att de skulle förnya lite, fokusera mer på maten eller något, kanske kommer sen, skönt att slippa Morberg var det i alla fall.
Citera
2014-01-07, 11:38
  #3117
Medlem
Hade varit jäkligt kul om nån tillagade någon av alla färdigrätter Leif gör reklam för och hade serverat honom, hahah. Blir ju väldigt märkligt om han uttalar sig negativt då
Citera
2014-01-07, 12:25
  #3118
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rovmun
Kändes som han gav bra kritik i dagens avsnitt.
Syftade på Morberg. Den nya tar jag mer seriöst än de två andra gubbarna.
Citera
2014-01-07, 18:38
  #3119
Medlem
rovmuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skibi
Syftade på Morberg. Den nya tar jag mer seriöst än de två andra gubbarna.

Citerade fel, håller med dig!
Citera
2014-01-07, 19:03
  #3120
Medlem
ruccolesss avatar
Alltså ibland får jag för mig att snygga tjejer eller invandrare kommer med för att det ser bra ut i TV , inte att de lagar den bästa maten . Hoppas det blir en värdig vinnare i år och inte som förra året, var hon nu tog vägen Jennei.
Och MS Australia är sååå bäst ha ha :evilgrin39
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback